نوشته شده توسط : شمس

تاپ زنانه پنبه ای  دوست داشتنی ترین لباس راحتی تمام خانم هاست

[caption id="attachment_8360" align="aligncenter" width="600"]تاپ زنانه پنبه ای تاپ زنانه پنبه ای[/caption]

تاپ زنانه پنبه ای بی‌شک یکی از محبوب ترین لباس های زنانه است که از نظر راحتی میان خانم ها طرفداران بسیاری دارد. به خصوص برای روزهای گرم تابستانی، پوشیدن یک تاپ جذاب و خنک (نخی) واقعا می تواند لذتبخش باشد.  به صورت کلی تاپ زنانه پنبه ای شاید به عنوان یک لباس مجلسی  لوکس جذابیت خاصی نداشته باشد. اما مدل ها و طرح های مختلفی از تاپ زنانه پنبه ای وجود دارد که  می توانند در موقعیت های مختلف مورد استفاده قراربگیرند. به همین دلیل باید پیش از خرید تاپ زنانه پنبه ای باید ، در مورد این که تاپ زنانه پنبه ای به چه منظوری و در چه موقعیتی قرار است استفاده شود، مطمئن شویم.

اولین و مهمترین فاکتوری که در انتخاب و خرید تاپ زنانه و دخترانه موثر هست، پارچه با کیفیت و خوش دوخت هست. تاپ زنانه پنبه ای  معمولا برای کاربردهای خانگی روزمره  بکار می‌روند. به همین دلیل هم یکی از پرکاربردترین انواع تاپ زنانه ،  تاپ نخی زنانه است که علاوه بر مصارف روزمره خانگی و راحتی، می تواند در مناسبت های خانوادگی و دورهمی های خودمانی و دوستانه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

تاریخچه استفاده از پنبه در پوشاک

استفاده از پنبه در پوشاک از حدود 5000 سال قبل از میلاد رواج داشته و همچنان نیز استقبال زیادی از آن می‌شود. با آن که چند سالی استفاده از لباس با الیاف مصنوعی بسیار پررونق بود، اما خوشبختانه به مرور، مردم از ضررهای این الیاف بر سلامتی آگاه شدند و مجدد به الیاف طبیعی مانند پنبه روی آوردند. از این جنس پارچه برای تولید لباس‌های مختلف از نوزادان گرفته تا بزرگسالان، برای مصارف خانگی، ورزشی و حتی دورهمی‌های دوستانه و رسمی، لباس شب، لباس زیر و ... به وفور استفاده می‌شود. همچنین به علت نگهداری آسان، طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. زیرا در برابر شستشو با ماشین لباسشویی، انواع پودرها و حتی حرارت آب مقاوم است.

مزایای تاپ زنانه پنبه ای

از جمله ویژگی های تاپ زنانه پنبه ای می توان به مواردی از قبیل ؛ نرمی و لطافت بیشتر، قدرت جذب رطوبت بالا، خنک نگه داشتن بدن، عدم ایجاد حساسیت و تعریق کمتر اشاره کرد. یکی دیگر از فواید  تاپ زنانه پنبه ای این است که علاوه بر روزهای گرم تابستان ، می‌توان آن را  در فصل زمستان نیز به عنوان نخستین لایه برای تمام لباس‌های زمستانی مورد استفاده قرار داد. با پوشیدن پنبه به جای برخی ترکیبات دیگر، وقتی به داخل خانه می روید، جایی که هوا گرم تر است، بیش از حد گرم نمی‌شوید و به طرز ناراحت کننده ای عرق نمی‌کنید.

مزایای تاپ زنانه پنبه ای عبارتند از؛ خنک کننده بهتری، ضد حساسیت بودن، دوام بیشتر و همینطور نداشتن بو که هرکدام از این موارد به تنهایی می توانند انگیزه کافی برای خرید تاپ زنانه پنبه ای را فراهم کنند. همانطور که می‌بینید، می‌توانید علاوه بر مزایای ذکر شده تاپ زنانه پنبه ای قیمت مناسب و  مقرون به صرفه بودن آن نیز بسیار حائز اهمیت است. انواع تاپ زنانه پنبه ای در رنگ ها و سبک های مختلف موجود است  و می‌توان از انواع طرح دار آنها استفاده کرد.  برای همین منظور هم اصولا طراحان مد برای از بین بردن حس یکنواختی در تاپ زنانه پنبه ای تلاش بسیاری می کنند و نتیجه فعالیت آنها نیز عرضه انواع متنوع تاپ زنانه پنبه ای از نقطه نظر رنپ، الگو و طرح به بازار است.

همچنین از جمله فواید تاپ زنانه پنبه ای می توان احساس راحتی این نوع لباس در هر دمایی است . چرا که حتی اگر دمای بدن شما بسیار بالا باشد، می توانید بدون احساس ناراحت کننده از تاپ زنانه پنبه ای  استفاده کنید و نگران ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک نباشید.

تاثیر تاپ نخی بر روی پوست

[caption id="attachment_8357" align="aligncenter" width="600"]تاپ زنانه پنبه ای تاپ زنانه پنبه ای[/caption]

یکی از فواید تاپ زنانه پنبه ای جذب عرق بدن است که پس از جذب آن، اجازه می‌دهند عرق در هوا تبخیر شود، به همین دلیل هم پوشیدن تاپ زنانه پنبه ای در فصل تابستان توصیه می‌شود، زیرا می‌تواند رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها را در چین‌های روی پوست به‌ویژه زیر بغل کاهش داده و  از ایجاد  بوی نامطبوع عرق جلوگیری کند. با پوشیدن تاپ زنانه پنبه ای ، لطافت و نرمی که روی پوست دارند، احتمال عفونت های پوستی و لایه برداری در هنگام پوشیدن آن ها را کاهش می‌دهد. و یک عایق حرارتی محسوب می‌شوند که در تابستان به خنک نگه داشتن بدن و در زمستان گرم نگه داشتن بدن کمک می کند. تاپ زنانه پنبه ای در مقایسه با پارچه های مصنوعی که حاوی مواد شیمیایی هستند و پوست را تحریک می کنند، بهترین انتخاب برای مبتلایان به آلرژی است. این افراد برای جلوگیری از عفونت های پوستی بهتر است از رنگ های روشن در فصل گرما استفاده کنند.

بدون شک همه شما تا کنون شنیده‌اید که لباس‌های نخ-پنبه  از جمله تاپ زنانه پنبه ای برای فصل تابستان بسیار مناسب هستندچرا که  تاپ زنانه پنبه ای یا سایر لباس های جنس پنبه علاوه بر راحتی و نرم بودن مزایای بسیار زیاد دیگر دارند که آن‌ها را از سایر الیاف مورد استفاده در صنعت پوشاک متمایز می‌کند.

طبیعی بودن پنبه

یکی از مهم‌ترین مزایای جنس نخ پنبه، طبیعی بودن آن است. از آن جا که بدن انسان سیستمی زنده است، تمام اطلاعات مربوط به محیط اطرافش را به خوبی دریافت و ثبت می‌کند. بنابراین زمانی که شما لباسی از جنس طبیعت بر تن دارید، بدن شما طبیعی بودن آن را دریافت خواهد کرد و احساس راحتی بیشتری می‌کند.

دوام بالای تاپ جنس پنبه

بدون شک لباس‌هایی داشتید که بعد از چند بار شستشو رنگ و بافت آن‌ها تغییر کرده است. یکی از برتری‌های جنس نخ پنبه، دوام و ماندگاری بسیار بالای آن است. برخلاف دیگر الیاف تیشرت‌های جنس پنبه در برابر تغییر بافت در اثر شستشو مداوم به ویژه با آب گرم و حتی ایجاد لک بسیار مقاوم هستند. این ویژگی نیز به علت مقاومت کششی بالای آن است که باعث می‌شود به ندرت شکافته یا پاره شود. از طرفی این جنس پارچه حتی در اثر شستن نیز بافتش 30 درصد تقویت می‌شود.

نرمی پارچه‌های پنبه‌ای

[caption id="attachment_8355" align="aligncenter" width="600"]تاپ زنانه پنبه ای تاپ زنانه پنبه ای[/caption]

هیچ فردی را نمی‌توانید ببینید که از پوشیدن لباس‌های خشن و زبر احساس خوشایندی داشته باشد. یا بتواند این لباس‌ها را برای مدت طولانی تحمل کند. از این رو اکثر مردم هنگام خرید به دنبال لباس‌های با بافت نرم و لطیف هستند که بدن آن‌ها را اذیت نکنند. جنس نخ پنبه نیز دارای بافتی بسیار نرم و لطیف است که احساس بسیار خوشایندی را به بدن منتقل می‌کند.

ضد حساسیت

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت جنس نخ پنبه، ضد حساسیت بودن آن است. همین ویژگی علت اصلی استفاده از این الیاف در تولید لباس‌های نوزادان و کودکان است. بنابراین اگر پوستی حساس دارید، حتماً از لباس‌هایی که الیاف آن‌ها پنبه است، استفاده کنید. این الیاف مانع از خارش، جوش و حتی خشکی پوست می‌شود. همچنین به علت عدم تحریک‌کنندگی پوست در بسیاری از ابزار و محصولات پزشکی از قبیل: باند، گاز و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جنس پارچه همچنین در تولید لباس‌های زیر کاربرد دارد. زیرا از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کند.

کنترل رطوبت بدن

الیاف پنبه‌ای برخلاف الیاف مصنوعی دارای منافذی هستند که به تنفس طبیعی پوست کمک می‌کنند. برقراری جریان هوا باعث حفظ رطوبت پوست شده و از بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند. همچنین از جمع شدن بیش از حد رطوبت بر روی پوست نیز جلوگیری می‌کند. از این رو برای فعالیت‌های ورزشی و کارهای سخت و پرانرژی گزینه بسیار مناسبی است.

این جنس پارچه اصولاً کنترل رطوبت را به دو شکل انجام می‌دهند. اولین روش از طریق روزنه‌های موجود در بافت پارچه است. این روزنه‌ها در تنفس پوست خلل ایجاد نمی‌کنند و به همین دلیل پوست به راحتی و آزادانه نفس می‌کشد. دومین روش از طریق خاصیت انسجام آن است. لباس‌های پنبه‌ای همانند حوله آب و رطوبت را جذب و آن‌ها را از بدن دور می‌کنند. حتی انجمن بین‌المللی ترویج نخ-پنبه (ifcp) اعلام کرده که پارچه‌های پنبه‌ای رطوبت را به اندازه یک پنجم وزن خود جذب می‌کنند. همچنین با جذب این میزان از رطوبت بدن هیچ گونه احساس خیسی به فرد منتقل نمی‌شود.

عایق حرارتی

جنس نخ پنبه به دلیل طبیعی بودن دارای ویژگی خاصی است که می‌تواند با به دام انداختن هوا در بین بافت خود عایق بسیار مناسبی در برابر گرما و سرما باشد. به همین دلیل در همه فصول قابل استفاده است. جنس پنبه در حقیقت یک ترموستات بسیار عالی برای بدن است.

مقاوم در برابر اقلیم‌های متفاوت

همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد، الیاف پنبه مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند. اما این مقاوم بودن آن‌ها تنها به شستشو و لک‌زدایی منتهی نمی‌شود. بلکه در برابر آب و هوای مختلف نیز مقاومت بالایی دارد. بنابراین در هر منطقه با هر آب و هوایی قابل استفاده است.

عدم جذب بو

احتمالاً برای شما پیش آمده که لباستان بوی بدی را به خود گرفته باشد که حتی با شستشو نیز از بین نرود. پارچه‌های پنبه‌ای برخلاف الیاف پلی‌استری که بر پایه نفت هستند، هیچ بویی را در خود نگه نمی‌دارند. از این رو به راحتی در اثر شسته شدن، بوهای بد را آزاد می‌کند.  بنابراین اگر در حال آشپزی هستید، یا کنار آتش نشسته‌اید اصلاً نگران نباشید.

معایب تاپ زنانه پنبه ای

[caption id="attachment_8358" align="aligncenter" width="600"]تاپ زنانه پنبه ای تاپ زنانه پنبه ای[/caption]

شاید یکی از ایرادهایی که بتوان به این جنس پارچه گرفت چروک شدن آن است که باید بعد از هر بار شستشو اطو شوند. از طرفی قابلیت انقباض این الیاف باعث می‌شود در اثر شستشو کمی جمع شوند. به همین دلیل هنگام خرید تیشرت جنس نخ پنبه سعی کنید سایز آن کمی بزرگتر از سایز اصلی خودتان باشد. با این کار دیگر نگران کوتاه یا تنگ شدن لباس‌تان بعد از شستشو نخواهید بود. حتی هنگام خرید پارچه‌های پنبه‌ای توصیه می‌کنیم ابتدا آن‌ها را یکبار بشویید و سپس اقدام به دوخت کنید. این اتفاق تنها در شستشوی اول رخ می‌دهد. بنابراین با توجه به مزایای بسیار زیاد و فوق‌العاده‌ای که دارد، بهترین گزینه برای خرید انواع تیشرت و لباس‌های راحتی است. این جنس پارچه همچنین بهترین گزینه برای چاپ تیشرت است. زیرا چاپ عکس روی تیشرت ها کیفیت بسیار فوق‌العاده و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

تاریخ استفاده انسان از لباس های نخی، به 5000سال پیش میرسد. لباس نخی اصلا چیست؟ چرا نسبت به بقیه الیاف بیشتر پیشنهاد می شود؟همه ما وقتی به یک لباس فروشی می رویم، برای خرید لباس دلخواهمان معیار هایی داریم. از قیمت کالا گرفته تا کیفیت پارچه و دوخت و جنس لباس. اما کمتر کسی وقتی میخواهد لباس بخرد به این توجه میکند که جنس الیاف پارچه چه تاثیراتی بر دمای بدن و یا سلامت پوست دارد. در این نوشته، میخواهیم لباس نخی، پوشاک محبوب ما در گرمای تابستان و یا روزهای سرسبز بهاری، را معرفی کنیم. اینکه لباس نخی چیست و از چه موادی تشکیل شده، چه انواعی دارد و فواید و معایب آن چیست، موضوع نوشته ی پیش رویتان است.

انواع لباس پنبه ای

بدنیست بدانید که اساسا  چیزی به اسم لباس نخی وجود ندارد. جنس الیافی که ما به نام نخی از آن یاد میکنیم، در واقع همان الیاف پنبه ای است. همه لباس ها، لباس نخی هستند، اما این نخ از الیاف گوناگون تهیه می شود. به صورت کلی جنس الیاف پارچه به دو گونه قابل تقسیم است که عبارتند از؛ الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی

الیاف مصنوعی شامل ریون، نایلون و پلی استر می شوند. گرچه این الیاف به ظاهر مقاوم و مانا به نظر می رسند اما پژوهش ها نشان داده اند که این مقاومت میتواند به قیمت سلامتی ما تمام شود! الیاف مصنوعی معمولا از دو ماده ی اساسی تفلون و فرمالدئید تشکیل می شوند که امکان ابتلا به سرطان را افزایش می دهند. همچنین مواد موجود در الیاف پلی استری، برای معده، کبد، ریه ها و پوست مضر اند. علاوه بر این، الیاف مصنوعی، برای کسانی که از عرق کردن در روزهای گرم سال متنفر اند، اصلا انتخاب خوبی نیست! چرا که جنس این الیاف خاصیت گرما سازی و حفظ حرارت دارد.

در عوض، الیاف طبیعی، بافتی است که در آن ویسکوز که ماده اصلی پنبه است، وجود دارد. اشکال قدیمی این الیاف مثل پشم و ابریشم، جایگاه تاریخی در پوشاک ایرانی دارند. امروزه هم، با استفاده از تکنولوژی های روز، شکل دیگر الیاف طبیعی یعنی الیاف پنبه ای و کتانی برای تولید انواع لباس نخی به کار گرفته می شوند. خاصیت دیگر این جنس از الیاف، تجدید پذیر بودن آنها و جذب و هضم آنها توسط محیط زیست عزیزمان است؛ چراکه خاستگاه اصلی این مواد از طبیعت، گیاهان و جانوران، می باشد. از انواع این لباس های دوست داشتنی هم میتوان به جین ها، مخمل های نخی راه راه، پارچه های راه راه نخی و پارچه های پنبه ای، شومیز، بلوز، تونیک و کتان اشاره کرد.

شیوه های مراقبت و شستشوی  تاپ زنانه پنبه ای

[caption id="attachment_8332" align="aligncenter" width="600"]شستشوی تاپ زنانه پنبه ای شستشوی تاپ زنانه پنبه ای[/caption]

هنگام شستشوی تاپ زنانه پنبه ای ، از آب سرد (زیر30 درجه) استفاده کنید.

بعد از شستشو، تاپ زنانه پنبه ای را کمی و به آهستگی کش بدهید تا به شکل اولیه خود برگردد.

برای خشک کردن تاپ زنانه پنبه ای ، بهتر است از دمای طبیعی و یا نور خورشید استفاده کنید.

اگر لباس پنبه ای شما پس از شستشو با ماشین، دچار انقباض شد، شستن دوباره آن در آب سرد و با دست میتواند مفید باشد.

لباس های پنبه ای مانند تاپ زنانه پنبه ای پس از شستشو نیاز چندانی به اطو کشیدن ندارند؛ پس از شستشو آن را کمی بکشید و در برابر نور طبیعی خشک کنید.

بهتر است این جنس از الیاف را هنگامی که هنوز کمی رطوبت دارند، اطو کنید. اگرچه استفاده از اطو بخار هم کارساز است.

مطمئن شوید تاپ زنانه پنبه ای را حتما پس از خشک شدن به صورت کامل، تا کنید. ضمنا یادتان باشد که تاپ زنانه پنبه ای را پشت و رو بشورید.

 نحوه تشخیص لباس نخی-پنبه ای از انواع مصنوعی

متاسفانه برخی از فروشندگان لباس های با الیاف مصنوعی را به جای الیاف طبیعی و پنبه ای، تحت عنوان لباس نخی میفروشند تا اگر شکایتی هم شد، دروغ نگفته باشند و بگویند: خب از نخ دوخته شده! گرچه شناسایی جنس الیاف لباس بیشتر یک راه تجربی است. راه هایی برای تشخیص لباس های نخی-پنبه ای از سایر اجناس وجود دارد که با دانستن آنها قادر خواهید بود پوشاک مطلوب خود را به راحتی انتخاب کنید.

اگر باتجربه باشید، با دست کشیدن روی جنس پارچه میتوانید پی به این ببرید که پلاستیک است یا نخ یا هردو؛ در غیر این صورت میتوانید تکه ای از نخ لباس را (البته اگر اضافه بود، لازم به کندن نیست!) جدا کرده و بسوزانید. اگر دود سیاه بود و نخ در خود جمع شد، از الیاف مصنوعی است و اگر پودر شد و دود سفید داشت، آن لباس نخی خالص است.

امروز، دنیا بیشتر از هر وقت دیگری از پنبه که فیبر طبیعی است استفاده میکند و دلایل محکمی برای اینکار دارد. کشت پنبه و به عمل آوری آن در یک تاپ زنانه پنبه ای یا پیراهن، حتی به ما امکان استفاده از باقی گیاه پنبه برای  تولید مواد غذایی و کاغذ را میدهد. تجدید پذیری منابع اصلی این پوشاک و کاربرد بهینه آن، به همراه دوام و راحتی آن، موجب شده تا لباس نخی-پنبه ای، مانند تاپ زنانه پنبه ای طرفداران زیادی در تمام دنیا داشته باشد.

منبع: گروه تولید محتوای یوکامد



:: برچسب‌ها: تاپ زنانه ، قیمت تاپ زنانه ، خرید تاپ زنانه ، یوکامد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

تاپ زنانه ترکیبی پوششی پرکاربرد و دوست داشتنی

تاپ زنانه ترکیبی  که از پارچه های ادغام شده از الیاف طبیعی مانند نخ و الیاف مصنوعی نظیر ویسکوز تولید می شود. موجب شده تا تاپ زنانه ترکیبی  به لباسی محبوب و پرکاربرد مبدل شود. امروزه تنوع دسترسی به پارچه های طبیعی و مصنوعی، طیف گسترده ای از الیاف را برای استفاده ارائه می دهد. اما همه پارچه ها به هر نحوی عاری از عیب نیستند. همه آنها اغلب خصوصیاتی دارند که شامل نقاط قوت و ضعف مختلفی است و در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تاپ زنانه ترکیبی  آستین افتاده  یوکامد، از جمله لباس های زنانه این تولیدی است که از پارچه ادغامی نخ و ویسکوز تهیه شده و در ردیف پرفروش ترین محصولات تولیدی پوشاک یوکامد محسوب می شود. واقعیت این است که تمایل تولیدکنندگان پارچه برای تولید پارچه های مناسب و عاری از عیب که بی شک حاصل دریافت بازخوردهای جامعه مصرف کنندگان است، منجر  به تولید پارچه های ترکیبی  و به تبع آن تولید انواع تاپ زنانه ترکیبی  آستین افتاده شده است.

پارچه های ترکیبی یا ادغامی که تاپ زنانه ترکیبی  یوکامد نیز از این نوع پارچه تولید شده است، مخلوطی همسان از دو یا چند الیاف است که به هم ریسیده می شوند و اساسا این ترکیب، شامل الیاف طبیعی  و ممصنوعی است که در نهایت به خلق  یک پارچه ترکیبی ختم می شود. به عبارتی برای درک بهتر موضوع باید گفت،  نخ های مورد استفاده در پارچه لباسی مانند تاپ زنانه ترکیبی  یوکامد، خود ترکیبی از دو یا چند الیاف مختلف است که در مورد تاپ زنانه ترکیبی  آستین افتاده یوکامد، شامل الیاف نخ و ویسکوز می شود.هستند.

ترکیب الیاف سلولزی با الیاف مصنوعی جهت تولید پارچه هایی با خصوصیات بهبود یافته از نوع پارچه استفاده شده در تاپ زنانه ترکیبی نخ و ویسکوز آستین افتاده یوکامد، مدت هاست که در سراسر جهان پذیرفته شده است. کاربرد پارچه های ترکیبی حتی در هند نیز به شدت افزایش یافته است. ساختار قیمت گذاری و سیاست چند-لایه (در بخش صادرات) دولت باعث افزایش استفاده از پارچه های ترکیبی سلولزی شده است.

خواص الیاف ترکیبی در درون یک حالت اصلاح شده در یک پارچه ترکیبی با هم مخلوط می شوند و ایجاد می گردند. اگر فرآیند مخلوط شدن با دقت انجام شود، ویژگی های خوب الیاف باعث کم شدن کیفیت ضعیف پارچه می گردند. ترکیب این الیافا نیازمند برخورداری از دانش و هنر الیاف به صورت توامان است. این دانایی تکنسین را قادر به تولید پارچه ای عالی برای استفاده ای مناسب مانند تاپ زنانه ترکیبی نخ و ویسکوز می نماید.

دلایل ترکیب کردن پارچه ها

مهم ترین دلیل برای ترکیب کردن الیاف به ایجاد عملکرد بهتر مربوط می شود. با ترکیب کردن پارچه با نوع دیگری از پارچه هایی که در این خصوصیات برتری دارند، می توان خصوصیاتی که در یک الیاف ضعیف است را بهبود بخشید. به عنوان مثال، وقتی پلی استر با پنبه ترکیب می شود، پارچه حاصل از خاصیت جذب متعادلی برخوردار خواهد بود که این خاصیت تقریباً در پلی استر صفر است.

 بهبود بافت: خواب و ظاهر پارچه هایی که از طریق الیاف پشم با پلی استر ترکیب می شوند، بافت مورد نظر را برای مواد مناسب ایجاد می کنند. هنگامی که ویسکوز با پنبه مخلوط می شود، درخشندگی و نرمی آن را بهبود می بخشد و در نتیجه ظاهر آن را تقویت می کند.

کاهش هزینه: این مورد گاها یکی از دلایل مهم ترکیب الیاف است. قیمت یک پارچه بسیار گران قیمت را اغلب می توان با ترکیب کردن با الیاف ارزان قیمت دیگر کاهش داد. به عنوان مثال، پشم گران قیمت با پلی استر ارزان تر مخلوط می شود تا هزینه کاهش پیدا کند.

تولید اثرات رنگ متقاطع: الیافی که برخلاف میل ما رنگی نیستند، می توانند با یکدیگر ترکیب و رنگی می شوند، به گونه ای که یکی از الیاف، رنگ را جذب می کند و دیگری رنگ اصلی خود را حفظ می نماید.

برای بهبود ریسندگی، بافندگی و کارآیی نهایی، به عنوان مثال، راندمان ریسندگی پلی استر با مخلوط کردن با پنبه برای تولید نخ های ریسیده، بهبود می یابد.

ترکیب ممکن است قبل از ریسندگی یا در حین ریسندگی انجام شود. این کار هم در مرحله آغاز فرآیند و هم در مرحله ترکیب کردن قابل انجام خواهد بود. اگرچه انجام ترکیب باعث تسهیل شدن فرآیند می شود، اما مشکلاتی را ایجاد می کند، از این رو کاربرد چندانی ندارد. حتی در مرحله فتیله، ترکیب کردن نخ کشی بیش از حد یا نیمتاب دادن یا ترکیب ماشین های ریسندگی را می توان انجام داد. امروزه استفاده از ماشین نخ کشی زیاد بسیار متداول است. فتیله ها از طریق الیاف مختلف، با توجه به نسبت ترکیب، ماشین نخ کشی زیاد را تشکیل می دهند. آنها برای حصول یک فتیله واحد که بعداً به نخ تبدیل می شود، جذب می گردند.

انواع پارچه های ترکیبی

پارچه (به انگلیسی: Textile) لایه‌ای نرمش‌پذیر است که از شبکه‌ای از نخ‌ها یا الیاف طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده‌است؛ که نوع نخ‌ها یا الیاف و ساختار و نحوه قرارگیری آن‌ها در کنار یکدیگر ساختمان پارچه و خصوصیات فیزیکی آن را به‌وجود می‌آورد. در بین انواع مختلف ترکیب هایی که امروزه موجود هستند، می توان به ترکیب پنبه،  پشم و ویسکوز پلی استر و همینطور نخ و ویسکوز به کار رفته در تاپ زنانه ترکیبی یوکامد به عنوان محبوب ترین پارچه ها اشاره کرد. ترکیب های ویسکوز پنبه پلی استر، رایج هستند. با توجه به الیاف استفاده شده و درصد الیافی که در هر ترکیب مورد استفاده قرار می گیرند، اثرات و خواص ترکیبی مختلفی از این ترکیب ها تولید می شود.

امروزه پارچه هایی با نسبت های مختلف ترکیبی در بازار موجود می باشند. ترکیبی از پلی استر ۶۵% و پنبه ۳۵% متداول هستند. نسبت های دیگر ترکیب پلی استر و پنبه ۶۷/۳۳، ۷۰/۳۰، ۵۰/۵۰، ۴۵/۵۵، ۵۲/۴۸، ۸۰/۲۰ نیز موجود است. ترکیبی از پلی استر و پنبه ۶۵/۳۵، به طور رضایت بخش باعث تولید پارچه ای برای پوشش روزانه مانند انواع تاپ زنانه ترکیبی می شود. مخلوط ۵۹/۵۰، پارچه ای نرمتر و جذاب تر تولید می کند. هنگامی که پلی استر با پنبه ترکیب می شود، شکل بهتر، مقاومت در برابر چین و چروک بیشتر و نگهداری مناسب تری را ارائه می دهد که برای پنبه تولیدی، راحتی و هدایت گرما را فراهم می کند. پنبه پلی استری، ترکیبی است که نه تنها برای کشور هند، بلکه برای سایر کشورهای گرمسیری نیز مناسب است.

پارچه های لباسی تری پشم

شکل نگهداری عالی پلی استر، مهم ترین نقش را در پارچه های پشمی که دارای شکل نگه داری ضعیفی هستند، ایفا می کند. پلی استر باعث ایجاد مقاومت عالی در برابر چین و چروک و بهبود شکل نگه داری می شود که به شکل گیری لباس هم مرطوب و هم خشک کمک می کند. با توجه به نسبت ترکیب، پلی استر سبب افزایش مقاومت پارچه های پشمی می گردد. پشم مقاومت در برابر گرما، قابلیت مقاومت در برابر چین و چروک و جذب را با توجه به نسبت ترکیب دارا می باشد. مخلوط پلی استر و پشم به ترتیب از  ستر ۶۵% و پشم ۳۵% تا ۶۰/۵۰، ۵۵/۴۵، ۵/۵۰ در دسترس هستند. ترکیبی از مخلوط ۶۵/۳۵ درصد جهت تولید پارچه هایی با وزن سبک در تمام فصول سال مناسب هستند. برای تولید پارچه های پشمی، مخلوط ۶۰/۴۰ مطلوب خواهد بود. وقتی به گرمای بیشتری نیاز است، مخلوط های ۵۰/۵۰ باید مورد استفاده قرار گیرند.

رایون ویسکوز پلی استر

ترکیب پلی استر با ویسکوز باعث دوام، مقاومت و حفظ شکل می شود. مقاومت مرطوب پارچه حاصل نیز بهبود می یابد و ویسکوز خاصیت جذب، بافت نرم و تنوع رنگی را نیز فراهم می کند. معمولا ترکیبی از پلی استر و ویسکوز از پلی استر ۶۵% و ویسکوز ۳۵% تا ۵۵/۴۵، ۴۵/۵۵، ۴۸/۵۲ متغیر است. در بین این نسبت های ترکیبی، معمولا ۴۸/۵۲ و ۶۵/۳۵ برای یونیفرم های مدرسه و مواد پارچه پنبه ای راه راه با نخ رنگی استفاده می شوند.

پارچه فانریپ. این پارچه جذاب با ترکیب خلاقانه‌ای از الیاف طبیعی و مصنوعی، نه تنها در عرصه مد موجی از تحول ایجاد کرده، بلکه استانداردهای راحتی و دوام را نیز به سطحی جدید برده است.

ترکیب الیاف در پارچه فانریپ

اولین چیزی که در مورد پارچه فانریپ توجه مرا جلب کرد، ترکیب الیاف آن بود. این پارچه به طور عمده از پنبه ساخته شده است. همه ما می‌دانیم که پنبه به دلیل نرمی، راحتی و تنفس‌پذیری‌اش محبوب است. اما فانریپ فقط به پنبه ختم نمی‌شود؛ اینجا جادوی تکنولوژی وارد می‌شود. با افزودن الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر یا نایلون، پارچه‌ای خلق می‌شود که هم کشسانی دارد و هم دوام بیشتری نسبت به پارچه‌های معمولی.

پنیه فانریپ

این نوع از فانریپ که در آن الیاف پنبه با پنیه (نوعی کش پلی‌استر) ترکیب می‌شود، از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است. این ترکیب مناسب برای تولید انواع پوشاکی است که نیاز به مقاومت در برابر سایش و پایداری شکل دارند، مانند شلوارها و جاکت‌ها.

اسپان فانریپ

اسپان فانریپ، با ادغام الیاف اسپان در ساختار خود، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. این نوع پارچه برای تولید لباس‌هایی که نیاز به کشسانی دارند مثل کراپ و تاپ‌های زنانه بسیار مناسب است. این لباس‌ها معمولاً باید برازنده و راحت باشند، و اسپان فانریپ دقیقاً همین ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. و پر فروش ترین نوع فانریپ بعد از پنبه به حساب میاد که قیمت خیلی رقابتی داره.

پلی استر فانریپ

پلی استر فانریپ، که در آن الیاف پنبه با پلی‌استر ترکیب می‌شود، ویژگی‌هایی نظیر دوام بالا، کمترین میزان چروک شدن و سرعت خشک شدن سریع را داراست. این ترکیب معمولاً برای تولید انواع پوشاک ورزشی و لباس‌هایی که نیاز به تنفس‌پذیری و سرعت خشک شدن دارند، استفاده می‌شود.

ویسکوز فانریپ

فانریپ ویسکوز، که در آن الیاف ویسکوز به کار میرود به همراه کش ، از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است. این نوع پارچه معمولاً برای تولید لباس‌هایی با پوشیدگی راحت مانند لگ و ساپورت زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، جایی که نرمی و راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فلامنت فانریپ

فلامنت فانریپ، که در آن الیاف فلامنت (نوعی الیاف مصنوعی) استفاده میشود، ویژگی‌هایی مانند براقیت و نرمی خاصی را به پارچه می‌بخشد. این نوع پارچه برای تولید لباس‌های شب و مجلسی که نیاز به درخشندگی و جلوه‌ی خاصی دارند، بسیار مناسب است.

این ترکیبات متنوع، هر کدام با ویژگی‌های خاص خود، پاسخگوی نیازهای گوناگون در صنعت مد و پوشاک هستند و امکان ساخت لباس‌هایی با کاربردهای مختلف را فراهم می‌آورند. این نوآوری‌ها در صنعت پارچه‌سازی نشان‌دهنده توانایی تطبیق با سبک‌های زندگی متغیر و خواسته‌های متنوع مصرف‌کنندگان است.

چرا این ترکیب مهم است؟

حالا سوال این است که چرا این ترکیب اینقدر مهم است؟ پاسخ ساده است: انعطاف‌پذیری و کاربرد. پارچه‌های فانریپ نه تنها برای تاپ زنانه ترکیبی و تیشرت‌ها بلکه برای انواع لباس‌ها از جمله  پوشاک ورزشی، لباس‌های روزمره و حتی لباس‌های شیک مناسب هستند. این پارچه با حفظ نرمی و راحتی پنبه، مقاومت و دوامی را ارائه می‌دهد که در برابر چروک و تغییر شکل مقاوم است. این ترکیب منحصر به فرد از الیاف طبیعی و مصنوعی، پارچه فانریپ را برای کاربردهای مختلف مناسب می‌کند. به عنوان مثال، تیشرت‌هایی که از فانریپ ساخته می‌شوند، نه تنها نرم و راحت هستند بلکه دوام بیشتری دارند و کمتر دچار تغییر شکل می‌شوند.

منبع : گروه تولید محتوای یوکامد



:: برچسب‌ها: تاپ زنانه ، تاپ زنانه نخ و ویسکوز، خرید تاپ زنانه ، قیمت تاپ زنانه ، یوکامد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

گذری کوتاه در دنیای تاپ و شلوارک زنانه

تاپ و شلوارک زنانهتاپ و شلوارک زنانه

تاپ و شلوارک زنانه ایده جذابی برای روزهای تابستان در خانه است. بخصوص که اگر مدل تاپ زنانه و شلوارک تان از جنس ویسکوز یا  نخ باشد می تواند یک ست سبک، راحت و بسیار جذاب برای خانه باشد. ست پوشاکی که می تواند احساس خوشایندی را در شما ایجاد کند.

اگر به لباس‌های خنک و آزاد علاقه دارید یا در خانه ورزش می‌کنید، شلوارک کوتاه و تاپ نیم‌تنه نخی زنانه خرید مناسبی خواهد بود. با این حال اگر نمی‌خواهید شلوارک نخی زنانه کوتاه به پا کنید، شلوارک تا زیر زانو و یک تاپ زنانه سِت و هم‌رنگ انتخاب مناسبی است. این همان پیشنهادی است که طراحان یوکامد برای‌تان دارند.

تاپ (به انگلیسی: top) وام‌واژه‌ای از زبان انگلیسی‌است که برای نوعی لباس (معمولاً زنانه) که از کمر تا گردن را می‌پوشاند به کار می‌رود. در زبان انگلیسی، واژهٔ تاپ برای انواع مختلفی از پوشش بالاتنه به کار می‌رود (از جمله تی‌شرت) اما در زبان فارسی واژه تاپ معمولا فقط برای انواع خاصی از این نوع پوشش که آستین ندارند به کار می‌رود.

تاپ ممکن است توسط بندی که روی شانه‌ها قرار می‌گیرد یا دور گردن واقع می‌شود روی تنه نگه داشته شود، یا آن که بدون بند باشد. به تاپ بدون بند در زبان انگلیسی tube top و به نوعی که بند آن در پشت گردن قرار می‌گیرد halter top گفته می‌شود. به نوعی که دارای بندهای روی شانه‌است نیز tank top گفته می‌شود. هم‌چنین برخی از تاپ‌ها کوتاه هستند، به شکلی که شکم و کمر فرد را نمی‌پوشانند؛ به این انواع در زبان انگلیسی crop top نام می‌دهند.

تاپ و شلوارک زنانه  آستین افتاده سایز بزرگ دوریقه و دمپا شلوار شیت سنگ یوکامد، در 8 رنگ جذاب و مختلف با جنسی از نوع ویسکوز زنبوری واقعا یک ایده آل تما عیار برای پوشیدن در خانه است. جنس نرم و سبک، طرح جذاب و رنگ های متنوع تاپ و شلوارک زنانه یوکامد ارزش امتحان کردن دارد. به خصوص که با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی یوکامد، می توانید در عمل این تاپ و شلوارک زنانه آستین افتاده جذاب را بدون واسطه با قیمت کارخانه تهیه کنید.

راستی درباره تاپ و شلوارک ، انواع آن و نکات مهم درباره انتخاب و خرید آن چقدر می دانید؟ اگر این موضوع برای‌تان جذاب است پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های یک تاپ و شلوارک زنانه خوب چیست؟

همیشه یکی معضلات این بوده که چگونه یک لباس راحتی را ست کنیم و اگر این کار را انجام می دهیم چگونه باید لباس مناسب ست کردن را کنار هم قرار بدهیم. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که نمیدانید به چه صورت لباسها را به چه صورت برای خودتان ست نمایید، تاپ و شلوارک زنانه یکی از بهترین گزینه های خرید است.

ست تاپ و شلوارک زنانه با طراحی و استفاده از رنگ های بسیار زیبا تولید شده اند تا جذابیت و راحتی را به اندام بانوان هدیه دهند البته باید به این موضوع توجه داشت که بالا بودن کیفیت یک تاپ و شلوارک زنانه به طور مستقیم  به برند تولید کننده آن مربوط ارتباط دارد و لزوما خرید و استفاده از هر نوع تاپ و شلوار زنانه ای نمی تواند یک ایده خوب به شمار بیاید. ست تاپ و شلوارک زنانه  آستین افتاده سایز بزرگ دوریقه و دمپا شلوار شیت  تهیه شده  از ویسکوز زنبوری به دلیل راحتی بدن در تاپ و آزادی پایین تنه در زمان استفاده از شلوارک آن امکان می دهد تا بانوان علاوه بر حفظ زیبایی و جذابیت فرم و اندام خود، پوشش خانگی راحتی را تجربه کنند.

تاپ و شلوارک را بشناسید

تاپ و شلوارک زنانهتاپ و شلوارک زنانه-3

با توجه به حساس بودن و لطافتی که پوست خانم ها دارد، لازم است تا از لباس هایی استفاده کننده که مواد اولیه آن ها از مواد طبیعی و بهترین نوع آن باشد. البته باید به این موضوع هم توجه کنیم که تاپ و شلوارک زنانه  جزو لباس ها راحتی حساب می شوند و زمان بیشتری در تن خانم ها وجود دارند. برای همین لازم هست زمانی که قصد خرید تاپ و شلوارک زنانه  دارید، به نوع و جنس آن توجه ویژه ای داشته باشید.

همچنین از دیگر مزایای تاپ و شلوارک زنانه  ، مناسب بودن آن ها برای ورزش های خانگی است . زمانی که قصد انتخاب این لباس ها را دارید، با توجه به رنگ پوست و اندام خود، می توانید ست های تاپ و شلوارک زنانه  آستین افتاده سایز بزرگ دوریقه و دمپا شلوار شیت سنگ  یوکامد را انتخاب کنید و زیبایی، آرامش و راحتی را به خودتان هدیه بدهید. ضمنا باید به این نکته توجه کنیم که آستین افتاده و فرم شلوارک این ست ها، کمک می کند تا علاوه بر تمام این موارد جلوه زیبایی‌ نیز به شما بدهد.

کاربردهای مختلف تاپ و شلوارک

معمولاً خانم‌ها از تاپ و شلوارک زنانه برای مقاصد ورزشی مانند فعالیت ورزشی در باشگاه های ورزشی، پیاده روی های نیمه طولانی و مواردی از این دست استفاده می کنند.  اما قبل از بررسی انواع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی ‌و تعریف آن‌ها بهتر است تفاوت لباس ورزشی زنانه و مردانه را بیان کنیم. در واقع امروزه تفاوت چندانی بین لباس ورزشی مردانه و زنانه نیست اما هر یک کارایی مخصوص خود را  دارند و دارای ویژگی‌های خاصی هستند. معمولاً خانم‌ها علاوه بر شورت ورزشی از تاپ ورزشی نیز استفاده می‌کنند و آقایان بیشتر از شورت‌های ورزشی بلند استفاده می‌کنند. اما انواع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی کدام‌اند؟ دراین مقاله سعی داریم انواع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی را نیز مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

انواع تاپ و شلوارک ورزشی

در تاپ و شلوارک زنانه ورزشی تاپ یکی از اصلی ترین جزء‌هاست و در واقع تاپ یکی از پراستفاده‌ترین انواع لباس‌های ورزشی است که مدل‌های مختلفی مثل نیم تنه، تاپ، تاپ ریسربک و ریسربک نیم تنه را دارد. هر ورزشکار باید انواع مختلفی از تاپ‌ها را داشته باشد تا بتواند در هر موقعیت و آب و هوایی از یکی از آنها استفاده کند.

تاپ ورزشی معمولاً در مکان‌های سرپوشیده توسط خانم‌ها پوشیده می‌شود. تاپ‌ها به خاطر راحتی و در عین حال زیبایی که دارند گزینه مناسب برای انواع ورزش‌ها و به خصوص تناسب اندام و بدن‌سازی هستند. از مزایای تاپ و شلوارک زنانه ورزشی می‌توان به جذب عرق در هنگام ورزش اشاره کرد. در واقع به همین دلیل که تاپ بسیار پرطرفدار است. البته تاپ و شلوارک زنانه برای خانم های خیلی چاق مناسب نیست چون به بدن آنها می‌چسبد و چاقی را دوبرابر نشان می‌دهد. اما در عوض برای افراد لاغر و خوش اندام گزینه بسیار مناسبی است.

تاپ های باز برای افرادی که زیر آفتاب و در مدت طولانی ورزش می‌کنند مناسب نیست، چون باعث سوختگی بدن و صورت می‌شود. در عین حال استفاده از ست تاپ و شلوارک زنانه یقه گرد و آستین افتاده یوکامد برای فعالیت در شرایط زیرآفتاب بسیار ایده مناسبی است.

انواع تاپ ورزشی زنانه

تاپ ریسربکتاپ ریسربک

تاپ ریسربک: این نوع تاپ دقیقا تاپ نیست بلکه چیزی شبیه تاپ است. این تاپ‌ها بسیار راحت هستند و برای حرکات کششی بسیار مناسب هستند. در ایران این تاپ را با لباس زیر بالاتنه اشتباه می‌گیرند‌ و علاوه بر خانم‌ها، آقایان نیز از این نوع تاپ استفاده می‌کنند.

سوتین‌های ورزشی: یکی دیگر از انواع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی سوتین‌های ورزشی هستند که یکی از ضروری‌ترین لباس‌ها برای خانم‌ها به حساب می‌آیند. اما بهتر است در انتخاب این مدل به نوع پارچه دقت کنید و از انتخاب پارچه کتان خودداری کنید و در عوض به سراغ پارچه‌های پنبه‌ای و پلی استر بروید.

تفاوت این نوع تاپ و سوتین‌های معمولی در سفت بودن و راحت بودن آنها است. چون در هنگام ورزش اجازه حرکت سینه‌ها را نمی‌دهند.

لباس‌های زیر بالاتنه ورزشی: این نوع از تاپ‌های ورزشی در سه نوع کپسولی، کشی و ترکیبی وجود دارند. ورزشکار متناسب با فرم و سلیقه خود یکی از ۳مورد را انتخاب می‌کند. این نوع برای ورزش‌هایی که ممکن است به سینه آسیب برسنانند استفاده می‌شود. این نوع از انواع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی باعث محدودیت در حرکت دست و ماهیچه‌ها به خصوص ماهیچه سینه نمی‌شود.

انواع شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک زنانه ورزشیشلوارک زنانه ورزشی

بعد از بررسی انواع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی به بررسی انواع شلوارک و شلوار‌های ورزشی زنانه می‌پردازیم.

در انتخاب شلوار مناسب برای ورزش باید به محکم بودن و با دوام بودن آن توجه ویژه‌ای داشت، چون این شلوار نسبت به سایر لباس‌ها بیشتر در معرض پارگی قرار دارد.

شلوار گرمکن: در گذشته استفاده از این شلوار فقط مخصوص مردان بود، اما امروزه به عنوان لباس ورزشی زنانه نیز کاربرد دارند. شلوار گرمکن به دلیل اینکه جلوی کشش را نمی‌گیرد و گشاد است بهترین شلوار برای ورزش‌های کششی است.

شلوار‌های گرمکن معمولاً جیب ندارند و قدرت جذب بالایی دارند، ورزشکاران از شلوار گرمکن برای تمرین در فصل سرد سال استفاده می‌کنند، چون آنها را گرم نگه می‌دارد و مقاومت بالایی دارد.

شورت گرمکن: این نوع از شلوار در میان انواع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی در گذشته فقط مورد استفاده مردان قرار می‌گرفت، اما امروزه یکی از لباس‌های ورزشی زنان است. مهم‌ترین مزیت‌های شورت گرمکن این است که جذب بالایی دارد و گزینه مناسبی برای روز‌های گرم تابستان است.

شورت برمودا: این شورت معمولاً تا روی زانو می‌آید و خیلی آزاد نیست و بهترین گزینه برای دویدن است. کنترل شورت‌های برمودا بسیار راحت است و مانع حرکت پا نمی‌شود و معمولاً در باشگاه‌های ورزشی زنانه جایگاه ویژه‌ای دارد. نکته جالبی که باید بدانید این است که در مراسم افتتاحیه پارالمپیک و المپیک تیم برمودا شورت برمودای قرمز می‌پوشند. از این شورت می‌توانید در هنگام دوچرخه سواری، ورزش‌های نیاز به انعطاف بالا و تمرینات دوندگی استفاده کنید.

شورت ورزشی لگ: این نوع از انواع تاپ و شلوارک ورزشی زنانه را فقط خانم‌ها استفاده نمی‌کنند بلکه آقایان نیز از شورت‌های ورزشی لگ استفاده می‌کنند. تنها ایرادی که این شورت ورزشی دارد این است که ممکن است در فصل گرم سال باعث حساسیت شود.

لگ‌ها در فصل سرد مقاومت بیشتری در برابر سرما دارند و یکی از بزرگترین مزیت‌های این شورت این است که قدرت جذب بالایی دارد.

لگ با فشردن عضلات شما در هنگام دویدن باعث گردش خون در پاها می‌شود. لگ همچنین برای افرادی که در معرض آفتاب قرار دارند مناسب است.

شلوار ورزشی کاپری: این شلوار جذاب ترین شورت ورزشی زنانه است. تقریبا شبیه لگ می‌باشد با این تفاوت که تا زیر زانو می‌رسد و برای فصل گرم سال بسیار مناسب است. این شلوار‌ها به دلیل جذابیتی که دارند در باشگاه‌های ورزشی زنانه زیاد استفاده می‌شوند.

جوراب: جوراب‌ها انواع گوناگونی دارند و برای ورزش‌های سریع مورد استفاده قرار می‌گیرند. جوراب‌های دوندگی بسیار نرم و مقاوم هستند و از ساق پا محافظت می‌کنند. این جوراب‌ها برای ورزش فوتبال و کوهنوردی و طبیعت گردی بسیار مناسب هستند.

ساق دست: علاوه بر انواع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی، ساق دست نیز یک لباس ورزشی زنانه و مردانه است و برای رفع آفتاب سوختگی، محافظت از سرما و جلوگیری از سر خوردن دست در ورزش‌های رزمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یوگا و ایروبیک: برای انجام رشته‌های ورزشی مثل ایروبیک و یوگا بهتر است از لباس‌های ورزشی از نوع پارچه‌های اپندکس استفاده کنید زیرا به سرعت رطوبت را از خودشان عبور می‌دهند. جنس لباس مخصوص این‌گونه ورزش‌ها به گونه‌ای است که باید در هنگام خم شدن و حرکات کششی انعطاف زیادی داشته باشند.

ورزش‌های بدن‌سازی: برای انجام ورزش‌های بدن‌سازی بهتر است از لباس‌های ورزشی با جنس پنبه استفاده کنید.‌ معمولاً در لباس‌های ورزشی از پنبه استفاده می‌کنند و این لباس‌ها مناسب ورزش‌هایی مثل بسکتبال، بدنسازی و وزنه‌برداری که تعریق زیادی دارند مناسب هستند.

نکات کاربردی هنگام خرید ست تاپ شلوارک زنانه

تاپ و شلوارک زنانهتاپ و شلوارک زنانه

اولین شرط توجه به قیمت محصول است. عواملی چون جنس، مدل، کیفیت و… بر روی قیمت این وسیله اثر گذار هستند. شما باید با توجه به بودجه و سلیقه خود نسبت به خرید مدل خاصی از آن اقدام کنید. مورد بعدی توجه کردن به جنس ست تاپ شلوارک زنانه است. اگر به مباحث قبلی مراجعه کنید، می‌ بینید که باید جنس این ست را برابر با فصلی که در آن قرار دارید انتخاب کنید. برای فصول سرد سال جنس‌ های ضخیم و پشمی را انتخاب کنید. اما در فصل گرم سال بهتر است به سراغ خرید تاپ شلوارک زنانه ویسکوزی یا نخی و خنک بروید. رنگ ست‌ را نیز باید برابر با رنگ پوستتان انتخاب کنید. اگر پوست روشنی دارید باید به سراغ خرید تاپ شلوارک زنانه روشن بروید. برای پوست‌ های تیره، رنگ لباس تیره و گرم بهترین گزینه است.

 



:: برچسب‌ها: تاپ و شلوارک زنانه آستین افتاده+تاپ و شلوارک زنانه +قیمت تاپ و شلوارک زنانه + یوکامد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

تاپ و شلوارک زنانه ورزشی فلامنت چه ویژگی هایی دارد

تاپ و شلوارک ورزشی زنانه تاپ و شلوارک ورزشی زنانه

تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد یکی از انواع لباس های ورزشی است که با پارچه فلامنت تولید شده است. این پارچه به این دلیل در تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد مورد استفاده قرار گرفته است که از کشسانی بسیار بالایی برخوردار است و در عین حال انعطاف و لطافت خاص این پارچه تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد را به یک ست ورزشی فوق العاده مبدل کرده است.  پارچه فلامنت که تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد از آن تولید شده ، از ترکیب الیاف پلیمری ف ویسکوز و پنبه و انواع دیگری از الیاف تولید می‌شود و اساس به پارچه های بی بافت معروف هستند.

تاپ و شلوارک زنانه ورزشی فلامنت  بسیار محبوب است به این دلیل که اساسا این نوع تاپ و شلوارک زنانه ورزشی علاوه بر نرمی و انعطاف لباس ورزشی، ضد عرق است، در شستشو آب نمی رود و رنگ نمی دهد و چروک نمی شود.  در نتیجه در سال‌های اخیر شاهد افزایش میزان تولید البسه ورزشی از جمله تاپ و شلوارک زنانه ورزشی از این نوع پارچه بوده‌ایم. ضمن این که این پارچه نه تنها در تولید تاپ و شلوارک زنانه ورزشی و سایر لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه در صنایع مختلف از جمله در دوخت پشت‌پرده‌ای، تولید پوشاک خاص، لباس‌های یک‌بار مصرف بیمارستانی، روتختی هتل‌ها و مواردی از این دست بسیار کاربرد  دارد.

نرمی و لطافت ویژگی‌ است که پارچه‌ مورد استفاده در تاپ و شلوارک زنانه ورزشیزیوکامد به دلیل برخورداری از الیاف پنبه هم دارد. با این وجود ، ویژگی مهم دیگری این پارچه‌ طول عمر بالا و مقاومت آن در برابر سایش است که یک مزیت عالی برای تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد محسوب می شود.

ویژگی‌های پارچه فلامنت به کار رفته در تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد

  •  لطافت و نرمی
  •  کشسانی (انعطاف‌پذیری بالا)
  •  ضد عرق بودندارد
  • ضد چروک
  • مقاوم در برابر سایش
  • ضد حساسیت و ضد قارچ
  • بدن‌نما نبودن
  • قابل بازیافت
  • عدم تغییر شکل با استفاده زیاد (زانو نمی‌اندازد و لوله نمی‌شود)
  • تنوع رنگ
  • قابلیت چاپ طرح با کیفیت روی آن
  • طول عمر زیاد
  • مقرون به صرفه

مزایا و معایب پارچه فلامنت

تاپ و شلوارک ورزشی زنانه 2 min یوکامد

ویژگی‌های منحصر به فرد فلامنت، نقاط قوت و مزایای این پارچه، محسوب می‌شود، افراد در سنین مختلف می‌توانند از لباس‌های تولیدشده با پارچه فلامنت  مانند تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد که اخیرا به بازار آنلاین این تولیدی افزوده شده استفاده کنند، چون حساسیت‌های پوستی از قبیل آکنه و جوش ایجاد نمی‌کند، در برابر شست‌وشو و استفاده زیاد، مقاوم است، زانو نمی‌اندازدو جنس این پارچه به گونه‌ای است که هوا به خوبی میان الیاف آن جریان می‌یابد در نتیجه هنگام  استفاده از تاپ و شلوارک زنانه ورزشی، گرمای بیش از حد در بدن احساس نمی‌شود. در عین حال از مزایای دیگر، قابل بازیافت بودن این پارچه است که تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد را در شمار اجناس دوستدار طبیعت قرار می‌دهد.

در مورد معایب این پارچه نکته قابل توجهی وجود ندارد به جز هنگامی که در تولید آن از مواد افزودنی بی‌کیفیت و حساسیت‌زا استفاده شود که در این صورت ممکن است به عنوان عایق عمل کند و از جریان هوا جلوگیری کند، در نتیجه با احساس گرمای شدید مشکلاتی به وجود آید، یا عوارض پوستی و حساسیت ایجاد کند. این ها مواردی هستند که بدون تردید در هنگام پوشیدن و استفاده از تاپ و شلوارک زنانه ورزشی یوکامد با آ« مواجه نخواهید شد.

منسوجات بی بافت

منسوجات بی بافت گونه‌ای از پارچه است که بدون بافت تولید می‌شود بدین شکل که الیاف در هم آمیخته شده و بر روی آن‌ها عملیات اتصال انجام می‌شود. در حال حاضر ۳۰٪ از منسوجات جهان بی بافت می‌باشد و روز به روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. رایج‌ترین گونه این منسوجات نمد است. ماسک‌ها، پادری‌ها، ایزوگام، انواع عایق‌ها، کاغذهای دیواری و … انواعی از منسوجات بی بافت هستند.

منسوجات بی بافت که نام علمی آن Nonwoven fabrics است امروزه کاربردهای وسیعی پیدا کرده‌اند و روزانه به تعداد محصولات این صنعت افزوده می‌شود. مهم‌ترین کاربرد این صنعت در بهداشت و درمان است که لباس‌های بیمارستانی، پدها، ست‌های جراحی، چسب زخم‌ها، باند و گاز و … را شامل می‌گردد. پارچه بی بافت، موکت‌ها، کاغذ، دستمال کاغذی، انواع دیوارپوش‌ها و عایق‌ها نظیر ایزوگام، پارچه‌های اسپن باند، پدهای بهداشتی، قسمت جاذب پوشک بچه و…. از دیگر محصولات صنعت بی بافت به‌شمار می‌آیند. منسوجات بی بافت تقریباً در همه صنایع و اصناف استفاده‌های منحصر به فردی را دارند.

منسوجات بی بافت min یوکامد

از جمله پر مصرف‌ترین صنایع می‌توان به صنعت تبلیغات و بسته‌بندی، کشاورزی، بهداشتی و آرایشی، راه‌سازی و صنعت ساختمان اشاره کرد. برای نمونه امروزه ساک دستی‌های پارچه ای یکی از بزرگترین مصرف‌کنندگان پارچه‌های اسپن باند بعد از صنعت تولید لباس‌های بیمارستانی است. تولید با حجم و سرعت بالا، قیمت بسیار نازل، بازیافت آسان و طیف وسیع محصولات قابل تولید با این منسوجات از دلایل محبوبیت روزافزون این ابداع بشر است. به‌طور خلاصه منسوجات بی بافت حاصل در هم تنیدگی (Bonding) الیاف مختلف و ایجاد بستر یا همان منسوج می‌باشند.

در این صنعت از تار و پود خبری نیست. این اتصال و درهم تنیدگی الیاف توسط فشار، حرارت، ضبه یا مواد شیمیایی انجام می‌شود که هریک از این روش‌ها، محصول با خواص متفاوتی را به دست می‌دهند. صنعت منسوجات بی بافت روز به روز در حال توسعه و گسترش است، خوشبختانه در ایران نیز این صنعت رشد چشمگیری داشته‌است، به گونه ای که در سال‌های اخیر شاهد رشد خط تولید اسپن باند و سایر منسوجات بی بافت در جای‌جای کشورمان بوده‌ایم.

پارچه فلامنت با توجه به کیفیت بسیار بالا و ایستادگی خاصی که برای لباس ایجاد می‌کند، قیمت ارزانی دارد. همین موضوع سبب شده است که تاپ و شلوارک ورزشی زنانه یوکامد هم از این قائده مستنثنی نباشد و با قیمتی اقتصادی و مناسب به بازار عرضه شود.

 



:: برچسب‌ها: تاپ و شلوارک زنانه ورزشی فلامنت+تاپ و شلوارک زنانه ورزشی +تاپ و شلوارک زنانه+یوکامد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

تمام آنچه باید در باره تاپ زنانه نخی  بدانیم

تاپ زنانه نخی تاپ زنانه نخی

تاپ زنانه نخی در واقع پوششی بدون آستین هست که از نظر راحتی میان خانم ها خیلی طرفدار دارد. مخصوصا روزهای گرم تابستانی، پوشیدن یک تاپ جذاب و خنک (نخی) واقعا لذتبخش است. به صورت کلی تاپ زنانه نخی شاید جذابیت خاصی نداشته باشد، اما مدل ها و طرح های مختلفی از تاپ زنانه نخی وجود دارد که  می توانند در موقعیت های مختلف مورد استفاده قراربگیرند. برهمین اساس باید پیش از خرید تاپ زنانه نخی باید بدانیم به چه منظوری و در چه موقعیتی قرار است از این تاپ زنانه نخی  استفاده کنیم؟ اولین و مهمترین فاکتوری که در انتخاب و خرید تاپ زنانه و دخترانه موثر هست، پارچه با کیفیت و خوش دوخت هست. تاپ زنانه نخی  معمولا برای کاربردهای خانگی روزمره  بکار می‌روند. به همین دلیل هم یکی از پرکاربردترین انواع تاپ زنانه ،  تاپ نخی زنانه است که علاوه بر مصارف روزمره خانگی و راحتی، می تواند در مناسبت های خانوادگی و دورهمی های خودمانی و دوستانه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

تاریخچه استفاده از پنبه در پوشاک

استفاده از پنبه در پوشاک از حدود 5000 سال قبل از میلاد رواج داشته و همچنان نیز استقبال زیادی از آن می‌شود. با آن که چند سالی استفاده از لباس با الیاف مصنوعی بسیار پررونق بود، اما خوشبختانه به مرور، مردم از ضررهای این الیاف بر سلامتی آگاه شدند و مجدد به الیاف طبیعی مانند پنبه روی آوردند. از این جنس پارچه برای تولید لباس‌های مختلف از نوزادان گرفته تا بزرگسالان، برای مصارف خانگی، ورزشی و حتی دورهمی‌های دوستانه و رسمی، لباس شب، لباس زیر و … به وفور استفاده می‌شود. همچنین به علت نگهداری آسان، طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. زیرا در برابر شستشو با ماشین لباسشویی، انواع پودرها و حتی حرارت آب مقاوم است.

مزایای تاپ زنانه نخی

از جمله ویژگی های تاپ زنانه نخی می توان به مواردی از قبیل ؛ نرمی و لطافت بیشتر، قدرت جذب رطوبت بالا، خنک نگه داشتن بدن، عدم ایجاد حساسیت و تعریق کمتر اشاره کرد. یکی دیگر از فواید  تاپ زنانه نخی این است که علاوه بر روزهای گرم تابستان ، می‌توان آن را  در فصل زمستان نیز به عنوان نخستین لایه برای تمام لباس‌های زمستانی مورد استفاده قرار داد. با پوشیدن پنبه به جای برخی ترکیبات دیگر، وقتی به داخل خانه می روید، جایی که هوا گرم تر است، بیش از حد گرم نمی‌شوید و به طرز ناراحت کننده ای عرق نمی‌کنید.

مزایای تاپ زنانه نخی عبارتند از؛ خنک کننده بهتری، ضد حساسیت بودن، دوام بیشتر و همینطور نداشتن بو که هرکدام از این موارد به تنهایی می توانند انگیزه کافی برای خرید تاپ زنانه نخی را فراهم کنند. همانطور که می‌بینید، می‌توانید علاوه بر مزایای ذکر شده تاپ زنانه نخی قیمت مناسب و  مقرون به صرفه بودن آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

انواع تاپ زنانه نخی در رنگ ها و سبک های مختلف موجود است  و می‌توان از انواع طرح دار آنها استفاده کرد.  برای همین منظور هم اصولا طراحان مد برای از بین بردن حس یکنواختی در تاپ زنانه نخی تلاش بسیاری می کنند و نتیجه فعالیت آنها نیز عرضه انواع متنوع تاپ زنانه نخی از نقطه نظر رنپ، الگو و طرح به بازار است.

همچنین از جمله فواید تاپ زنانه نخی می توان احساس راحتی این نوع لباس در هر دمایی است . چرا که حتی اگر دمای بدن شما بسیار بالا باشد، می توانید بدون احساس ناراحت کننده از تاپ زنانه نخی  استفاده کنید و نگران ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک نباشید.

تاثیر تاپ نخی بر روی پوست

 

تاپ زنانه نخی تاپ زنانه نخی

یکی از فواید تاپ زنانه نخی جذب عرق بدن است که پس از جذب آن، اجازه می‌دهند عرق در هوا تبخیر شود، به همین دلیل هم پوشیدن تاپ زنانه نخی در فصل تابستان توصیه می‌شود، زیرا می‌تواند رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها را در چین‌های روی پوست به‌ویژه زیر بغل کاهش داده و  از ایجاد  بوی نامطبوع عرق جلوگیری کند.

با پوشیدن تاپ زنانه نخی ، لطافت و نرمی که روی پوست دارند، احتمال عفونت های پوستی و لایه برداری در هنگام پوشیدن آن ها را کاهش می‌دهد. و یک عایق حرارتی محسوب می‌شوند که در تابستان به خنک نگه داشتن بدن و در زمستان گرم نگه داشتن بدن کمک می کند. تاپ زنانه نخی در مقایسه با پارچه های مصنوعی که حاوی مواد شیمیایی هستند و پوست را تحریک می کنند، بهترین انتخاب برای مبتلایان به آلرژی است. این افراد برای جلوگیری از عفونت های پوستی بهتر است از رنگ های روشن در فصل گرما استفاده کنند.

بدون شک همه شما تا کنون شنیده‌اید که لباس‌های نخ-پنبه  از جمله تاپ زنانه نخی برای فصل تابستان بسیار مناسب هستندچرا که  تاپ زنانه نخی یا سایر لباس های جنس پنبه علاوه بر راحتی و نرم بودن مزایای بسیار زیاد دیگر دارند که آن‌ها را از سایر الیاف مورد استفاده در صنعت پوشاک متمایز می‌کند.

طبیعی بودن پنبه

یکی از مهم‌ترین مزایای جنس نخ پنبه، طبیعی بودن آن است. از آن جا که بدن انسان سیستمی زنده است، تمام اطلاعات مربوط به محیط اطرافش را به خوبی دریافت و ثبت می‌کند. بنابراین زمانی که شما لباسی از جنس طبیعت بر تن دارید، بدن شما طبیعی بودن آن را دریافت خواهد کرد و احساس راحتی بیشتری می‌کند.

دوام بالای تاپ جنس پنبه

بدون شک لباس‌هایی داشتید که بعد از چند بار شستشو رنگ و بافت آن‌ها تغییر کرده است. یکی از برتری‌های جنس نخ پنبه، دوام و ماندگاری بسیار بالای آن است. برخلاف دیگر الیاف تیشرت‌های جنس پنبه در برابر تغییر بافت در اثر شستشو مداوم به ویژه با آب گرم و حتی ایجاد لک بسیار مقاوم هستند. این ویژگی نیز به علت مقاومت کششی بالای آن است که باعث می‌شود به ندرت شکافته یا پاره شود. از طرفی این جنس پارچه حتی در اثر شستن نیز بافتش 30 درصد تقویت می‌شود.

نرمی پارچه‌های پنبه‌ای

هیچ فردی را نمی‌توانید ببینید که از پوشیدن لباس‌های خشن و زبر احساس خوشایندی داشته باشد. یا بتواند این لباس‌ها را برای مدت طولانی تحمل کند. از این رو اکثر مردم هنگام خرید به دنبال لباس‌های با بافت نرم و لطیف هستند که بدن آن‌ها را اذیت نکنند. جنس نخ پنبه نیز دارای بافتی بسیار نرم و لطیف است که احساس بسیار خوشایندی را به بدن منتقل می‌کند.

ضد حساسیت

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت جنس نخ پنبه، ضد حساسیت بودن آن است. همین ویژگی علت اصلی استفاده از این الیاف در تولید لباس‌های نوزادان و کودکان است. بنابراین اگر پوستی حساس دارید، حتماً از لباس‌هایی که الیاف آن‌ها پنبه است، استفاده کنید. این الیاف مانع از خارش، جوش و حتی خشکی پوست می‌شود. همچنین به علت عدم تحریک‌کنندگی پوست در بسیاری از ابزار و محصولات پزشکی از قبیل: باند، گاز و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جنس پارچه همچنین در تولید لباس‌های زیر کاربرد دارد. زیرا از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کند.

کنترل رطوبت بدن

الیاف پنبه‌ای برخلاف الیاف مصنوعی دارای منافذی هستند که به تنفس طبیعی پوست کمک می‌کنند. برقراری جریان هوا باعث حفظ رطوبت پوست شده و از بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند. همچنین از جمع شدن بیش از حد رطوبت بر روی پوست نیز جلوگیری می‌کند. از این رو برای فعالیت‌های ورزشی و کارهای سخت و پرانرژی گزینه بسیار مناسبی است.

این جنس پارچه اصولاً کنترل رطوبت را به دو شکل انجام می‌دهند. اولین روش از طریق روزنه‌های موجود در بافت پارچه است. این روزنه‌ها در تنفس پوست خلل ایجاد نمی‌کنند و به همین دلیل پوست به راحتی و آزادانه نفس می‌کشد. دومین روش از طریق خاصیت انسجام آن است. لباس‌های پنبه‌ای همانند حوله آب و رطوبت را جذب و آن‌ها را از بدن دور می‌کنند. حتی انجمن بین‌المللی ترویج نخ-پنبه (ifcp) اعلام کرده که پارچه‌های پنبه‌ای رطوبت را به اندازه یک پنجم وزن خود جذب می‌کنند. همچنین با جذب این میزان از رطوبت بدن هیچ گونه احساس خیسی به فرد منتقل نمی‌شود.

عایق حرارتی

تاپ زنانه نخیتاپ زنانه نخی

جنس نخ پنبه به دلیل طبیعی بودن دارای ویژگی خاصی است که می‌تواند با به دام انداختن هوا در بین بافت خود عایق بسیار مناسبی در برابر گرما و سرما باشد. به همین دلیل در همه فصول قابل استفاده است. جنس پنبه در حقیقت یک ترموستات بسیار عالی برای بدن است.

مقاوم در برابر اقلیم‌های متفاوت

همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد، الیاف پنبه مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند. اما این مقاوم بودن آن‌ها تنها به شستشو و لک‌زدایی منتهی نمی‌شود. بلکه در برابر آب و هوای مختلف نیز مقاومت بالایی دارد. بنابراین در هر منطقه با هر آب و هوایی قابل استفاده است.

عدم جذب بو

احتمالاً برای شما پیش آمده که لباستان بوی بدی را به خود گرفته باشد که حتی با شستشو نیز از بین نرود. پارچه‌های پنبه‌ای برخلاف الیاف پلی‌استری که بر پایه نفت هستند، هیچ بویی را در خود نگه نمی‌دارند. از این رو به راحتی در اثر شسته شدن، بوهای بد را آزاد می‌کند.  بنابراین اگر در حال آشپزی هستید، یا کنار آتش نشسته‌اید اصلاً نگران نباشید.

معایب تاپ زنانه نخی

تاپ زنانه نخی تاپ زنانه نخی

شاید یکی از ایرادهایی که بتوان به این جنس پارچه گرفت چروک شدن آن است که باید بعد از هر بار شستشو اطو شوند. از طرفی قابلیت انقباض این الیاف باعث می‌شود در اثر شستشو کمی جمع شوند. به همین دلیل هنگام خرید تیشرت جنس نخ پنبه سعی کنید سایز آن کمی بزرگتر از سایز اصلی خودتان باشد. با این کار دیگر نگران کوتاه یا تنگ شدن لباس‌تان بعد از شستشو نخواهید بود. حتی هنگام خرید پارچه‌های پنبه‌ای توصیه می‌کنیم ابتدا آن‌ها را یکبار بشویید و سپس اقدام به دوخت کنید. این اتفاق تنها در شستشوی اول رخ می‌دهد. بنابراین با توجه به مزایای بسیار زیاد و فوق‌العاده‌ای که دارد، بهترین گزینه برای خرید انواع تیشرت و لباس‌های راحتی است. این جنس پارچه همچنین بهترین گزینه برای چاپ تیشرت است. زیرا چاپ عکس روی تیشرت ها کیفیت بسیار فوق‌العاده و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

تاریخ استفاده انسان از لباس های نخی، به 5000سال پیش میرسد. لباس نخی اصلا چیست؟ چرا نسبت به بقیه الیاف بیشتر پیشنهاد می شود؟همه ما وقتی به یک لباس فروشی می رویم، برای خرید لباس دلخواهمان معیار هایی داریم. از قیمت کالا گرفته تا کیفیت پارچه و دوخت و جنس لباس. اما کمتر کسی وقتی میخواهد لباس بخرد به این توجه میکند که جنس الیاف پارچه چه تاثیراتی بر دمای بدن و یا سلامت پوست دارد. در این نوشته، میخواهیم لباس نخی، پوشاک محبوب ما در گرمای تابستان و یا روزهای سرسبز بهاری، را معرفی کنیم. اینکه لباس نخی چیست و از چه موادی تشکیل شده، چه انواعی دارد و فواید و معایب آن چیست، موضوع نوشته ی پیش رویتان است.

لباس نخی چیست و چه انواعی دارد؟

بدنیست بدانید که اساسا  چیزی به اسم لباس نخی وجود ندارد. جنس الیافی که ما به نام نخی از آن یاد میکنیم، در واقع همان الیاف پنبه ای است. همه لباس ها، لباس نخی هستند، اما این نخ از الیاف گوناگون تهیه می شود. به صورت کلی جنس الیاف پارچه به دو گونه قابل تقسیم است: الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی

الیاف مصنوعی شامل ریون، نایلون و پلی استر می شوند. گرچه این الیاف به ظاهر مقاوم و مانا به نظر می رسند اما پژوهش ها نشان داده اند که این مقاومت میتواند به قیمت سلامتی ما تمام شود! الیاف مصنوعی معمولا از دو ماده ی اساسی تفلون و فرمالدئید تشکیل می شوند که امکان ابتلا به سرطان را افزایش می دهند. همچنین مواد موجود در الیاف پلی استری، برای معده، کبد، ریه ها و پوست مضر اند. علاوه بر این، الیاف مصنوعی، برای کسانی که از عرق کردن در روزهای گرم سال متنفر اند، اصلا انتخاب خوبی نیست! چرا که جنس این الیاف خاصیت گرما سازی و حفظ حرارت دارد.

در عوض، الیاف طبیعی، بافتی است که در آن ویسکوز که ماده اصلی پنبه است، وجود دارد. اشکال قدیمی این الیاف مثل پشم و ابریشم، جایگاه تاریخی در پوشاک ایرانی دارند. امروزه هم، با استفاده از تکنولوژی های روز، شکل دیگر الیاف طبیعی یعنی الیاف پنبه ای و کتانی برای تولید انواع لباس نخی به کار گرفته می شوند. خاصیت دیگر این جنس از الیاف، تجدید پذیر بودن آنها و جذب و هضم آنها توسط محیط زیست عزیزمان است؛ چراکه خاستگاه اصلی این مواد از طبیعت، گیاهان و جانوران، می باشد. از انواع این لباس های دوست داشتنی هم میتوان به جین ها، مخمل های نخی راه راه، پارچه های راه راه نخی و پارچه های پنبه ای، شومیز، بلوز، تونیک و کتان اشاره کرد.

شیوه های مراقبت و شستشوی  تاپ زنانه نخی

  • هنگام شستشوی تاپ زنانه نخی ، از آب سرد (زیر30 درجه) استفاده کنید.
  • بعد از شستشو، تاپ زنانه نخی را کمی و به آهستگی کش بدهید تا به شکل اولیه خود برگردد.
  • برای خشک کردن تاپ زنانه نخی ، بهتر است از دمای طبیعی و یا نور خورشید استفاده کنید.
  • اگر لباس نخی شما پس از شستشو با ماشین، دچار انقباض شد، شستن دوباره آن در آب سرد و با دست میتواند مفید باشد.
  • لباس های نخی مانند تاپ زنانه نخی پس از شستشو نیاز چندانی به اطو کشیدن ندارند؛ پس از شستشو آن را کمی بکشید و در برابر نور طبیعی خشک کنید.
  • بهتر است این جنس از الیاف را هنگامی که هنوز کمی رطوبت دارند، اطو کنید. اگرچه استفاده از اطو بخار هم کارساز است.
  • مطمئن شوید تاپ زنانه نخی را حتما پس از خشک شدن به صورت کامل، تا کنید. ضمنا یادتان باشد که تاپ زنانه نخی را پشت و رو بشورید.

 نحوه تشخیص لباس نخی-پنبه ای از انواع مصنوعی

تاپ زنانه نخی تاپ زنانه نخی

متاسفانه برخی از فروشندگان لباس های با الیاف مصنوعی را به جای الیاف طبیعی و پنبه ای، تحت عنوان لباس نخی میفروشند تا اگر شکایتی هم شد، دروغ نگفته باشند و بگویند: خب از نخ دوخته شده! گرچه شناسایی جنس الیاف لباس بیشتر یک راه تجربی است. راه هایی برای تشخیص لباس های نخی-پنبه ای از سایر اجناس وجود دارد که با دانستن آنها قادر خواهید بود پوشاک مطلوب خود را به راحتی انتخاب کنید.

اگر باتجربه باشید، با دست کشیدن روی جنس پارچه میتوانید پی به این ببرید که پلاستیک است یا نخ یا هردو؛ در غیر این صورت میتوانید تکه ای از نخ لباس را (البته اگر اضافه بود، لازم به کندن نیست!) جدا کرده و بسوزانید. اگر دود سیاه بود و نخ در خود جمع شد، از الیاف مصنوعی است و اگر پودر شد و دود سفید داشت، آن لباس نخی خالص است.

امروز، دنیا بیشتر از هر وقت دیگری از پنبه که فیبر طبیعی است استفاده میکند و دلایل محکمی برای اینکار دارد. کشت پنبه و به عمل آوری آن در یک تاپ زنانه نخی یا پیراهن، حتی به ما امکان استفاده از باقی گیاه پنبه برای  تولید مواد غذایی و کاغذ را میدهد. تجدید پذیری منابع اصلی این پوشاک و کاربرد بهینه آن، به همراه دوام و راحتی آن، موجب شده تا لباس نخی-پنبه ای، مانند تاپ زنانه نخی طرفداران زیادی در تمام دنیا داشته باشد.

 



:: برچسب‌ها: تاپ زنانه نخی + تاپ زنانه +قیمت تاپ زنانه نخی +خرید تاپ زنانه +یوکامد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

تی شرت زنانه و راهنمای 10 مرحله ای یک خرید دوست داشتنی

تی شرت زنانه ویسکوز پاپیونیتی شرت زنانه ویسکوز پاپیونی

تی شرت زنانه یا اتومبیل چند صد میلیون تومانی فرقی نمی کند، خرید کردن یک شرط اساسی دارد ، این که روش های اصولی خرید و نکات مهم درباره آنچه قصد خریدش را داریم بدانیم. شما هم اگر دست دارید مانند یک حرفه ای کارکشته اقدام به خرید تی شرت زنانه کنید و در نهایت از خریدتان رضایت خاطر داشته باشید، بد نیست تا انتهای این مقاله باما همراه باشید.

خیلی ها می گویند، تی شرت زنانه امروزی نوه و نتیجه همان لباس بلندی است که به نام «تونیک»  می شناسیم. تونیک ها قدمتی به اندازه تاریخ روم باستان دارد، اما تی شرت زنانه مدرن تقریبا از اوایل قرن ۱۹ میلادی به این‌سو پا به عرصه وجود گذاشت و به تدریج تکامل یافت تا شبیه تی شرت زنانه امروزی شود که پشت ویترین مغازه ها، یا در صفحات فروشگاه های آنلاین می بینیم.

تی‌شرت که در زبان انگلیسی  t-shirt یا tee shirt نام دارد،  نوعی لباس است که برای پوشاندن بالاتنه به کار می‌رود. معمولاً تی‌شرت‌ها یا دکمه ندارند یا کم دارند و یقه گرد یا یقه هفت هستند و بعضی از آنها یقه دارند که به آنها پلوشرت می‌گویند و آستین‌های کوتاه دارند و آستین بلند و از نوع پارچه‌های نازک بوده و برای فصل گرما استفاده می‌شوند. البته برای پاییز هم نوعی تیشرت با آستین بلند و جنس پارچه ضخیم‌تر در حال تولید است. تی‌شرت‌ها در اصل برای پوشش زیر (زیر لباس) استفاده می‌شدند، اما در حال حاضر اغلب به عنوان لباس و تنهایی بدون لباس‌های دیگر هم استفاده می‌شوند، البته به غیر از سینه‌بند در زنان. اغلب تی‌شرت‌ها امروزه مزین به عکسهایی برای تبلیغات و بیان ایده یا ترکیبی از هر دو به همراه کلمات قابل درک و هنری هستند. تی‌شرت‌ها لباس‌هایی معروف هستند که در سراسر دنیا استفاده می‌شوند.

مروری بر زندگینامه تی شرت زنانه

لباس‌های ساده T شکل از زمان‌های قدیم بخشی از لباس‌های بشر بوده‌است. لباس‌هایی شبیه به تی‌شرت‌هایی که در اوایل تاریخ می‌پوشیدند، عموماً تونیک نامیده می‌شوند. تی شرت مدرن از زیرپوش‌های استفاده شده در قرن ۱۹ تکامل یافته‌است. ابتدا کت و شلوار یک تکه کت و شلوار به لباس‌های بالا و پایین جداگانه بریده شد و بالا به اندازه کافی بلند بود تا زیر کمربند پایینی قرار گیرد. با و بدون دکمه در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و غرفه‌داران به عنوان پوششی مناسب برای محیط‌های گرم مورد استفاده قرار گرفتند.

قدیمی‌ترین تی‌شرت ها به‌عنوان لباس‌های بدون دکمه، به دوران جنگ بین اسپانیا  و آمریکا در سال ۱۸۹۸ و سال ۱۹۰۴ برمی‌گردد، زمانی که شرکت لباس زیر کوپر آگهی مجله‌ای را منتشر کرد و محصول جدیدی را برای مجردان تبلیغ کرد. در عکس مردی انگار خجالت زده چشمانش را از دوربین دور می‌کند. او تمام دکمه‌های زیرپیراهنش کنده شده و لبه‌های آن را به هم چسبانده‌است. شعار «بدون سنجاق – بدون دکمه – بدون سوزن – بدون نخ»، هدف این تبلیغ مردان مجرد و بدون مهارت خیاطی بود

نکته‌های مهم در خرید تیشرت زنانه

راهنمای خرید تی شرت زنانهراهنمای خرید تی شرت زنانه

برای خرید تی شرت زنانه مناسب که از هم از لحاظ اقتصادی یک خرید مقرون به صرفه محسوب شود و هم خریدی مطلوب و درخور باشد، مستلزم توجه به نکات مختلفی از جمله نوع پارچه تی شرت زنانه مورد نظر، اندازه و فرم و همینطور رنگ و طرح مورد استفاده در آن است. این که چه تی شرت زنانه ای برای کدام مناسبت و با چه شرایطی خریده شود موضوعی است که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

توجه به  نوع پارچه تی شرت

در خرید تی شرت زنانه ، توجه به نوع و جنس پارچه بسیار مهم است. پارچه‌های تی شرت معمولاً ۱۰۰٪ پنبه یا ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی یا ۱۰۰٪ پلی استر یا ترکیبی از الیاف مصنوعی، پنبه و ابریشم هستند.معمولاً جنس تی شرت های نازک و ارزان‌تر، شبیه به پیراهن‌های سبک است و جنس تی شرت های ضخیم‌تر، شبیه به پیراهن‌های ضخیم و حتی ژاکت؛ البته برای تی شرت های گران‌قیمت‌تر، از پارچه طرح‌دار متنوع استفاده می‌شود. به جز این موارد، برخی از پارچه‌های پنبه‌ای هم نوعی خاصیت کشسان به تی شرت می‌دهند. در زیر به ۳ دسته‌بندی اصلی و محبوب جنس پارچه تی شرت می‌پردازیم.

جنس  پنبه تی شرت

پنبه از دیرباز از مواد اولیه طبیعی در تولید انواع لباس بوده است. در مورد تی شرت هم، آن دسته که ۱۰۰% جنس پنبه دارند، معمولاً بسیار مناسب فصل گرما هستند. همین امر باعث شده تا در خرید تیشرت زنانه، جنس ۱۰۰% پنبه یکی از انتخاب‌های اصلی کاربران باشد.

البته باید به این نکته هم دقت شود ترکیب الیاف پنبه با مواد دیگری چون پلی استر هم مزایای خاص خودش را دارد. چرا که این روزها به لطف دستگاه‌های تهویه مطبوع، گرما مانند گذشته یک مسئله اساسی در انتخاب جنس تی شرت نیست؛ مگر آن که هدف از خرید تیشرت، استفاده از آن در فضای باز باشد. پس خود را از مزیت‌های الیاف ترکیبی محروم نکنید. حتی اگر در آب‌وهوای گرم و خشک زندگی می‌کنید، مهم نیست که تی شرت شما دارای الیاف پلی استر یا سایر الیاف مصنوعی باشد که با الیاف پنبه مخلوط شده؛ حتی ممکن است از الیاف مصنوعی به دلیل امتیازهایی مانند ثبات رنگ، جمع‌شدن کمتر پس از شستشو، ماندگاری بالاتر، مقاومت در برابر چروک و نگهداری آسان، بهتر هم باشد. پس تعصبی روی جنس ۱۰۰% پنبه نداشته باشید!

این نکته را در نظر داشته باشید که الیاف پنبه به‌راحتی آب را در تی شرت جذب می‌کنند. در عوض چنان جنس نرمی هستند که بدون شک تجربه خوبی از یک پوشش لطیف و خنک را برای شما به ارمغان می‌آورند. پس آگاهانه به سراغ جنس پنبه بروید.

پارچه ترکیب پنبه و پلی استر

هنگام خرید تیشرت توجه کنید که ترکیب‌ موادی چون پلی استر با الیاف پنبه، نه‌تنها باعث دوام تی شرت می‌شود، نگهداری از آن هم آسان‌تر خواهد شد. برای مثال ترکیبی از سه مواد پارچه ابریشمی – پلی استر – پنبه باعث می‌شود جنس تی شرت نرم شود و برای پوشیدن بسیار راحت و دلپذیر شود. زیرا دارای ویژگی‌های خوب همه این الیاف هستند: دوام پلی استر، جذب و راحتی پنبه و نرمی پارچه ابریشمی!

پارچه تماما پلی استر

پوشیدن تی شرت های ۱۰۰٪ پارچه‌ای پلی استر ممکن است برای استفاده روزمره چندان راحت نباشد، اما برای فعالیت‌های ورزشی بسیار مناسب است زیرا سبک و کش‌دار هستند و عرق بدن در آن‌ها سریع‌تر تبخیر می‌شود. این امتیاز مهم پلی استر در برابر جنس پنبه است. در تیشرت‌های ۱۰۰%پنبه، عرق جذب لباس شده و تی شرت مدت بیش‌تری مرطوب می‌ماند. اما تی شرت های پلی استر به‌سرعت خشک می‌شوند.

دقت در  طرح چاپی تی شرت

طرح‌های چاپ شده روی تی شرت گاهی اوقات حتی بر نوع پارچه یا هر معیار دیگری برتری دارند. کافی است برای خرید تیشرت زنانه و مردانه سری به فروشگاه دایان بزنید تا با گستره‌ای از طرح‌های متنوع شامل آثار هنری، متون جالب،نقل‌قول‌ها و غیره در جلوی تی شرت روبرو شوید! این روزها امکان جستجو از میان تعداد بسیار زیاد طرح‌های چاپی، خرید آنلاین تیشرت را از هر روش دیگر جذاب‌تر کرده است.

اندازه و تناسب در خرید تیشرت

تی شرت زنانه ویسکوز پاپیونیتی شرت زنانه ویسکوز پاپیونی

رعایت اندازه و تناسب در خرید تیشرت بسیار مهم است؛ زیرا حتی زیباترین تی شرت دنیا هم اگر اندازه نباشد و به تن ننشیند، ظاهر بدی پیدا می‌کند. در خرید آنلاین تیشرت، رعایت اندازه مناسب اهمیت دوچندان پیدا می‌کند چرا که امکان پوشیدن و پرو کردن انواع ست مردانه و زنانه وجود ندارد. جدای از آن، حتی گاهی برندهای متفاوت از روش‌های اندازه‌گیری خاص خودشان استفاده می‌کنند!

اما جای نگرانی نیست چرا که برای این موارد هم راه‌حل وجود دارد. می‌توانید با اندازه‌گیری عرض شانه و قفسه سینه خود، به نمودار اندازه‌گیری هر مارک رفته و سایز خود را پیدا کنید. حتی اگر به نمودار دسترسی ندارید، می‌توانید هنگام اندازه‌گیری سینه، کامل‌ترین قسمت قفسه سینه را تا زیربغل اندازه بگیرید.

نکته دیگری که باید موقع خرید تیشرت به آن توجه شود این است که جنس تی شرت اگر ۱۰۰% پنبه باشد،با هر بار شسته شدن، آب می‌رود و کوچک‌تر می‌شود؛ بنابراین در خرید آنلاین تیشرت با الیاف پنبه به اندازه‌گیری با تخمین بیش‌تری نیاز دارید تا کوچک شدن آن در آینده مشکل‌ساز نشود!

به‌طورکلی می‌توانید بر اساس جدول استاندارد زیر پیش‌رفته و با اندازه‌گیری قفسه سینه خود، سایز درست تی شرت را خریداری کنید. البته دقت کنید که به‌ویژه افرادی که بدنشان دارای سایز ترکیبی است، نیازمند دقت و جستجوی بیش‌تری هستند. در هنگام خرید تی شرت زنانه به این نکات توجه کنید

سایزهای تیشرت زنانه

  • قفسه سینه ۳۰ -۳۲ اینچ -XS
  • قفسه سینه ۳۴ -۳۶ اینچ -S
  • سینه ۳۸ -۴۰ اینچ -M
  • قفسه سینه ۴۲ -۴۴ اینچ -L
  • سینه ۴۶ -۴۸ اینچ -XL
  • قفسه سینه ۵۰ -۵۲ اینچ -XXL
  • قفسه سینه ۵۴ -۵۶ اینچ -XXXL

این که کجا و چرا تی شرت می پوشیم

مناسبتی که برای آن تی شرت به تن می‌کنید رابطه مستقیمی با هدف و موقعیت شما در محیط دارد. برای مثال شما هنگام خرید آنلاین تیشرت برای باشگاه ورزشی، ملاحظاتی را در نظر می‌گیرید که کاملاًبا خرید تیشرت جهت شرکت در یک مهمانی دوستانه متفاوت است.

هر موقعیت نیازمندی‌های خاص خود را دارد. برای مثال به هنگام ورزش، به تی شرت هایی نیاز دارید که عرق را پراکنده کرده و سریع خشک شوند. یک تی شرت ۱۰۰٪ پلی استر برای این منظور ایده‌آل است! اما همین تی شرت را اگر برای استراحت در خانه به تن کنید، ممکن است ناراحت‌کننده باشد؛ چرا که درهرصورت پوشیدن یک تی شرت ساخته شده از الیاف طبیعی راحت‌تراست. همچنین برای گردش‌های زمستانی به یک تی شرت آستین بلند یا حتی یک تی شرت یقه دار یا پولوشرت نیاز دارید.

بودجه مورد نظر برای خرید تی شرت

بهایی که برای خرید تیشرت می‌پردازید واقعاً شخصی است اما خوشبختانه هنگام خرید آنلاین تیشرت، این امکان را دارید تا علاوه بر جستجو میان انواع تی شرت‌ قیمت‌ها را هم با یکدیگر مقایسه کنید و مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید.

استایل و مدل برش تی شرت

تی شرت زنانه ویسکوز پاپیونیتی شرت زنانه ویسکوز پاپیونی

رایج‌ترین نوع دوخت و برش تی شرت ها، همان مدل معروف یقه‌گرد و آستین‌کوتاه است. با این حال انواع مختلفی از آن وجود دارد و شاید سخت‌ترین و هم‌زمان آسان‌ترین مسئله در خرید تیشرت، تنوع بالای آن از لحاظ مدل آستین، طرح پارچه، جنس، درجه کیفی، رنگ، سایز، مدل یقه و برند آن باشد. پس برای آن که دچار سردرگمی نشوید، بهتر است به مدل دلخواه خود فکر کنید و آن را باتوجه‌ به سلیقه فردی و انتظاری که از پوشیدن تی شرت دارید انتخاب کنید. خوشبختانه هنگام خرید آنلاین تیشرت از فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، این امکان را دارید تا جزئی‌ترین موارد را فیلتر کرده و هوشمندانه خرید کنید.

رنگ تی شرت

درست مانند استایل و برش، رنگ تی شرت هم یک انتخاب بسیار شخصی است و به سلیقه فردی و محلی که قصد دارید تی شرت را بپوشید مرتبط است. نکته‌ای که درباره انتخاب رنگ هنگام خرید تیشرت وجود دارد، جستجوی کامل رنگ‌های متنوع است. برای مثال اگر قصد دارید برای ورزش یک تی شرت خوش‌رنگ و پرانرژی انتخاب کنید، احتمالاً رنگ‌های گرم در اولویت قرار خواهند گرفت.

اما به این جا اکتفا نکرده و تمامی پالت رنگی را به‌دقت نگاه کنید. شاید فکر کنید بین رنگ قرمز و گلبهی تفاوتی نباشد اما موقع مقایسه، تازه مشخص می‌شود که کدام یک مناسب‌ترین است. این هم یکی از مزایای خرید آنلاین تیشرت است!

 

کیفیت پارچه (دوخت، جمع‌شدگی و محو شدن رنگ)

بدون شک انواع ست زنانه که پس از یک‌بار شستشو کش آمده یا کوچک شود، کابوسی واقعی است! در مورد تی شرت ها هم یکی از متداول‌ترین مشکلات، پس از شستن ظاهر می‌شود و در صورت مرغوب نبودن کیفیت پارچه و نوع گره دوخت و اصولاً ساختار پارچه، ممکن است لباس به‌راحتی تغییر شکل دهد. بسیاری از لباس‌های با کیفیت پایین اغلب پس از شستن، کوتاه و پهن می‌شوند. از همین روی به کیفیت پارچه باید دقت شود.

علاوه‌برآن، ساختار بافته شده خود پارچه هم بسیار مهم است. پس هنگام خرید تی شرت زنانه  باید به نوع دوخت و گره‎‌های بافتنی آن دقت کرد تا از دفرمه شدن تی شرت پس از شستشو اجتناب شود. برای این کار حتماً به بافت پارچه نگاه کنید و اگر خرید آنلاین تیشرت را مدنظر دارید، عکس‌هایی که از پارچه گرفته شده را به‌خوبی بررسی کنید. یک تی شرت با کیفیت، بافتی ملایم، یک‌دست و یکنواخت دارد و بدون کشیدگی بیش از حد و هرگونه ناهمواری در سطح پارچه است.

اگر ملاحظه کردید که در جایی از لباس، گره‌های دوخته شده از شکل معمولاً گرد خودشان خارج شده و یا پارچه در جایی کش آمده است، بدانید مشکل در ضعف ساختاری پارچه است. جدای از آن، به این نکته هم دقت داشته باشید که اصولاً الیاف پنبه مستعد کوچک شدن هستند بنابراین تی شرت زنانه ۱۰۰٪ پنبه شما بسیار بیشتر از جنس ترکیبی پلی استر – پنبه آب خواهد رفت.

مشکل دیگر کشیدگی بیش از حد در نواحی خاصی مانند خط سینه، گردن و غیره است. تی شرت های با کیفیت دارای یک نوار دور خط گردن هستند که از کشیدگی بیش از حد جلوگیری می‌کند.

ثبات رنگ تی شرت زنانه  این موضوعی است که واقعاً به برند و شستشوی درست بر می‌گردد و اگر ثابت ماندن رنگ لباس برای شما مهم است، می‌بایست به سراغ مارک‌های معتبر بروید و از خرید تیشرت‌هایی با مارک غیرمعتبر خودداری کنید. بهتر ایت در خصوص بهترین مارک تیشرت هم کمی مطالعه و بررسی داشته باشید.

کیفیت دوخت تی شرت

کیفیت دوخت یکی از تخصصی‌ترین معیارها موقع خرید تیشرت است. چرا که اگر هراندازه هم طرح و رنگ تی شرت زیبا باشد ولی کیفیت دوخت پائینی داشته باشد، روی تن به‌خوبی ننشسته و فیگور شما را بد خواهد کرد.

هنگام خرید آنلاین تیشرت باتوجه‌به بند گردن و سجاف آستین می‌توانید قضاوت درستی از کیفیت دوخت داشته باشید. برای مثال، یقه و آستین می‌بایست صاف و بدون پیچ خوردگی باشند و هرگونه پیچ خوردگی در تی شرت را یک بهم ریختگی در دوخت به شمار بیاورید.

دقت در راهنمای نگهداری و مراقبت از تی شرت

تی شرت زنانه ویسکوز پاپیونیتی شرت زنانه ویسکوز پاپیونی

در زمان خرید تی شرت زنانه، به برچسب پشت یقه آن دقت کنید. چرا که اطلاعات بسیار مفیدی در آن ذکر شده است و به شما نحوه نگهداری درست از تی شرت را آموزش می‌دهد.

یکی از مواردی که در برچسب وجود دارد، نسبت الیاف و مواد به‌کاررفته در جنس پارچه است. برای مثال اگر می‌بینید ۵۰/۵۰ نوشته شده است به این معنی است تی شرت زنانه ، حاوی ترکیبی از ۵۰% پنبه و ۵۰ % پلی استر یا پارچه مصنوعی است.

همچنیناگر اشاره‌ای به Gsm شود به وزن پارچه بازمی‌گردد. وزن پارچه معمولاً به‌ عنوان نشان‌دهنده دوام در نظر گرفته می‌شود. Gsm180-200 برای یک‌پارچه تی شرت زنانه سنگین و Gsm130-160 برای یک تیشرت زنانه با کیفیت خوب با وزن متوسط ​​مناسب به شمار می‌آید. معمولاً تی شرت های سنگین‌وزن کمتر از تی شرت های سبک‌تر آب می‌روند.

علاوه بر موارد بالا، برچسب‌های نگهداری حاوی اطلاعات واضحی از میزان ثبات رنگ و حتی آب‌رفتگی پارچه هستند. اما اگر قصد شما خرید تی شرت زنانه بادوام است، می‌توانید با خرید آنلاین تیشرت‌های ترکیبی از پنبه و دیگر الیاف، خودتان را راحت کنید!

به جز موارد بالا، حتماً به نحوه شستشو و دمای مناسب برای آن نگاه کرده و درباره اتوکشی تی شرت زنانه هم به برچسب آن دقت کنید.

سخن پایانی

تی شرت زنانه و پولوشرت همواره از محبوب‌ترین انتخاب‌های خانم ها به‌ویژه خانم های جوان هستند و این روزها به لطف فروشگاه‌های اینترنتی، خرید تیشرت آسان‌تر از هر زمان دیگری شده ست و می‌توانید به‌راحتی با ورود به وب‌سایت فروشگاه های اینترنتی مانند یوکامد از میان طیف وسیعی از تی شرت های متنوع، نسبت به خرید آنلاین تی شرت موردعلاقه خود بر اساس برند، مدل، سایز، جنس و رنگ و غیره اقدام به خرید کنید.

 



:: برچسب‌ها: تی شرت زنانه ویسکوز + تی شرت زنانه + قیمت تی شرت زنانه+ یوکامد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

شلوار سندبادی چگونه و از کجا به فرهنگ پوشش مردم راه یافت

شلوار زنانه سندبادی -7-minشلوار زنانه سندبادی 

شلوار سندبادی زنانه طرح لی یکی از مدل های شلوار است که یوکامد به بازار پوشاک ایران عرضه کرده است. این شلوار به دلیل فرم خاص خمره ای مانند، شلواری بسیار راحت است. به همین دلیل هم جزو شلوارهای محبوب و پرطفردار یوکامد است . شلوار کاراکتر سندباد که برای  بیشتر ایرانی های دهه 60 یک نوستالوژی دوست داشتنی است،  الگوی کلی شلوار سندبادی است که به آن «شلوار حرم» یا «شلوار هندی» هم گفته می‌شود.

شلوار سندبادی یک ویژگی کلی دارد و آن این است که این شلوارها گشاد هستند و در قسمت کمر و مچ پا جمع می‌شوند. با این وجود، بسته به نوع پارچه و دوخت شلوار سندباد مدل‌های مختلفی دارند. برخی از انواع این شلوارها فاق بلند دارند و شبیه دامن هستند و در قسمت پاچه شلوار جمع می‌شوند. انواع دیگر این شلوارها هم به نسبت نوع اول فاق کوتاه‌تری دارند و از بالا پف‌دار و در قسمت مچ جمع می‌شوند.

برای دوخت این شلوارها در قسمت کمر و مچ پا معمولا از کش استفاده می‌شود اما در مدل‌های خلاقانه گاهی از کمرهای دکمه‌دار و یا بندی هم برای کمر شلوار استفاده می‌کنند چراکه به نسبت استایل رسمی‌تری را به شلوار می‌دهد. شلوارهای سندبادی معمولا از پارچه‌های خنک و سبک دوخته می‌شوند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل تابستانه به شمار می‌آیند. این شلوارها معمولا الگو و دوخت بسیار راحتی دارند و خودتان در منزل هم می‌توانید این شلوارها را بدوزید.

پیشینه‌ی این شلوارها را می‌توانید در لباس‌های سنتی هند، خاورمیانه، شمال آفریقا و ترکیه‌  عثمانی پیدا کنید؛ به همین جهت در زبان انگلیسی به این شلوارها شلوار حرم هم می‌گویند چرا که این شلوارها در حرم‌سراها توسط زنان پوشیده می‌شده است. در ایران این نوع شلوارها را شلوار سندبادی می‌نامیم. سندباد هندی یکی از شخصیت‌های داستان‌های هزار و یک شب است که مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی بسیاری از زندگی او ساخته شده و به همین دلیل در ایران شلواری که سندباد به تن دارد را شلوار سندبادی می‌نامند.

پل پوآره طراح فرانسوی شلوار سندبادی -8-minپل پوآره طراح فرانسوی شلوار سندبادی

در سال ۱۹۱۰ یک طراح فرانسوی به نام «پل پوآره» شلوار سندبادی یا شلوار حرم را در کالکشن‌های خود قرار داد و پس از آن به تدریج این نوع شلوار در صنعت جهانی مد هم مورد استفاده قرار گرفت و منبع الهام طراحان مد شد. در دهه‌ی هفتاد با ترویج فرهنگ هیپی‌گری و ترند شدن استایل بوهو در جهان این شلوارها که یکی از اصلی‌ترین المان‌های پوشاک سنتی هندوستان و خاورمیانه بودند بسیار مورد توجه و علاقه‌ی جوانان قرار گرفتند. اما علاوه بر استایل بوهو این شلوارها جای خود را در میان دیگر استایل‌ها هم باز کردند. حتی می‌توانیم شلوار سندبادی را به نوعی منبع الهام شلوارهای اسلش و بگی هم بدانیم.

شلوار سند بادی در استایل مجلسی و نیمه‌رسمی

همان طور که گفتیم شلوارهای سندبادی می‌توانند الهام بخش مدل‌ها و الگوهای شیک و خاص هم باشند؛ به ویژه اگر به سراغ پارچه‌های مناسب و شیک بروید. می‌توانید یک بلوز شیک ساتن چسبان را با کمربند پهن، یک شلوار سندبادی ساتن براق یا مخملی و یک جفت صندل شیک بندی پاشنه‌بلند ست کنید و یک استایل رسمی بسیار شیک و خاص و منحصربه‌فرد برای مجالس و میهمانی‌ها داشته باشید.

همان‌طور که گفتیم شلوارهای سندبادی را شلوارهندی هم می‌نامند چراکه در استایل سنتی هندی این آیتم‌ها یکی از پر‌استفاده‌ترین آیتم‌ها سنتی هستند. اگر می‌خواهید استایل رسمی یا نیمه رسمی با این شلوارهای جذاب داشته باشید می‌توانید از استایل سنتی هندی هم الهام بگیرید. به عنوان مثال یک کت کمرکش را با شلوار سندبادی و یک جفت کفش پاشنه‌بلند پمپی ست کنید و استایل متفاوت و جذابی برای خودتان بسازید.

پوشیدن این مدل شلوار‌ها استایلی کژوال برای شما به ارمغان می‌آورد. این مدل شلوار‌های سندبادی را می‌توانید به همراه تاپ، بلوز، شومیز، تونیک و مانتو بپوشید و استایل‌های جذاب و شیکی برای خود خلق کنید. شلوار‌ سندبادی دخترانه و زنانه را می‌توانید با کفش‌های تابستانی، کالج، پاشنه‌دار و صندل بپوشید. شلوار‌های سندبادی زنانه معمولا نخی هستند، اما می‌توانید از جنس‌های دیگری مثل لمه، ساتن و کتان نیز برای دوختن این شلوار‌ها استفاده کنید.

مدل شلوار سندبادی یکی از استایل‌های با قدمت است که همچنان طرف‌داران زیادی دارد. شلوار سندبادی یک شلوار خنک به حساب می‌آید که در بهار و تابستان پوشیدن آن جلوی عرق کردن پا را می‌گیرد. این شلوار‌های گشاد دور مچ با کش جمع می‌شوند. گشادی آ‌ن‌ها به اندازه دامن است و به شکل فاق بلند و کوتاه دوخته می‌شوند. مدل شلوار سندبادی غالبا با پارچه‌های خنک تولید می‌شود تا مناسب تابستان باشد.

طراحی و خلاقیت‌های متنوعی که اخیرا در دوخت این شلوار به کار گرفته می‌شود، باعث شده شلوار سندبادی یکی از شلوار‌ها مطرح جهان شود. با کمی ایده‌پردازی این شلوار را با لباس‌های مناسبی می‌توان ست کرد که جذابیت بصری زیادی به شما می‌بخشد. شلوار سندبادی هندی به علت گشاد و خنک بودن با طرح‌ها متفاوتی روانه بازار می‌شود.

ست کردن استایل‌های خنک با شلوار سند بادی

شلوار زنانه سندبادی -2-minشلوار زنانه سندبادی

شلوار سندی با یک برش خوب و پارچه زیبا یک استایل منحصر‌به‌فرد به شما می‌دهد. این شلوار می‌تواند مدل‌های شیکی را به شما الهام کند که جذابیت و دلربایی زیادی به ظاهر شما ببخشد. کافی است مقداری خلاقیت به دوخت، انتخاب پارچه و استفاده از لباس مناسب برای بالا‌تنه به خرج دهید و شاهد زیبایی دو چندان خود باشید.

شلوار سند بادی مخمل

جنس مخمل این شلوار را برای اوایل فصل پاییز و بهار که هوا خنک است. براقی شلوار مخمل با یک تیشرت یا بلوز جذب کوتاه برای یک پیاده‌روی ساده یا ورزش همراه دوستان خود انتخاب خوبی است. جنس مخمل بسیار نرم است پوست شما را حساس نمی‌کند.

شلوار سند بادی کتان

شلوار کتان سندی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تکمیل کردن تیپ خود با یک مانتوی کوتاه اورسایز است. شلوار سندبادی کتان با پف کم چند سالی است که بیشتر از سابق در بازار دیده می‌شود. شلوار سندبادی کتان در واقع یک شلوار سندبادی دخترانه به حساب می‌آید که حداقل یک یا دو رنگ آن در کمد همه دختر‌ها پیدا می‌شود.

شلوار سندبادی مردانه با جنس کتان هم در سه سال اخیر موردتوجه خیلی از آقایان مخصوصا با رده سنی ۱۸ الی ۴۰ سال قرار گرفته است. جنس کتان به علت دوام بالایی که دارد بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد.

شلوار سند بادی ساتن براق تک رنگ

ساتن یک رنگ در انتخاب پارچه برای دوخت شلوار سندبادی این امکان را فراهم می‌کند تا با بلوز طرح‌دار کوتاه به‌راحتی ست شود. شلوار ساتن براق با یک جفت صندل تخت انتخاب خوبی برای دورهمی‌های دوستانه است. ساتن براق انتخاب خوبی برای مهمانی‌ها شبانه است. شلوار سندبادی ساده با یک لباس کوتاه گشاد بسیار ظاهر ساده و مرتبی به ارمغان می‌آورد.

شلوار سند بادی مناسب چه سبکی است

شلوار سند بادی مناسب چه سبکی است؟ اصلا شلوار سندبادی چیست؟ به شلوارهای فاق بلند، ساق های گشاد، شلوار سندبادی می گویند. اگرچه این شلوارها مجلل و رسمی به نظر نمی رسند. اما برای انتخاب یک لباس راحت، کاملا مناسب هستند. جالب است بدانید که این شلوار ابتدا در هند مورد استفاده قرار می گرفت اما سال هاست که مورد توجه مردم سایر کشورها از جمله مردم ایران قرار گرفته است. این شلوار به دلیل راحتی و خنکی مناسب ترین گزینه برای فصول گرم سال است

شلوار سندبادی چیست

طرح کلی شلوار سندبادی که به آن شلوار حرم یا شلوار هندی نیز می گویند یک ویژگی کلی دارد و آن گشاد بودن این شلوارها و جمع شدن در قسمت کمر و مچ پا است. اما شلوار سندبادی بسته به نوع پارچه و دوخت مدل های مختلفی دارد. برخی از انواع این شلوارها فاق بلندی دارند و شبیه دامن هستند و در قسمت پایین شلوار جمع می شوند. انواع دیگر این شلوار نسبت به نوع اول فاق کوتاه تری دارند و از بالا پف کرده و در مچ جمع شده اند.

برای دوخت این شلوار معمولا از کش در قسمت کمر و مچ پا استفاده می شود اما در مدل های خلاقانه گاهی اوقات از کمر دکمه دار یا بسته برای کمر شلوار استفاده می شود زیرا حالت نسبتا رسمی تری به شلوار می دهد.

شلوار سندبادی زنانه معمولا از پارچه های خنک و سبک دوخته می شود و یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل تابستانی به حساب می آید. این شلوارها معمولا الگو و دوخت بسیار آسانی دارند و می توانید خودتان در خانه این شلوارها را بدوزید.

تاریخچه شلوار سندبادی

تاریخچه شلوار سندبادیتاریخچه شلوار سندبادی

مدل شلوار سندبادی ابتدا در هند، خاورمیانه، شمال آفریقا و ترکیه عثمانی مرسوم بود به همین علت آن را شلوار هندی هم می‌نامند. کشور‌های دیگر از آن با نام شلوار حرم هم یادی می‌کنند، چرا که زنان حرم‌سرا این شلوار را می‌پوشیدند. داستان هزار و یک شب شخصیت هندی به نام سندباد داشت که فیلم‌های زیادی از روی زندگی او ساخته‌اند. سندباد همیشه شلوار هندی پوشیده بود؛ ایرانیان همچون بیشتر از طریق سندباد این شلوار را شناختند، آن را شلوار سندبادی نامیدند.

این شلوار را می توانید در لباس های سنتی هند، خاورمیانه، شمال آفریقا و ترکیه عثمانی بیابید. به همین دلیل در زبان انگلیسی به این شلوارها شلوار حرمسرا نیز می گویند، زیرا این شلوار را زنان حرمسرا می پوشند. ما در ایران به این نوع شلوارها شلوار سندبادی می گوییم. سندباد هندی یکی از شخصیت های داستان هزار و یک شب است که مجموعه های تلویزیونی و سینمایی زیادی درباره زندگی او ساخته شده است و به همین دلیل در ایران به شلواری که سندباد می پوشد شلوار سندبادی می گویند.

در سال 1910 یک طراح فرانسوی به نام «پل پوآره» شلوار سندبادی یا شلوار حرمسرا را در مجموعه های خود قرار داد و پس از آن به تدریج این نوع شلوار در صنعت مد جهانی مورد استفاده قرار گرفت و منبع الهام طراحان مد شد. دهه هفتاد با ترویج فرهنگ هیپی و ترند سبک بوهو در جهان، این شلوارها که یکی از عناصر اصلی پوشاک سنتی هند و خاورمیانه بود، مورد توجه و علاقه بسیاری قرار گرفت. میان جوانان اما علاوه بر استایل بوهو، این شلوارها جای خود را در میان دیگر استایل ها باز کردند. حتی می توانیم شلوار سندبادی را منبع الهام برای شلوارهای اسلش و باگی بدانیم.

همانطور که گفتیم شلوار سندبادی نیز می تواند الهام بخش مدل ها و نقش های شیک و خاص باشد; به خصوص اگر سراغ پارچه های مناسب و شیک بروید. می توانید یک بلوز ساتن تنگ را با یک کمربند پهن، یک شلوار ساتن براق یا مخمل و یک جفت صندل پاشنه بلند ست کنید و یک استایل رسمی بسیار شیک، خاص و منحصر به فرد برای مهمانی ها و مهمانی ها داشته باشید.

همانطور که گفتیم شلوار سند بادی را شلوار هندی نیز می نامند زیرا در سبک سنتی هندی این وسایل یکی از پرکاربردترین وسایل سنتی هستند. اگر می خواهید با این شلوارهای جذاب استایلی رسمی یا نیمه رسمی داشته باشید، می توانید از استایل سنتی هندی نیز الهام بگیرید. مثلا یک جلیقه را با شلوار صندل و یک جفت پاشنه بلند ست کنید و استایلی متفاوت و جذاب برای خود بسازید. پوشیدن این شلوار استایلی غیر رسمی به شما می دهد.

شلوار سند بادی با چه کفشی ست می شود

اینکه چه نوع کفشی را با شلوار سندبادی ست کنید به نوع اجناس ترکیبی و استایل شما بستگی دارد. اگر به سبک بوهو لباس می پوشید و می خواهید شلوار ساندبادی خود را به سبک بوهو ست کنید، صندل های بند دار، کفش های دانشگاهی رنگارنگ و حتی چکمه های ارتشی بهترین انتخاب برای شما هستند. در استایل های کژوال تر، می توانید صندل های کتان هم بپوشید.

اگر می خواهید استایلی رسمی و نیمه رسمی با شلوار سندبادی شیک داشته باشید، کفش های پاشنه بلند و صندل های پاشنه بلند بهترین انتخاب برای شما هستند.

شلوار سند بادی برای استایل کژوال

شلوار زنانه سندبادی -3-minشلوار زنانه سندبادی 

اما شلوار سندبادی فقط برای استایل بوهو مناسب نیست. می توانید این شلوارهای جذاب را به سبک کژوال بپوشید. اگر می خواهید با شلوار سندبادی استایل غیر رسمی تری داشته باشید می توانید از وسایل ساده تری استفاده کنید. به عنوان مثال پارچه های جین سبک و نازک برای دوخت شلوار ساندبادی راحتی مناسب هستند یا می توانید یک شلوار ساندبادی ساده نخی را با بلوز یا مانتو نخی با جلو بسته ست کنید و استایلی جذاب داشته باشید.

همانطور که گفتیم شلوار سندبادی نیز می تواند الهام بخش مدل ها و نقش های شیک و خاص باشد; به خصوص اگر سراغ پارچه های مناسب و شیک بروید. می توانید یک بلوز ساتن تنگ شیک را با یک کمربند پهن، یک شلوار ساتن براق یا مخمل و یک جفت صندل پاشنه بلند شیک ست کنید و استایل رسمی بسیار شیک و خاص و منحصربفردی برای مهمانی ها و مهمانی ها داشته باشید.

شلوار هندی نیز می نامند زیرا در سبک سنتی هندی این وسایل یکی از پرکاربردترین اقلام سنتی هستند. اگر می خواهید استایلی رسمی یا نیمه رسمی با این شلوارهای جذاب داشته باشید، می توانید از استایل سنتی هندی نیز الهام بگیرید. مثلا یک جلیقه را با شلوار صندل و یک جفت پاشنه بلند ست کنید و استایلی متفاوت و جذاب برای خود بسازید.

و اما شلوار حرم

شلوارهای سندبادی که سابقه آن به لباس های سنتی هندی و خاورمیانه ای بازمی گردد. علاوه بر جایگاه ویژه ای در استایل بوهو، الهام بخش اقلام و طرح های مختلفی در دنیای مد و فشن بوده است. می توانید شلوارهای سنتی و رنگارنگ سندبادی را به سبک بوهو و سبک هنری ست کنید و با شلوارهای سندبادی ساده تری استایل های خیابانی کژوال و راحت داشته باشید. علاوه بر این، الگوی دوخت و برش این شلوار می تواند طرح های مد روز و جذاب را به شما القا کند.

 



:: برچسب‌ها: شلوار سندبادی زنانه طرح لی+ شلوار سندبادی + شلوار سندبادی زنانه+ یوکامد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

ساحلی زنانه را چگونه کجا و چه زمانی بپوشیم

ساحلی زنانهساحلی زنانه

ساحلی یا پیراهن ساحلی، یکی از لباس‌های زنانه محبوب در فصل گرم است که اساسا به پیراهن‌های تابستانه کوتاه یا بلند رنگارنگ از جنس حریر، نخ یا قلاب بافی اطلاق می‌شود که میتوان آن را روی مایو پوشید و با صندل و کلاه آفتابگیر کنار ساحل قدم زد. البته این کاربرد ساحلی زنانه صرفا برای گذراندن تعطیلات تابستانی در در کنار دریاست، در حالی که می‌توان ساحلی زنانه بندی یقه و کمر کش دوزی شده یوکا مد را در زندگی روزمره و در خانه به عنوان یک لباس راحتی تن کرد.

لباس ساحلی نوعی لباس است که برای استفاده در سواحل و مناطق ساحلی طراحی شده است. این لباس ساحلی به طور کلی برای استراحت و تفریح در سواحل و فعالیت‌های آبی مانند شنا، ساحل‌گردی، ورزش‌های آبی و غیره استفاده می‌شوند. تاریخچه لباس‌های ساحلی به قدمت زیادی برمی‌گردد. به زمان قرون وسطی، افراد عموماً با لباس ساحلی روزمره خود به ساحل می‌رفتند. اما در قرن نوزدهم و پس از آن، لباس ساحلی شروع به توسعه و تغییر شکل دادند. در اواخر قرن نوزدهم، لباس ساحلی زنان شامل یک تاپ و یک دامن کوتاه بودند که شباهت زیادی به بیکینی های امروزی داشت و بیشتر برای استراحت و آفتاب‌گرفتن استفاده می‌شدند.

در سال‌های بعد، طرح و شکل لباس‌ ساحلی تغییر کرد و انواعی از لباس‌های دوتکه، مایو، بیکینی ساحلی طراحی شدند. امروزه، لباس ساحلی به شکل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی موجود هستند. طرح و رنگ بندی آن‌ها می‌تواند بسیار چشم‌نواز و جذاب باشد. همچنین، از لباس‌ ساحلی با برندهای مختلفی نیز می‌توان استفاده کرد. لباس‌ ساحلی علاوه بر ظاهر جذاب، مزایای دیگری نیز دارند. آن‌ها معمولاً از موادی سبک و خنک تهیه می‌شوند که در آب و هوای گرم و مرطوب ساحل راحت قابل استفاده هستند. همچنین، برخی از لباس ساحلی می‌توانند از پوشش در برابر اشعه‌های مضر آفتاب که بسیار مضر است و حفظ اصول بهداشتی در آب استفاده کنند. در نتیجه، لباس‌ ساحلی علاوه بر ارائه راحتی و آسایش در طول فعالیت‌های ساحلی، به عنوان یک قطعه مد و لوکس نیز شناخته می‌شوند.

ساحلی زنانه، انواع مختلفی دارد و هرکدام را می‌توان در شرایط خاص و برای استایل‌های بدنی مختلف مورد استفاده قرار داد. در این مقاله سعی می کنیم به بررسی انواع استایل‌های ساحلی بپردازیم. با ما همراه باشید.

استایل ساحلی زنانه کلاسیک

لباس ساحلی زنانه کلاسیک اصولا شامل ساحلی هایی سیاه و سفید و راه راه می شود که می توان این نوع ساحلی را با کفش های پاشنه تخت، ست کرد. لباس‌های ساحلی زنانه کلاسیک ، اصولا و به طور کلی برای بانوانی مناسب است که در مناطق ساحلی در حال گذراندن تعظیلات پایان هفته هستند. ساحلی کلاسیک می تواند، استایلی ظریف ، جذاب و فوق العاده دلفریب برای خانم‌ها ایجاد کند.

لباس ساحلی مینیمالیستی

پوشیدن لباس ساده همیشه کسل کننده نیست و می تواند نخستین گام در ایجاد استایل مینیمالیستی و شیک باشد. متریال و رنگ های خنثی بـه جذابیت استایل مینیمالیستی کمک می کند.برای تکمیل استایل خود، صندلهای متالیک رنگ روشن و یک کیف چرم رو دوشی را امتحان کنید.

ساحلی زنانه بوهیمیایی

ساحلی زنانه بوهمیاییساحلی زنانه بوهمیایی

در یک استایل ساحلی بوهمیایی ویژگی ها و موارد زیر به چشم می خورد ، پیراهن‌ های ساحلی بلند، ترکیبی از متریال‌ های مختلف ، چاپ ، و بافت همه با هم و همراه این استایل می توان از آیتم هایی مانند: کفش صندل و عینک آفتابی استفاده نمود.

استایل ساحلی شیک

اگر ترجیح می دهید استایلی شیک داشته باشید، این مدل پیـراهن ساحلي دکمه دار و صندلی کـه بند آن دور مچ پا قرار می گیرد می تواند انتخاب مناسبـی برای شما باشد.

پوشیدن این نوع پیراهن ساحلي خیلی آسان اسـت و برای فرم اندام‌ های مختلف کارآیی دارد. استفاده از یک اکسسوری متفاوت مانند گردن آویز نیز به شما ظاهری متفاوت و زیبا می‌بخشد.

ویژگی‌های لباس‌های ساحلي مناسب

لباس های ساحلي چون در جاهای خاصی پوشیده میشوند و هدف خاصی دارند باید به خوبی طراحی شوند و ویژگی های خاصی نیز داشته باشند که ما بتوانیم با راحتی بیشتر از آن استفاده کنیم.این نوع لباس های به جز اینکه باید ما را در برابر اشعه ها و هوای گرم راحت کنند باید استایل های خاص و زیبایی نیز داشته باشند که قبل تر در وبلاگ معرفی 3 پیج لباس قشمی برای خرید لباس های محلی جنوبی توضیحات بیشتری دادع بودیم و حالا در ادامه چندین ویژگی این نوع لباس ها را بررسی میکنیم.

راحتی

لباس ساحلي باید راحتی لازم برای فعالیت‌های ساحلي را به شما ارائه دهد. این شامل استفاده از مواد نرم و خنک، طراحی مناسب برای حرکت آزاد و داشتن صداقت و انعطاف‌پذیری است.

حفاظت از آفتاب

لباس ساحلي با ارائه حفاظت در برابر اشعه‌های مضر آفتاب می‌تواند بسیار مهم باشد. برخی از لباس‌های ساحلي دارای عامل حفاظت از اشعه ماوراء بنفش (UPF) هستند که به شما کمک می‌کند پوستتان را در برابر اشعه‌های مضر محافظت کنید.

لباس ساحلي زنانه با ویژگی‌های مانند فاکتور حفاظتی UPF (Ultraviolet Protection Factor) باعث محافظت بیشتر از نور خورشید بر روی پوست شما می‌شوند.

خشک شدن سریع

لباس ساحلي باید به سرعت خشک شود تا از احساس ناراحتی پس از آب‌بازی جلوگیری شود. استفاده از موادی که آب را به خوبی جذب کنند و سریعاً خشک شوند، این ویژگی را به لباس ساحلي می‌دهد.

طراحی زیبا و جذاب

یک لباس ساحلي خوب باید ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. طراحی‌های متنوع، الگوها، رنگ‌ها و جزئیات ظاهری می‌توانند لباس ساحلی را جذاب و استایلی کنند.

قابلیت تنظیم

برخی از لباس‌های ساحلی دارای بندها، بندانها یا چسبان‌های قابل تنظیم هستند که به شما امکان تنظیم متناسب با اندازه و شکل بدنتان را می‌دهد.

پوشش مناسب

لباس ساحلي باید مناسب پوشش بدن شما باشد و همزمان احساس راحتی و اعتماد به نفس را به شما بدهد. بسته به ترجیحات شخصی، می‌توانید از لباس‌های دوتکه، مایو، بیکینی یا سراویل ساحلي استفاده کنید.

به طور کلی، یک لباس ساحلي خوب باید راحت، مقاوم، جذاب و مناسب شرایط ساحلي باشد. همچنین، توجه به استانداردهای بهداشتی و حفاظت از پوست نیز بسیار مهم است.

خنکی و تنفس‌پذیری

لباس ساحلی زنانه باید از مواد خنک و تنفس‌پذیر ساخته شده باشند تا در هوای گرم تابستان احساس راحتی کنید.

رنگ‌های جذاب و زنده

ساحلی زنانه با رنگ های جذاب و زندهساحلی زنانه با رنگ های جذاب و زنده

در تابستان، لباس‌های رنگارنگ و زیبا بسیار جلب‌کننده هستند و می‌توانید از انواع طرح‌ها و رنگ‌ها برای انتخاب لباس ساحلی زنانه خود استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری

برای اطمینان از ماندگاری لباس ساحلی زنانه، به دستورات نگهداری و شستشوی هر مدل دقت کنید.

با توجه به ویژگی‌ها و طرح‌های زیبای لباس‌های ساحلی می‌توانید سفرهای تابستانی خود را با استایل شیک و زیبایی تجربه کنید.

ماکسی و پیراهن ساحلی برای خانم ها

شما میتوانید با انتخاب پیراهن ساحلی استایلی بسیار راحت، خنک و در عین حال شیک داشته باشید. امروزه پیراهن ساحلی برخلاف اسمش فقط مورد استفاده در کنار دریا نیست و شما میتوانید در دورهمی ها و شب نشینی های تابستانی و بهاره خود از ان استفاده کنید. همچنین این مدل با راحتی که دارد مورد استفاده خانم های باردار نیز هست.

با شروع فصل بهار و تابستان این استایل بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل پارچه نازک و رنگ های روشنی که در انها استفاده شده است.

نوع پارچه پیراهن ساحلی زنانه

پوشش ساحلي شما باید سبک و لطیف باشد. در عین حال به پوست شما اجازه تنفس بدهد. پارچه‌هایی مانند پارچه ابریشمی یا پلی استر معمولاً محبوب تر هستند زیرا نه تنها سبک وزن و ضد چروک می‌باشند، بلکه می‌توانند برای نگهداری در کیف ساحلي شما بسیار کوچک تا شوند.

پنبه نازک خواص خنک کنندگی و محافظت بیشتری از پوست شما ارائه می‌دهد، اما این نوع پوشش‌ها در صورت تا شدن می‌توانند حجیم باشند و ممکن است در حین حمل و نقل چروک شوند.

با پیراهن ساحلی خنکی و راحتی را تجربه کنید

همانطور که در سالهای اخیر استفاده از لباس های گشاد و اورسایز ترند و محبوب شده این سبک از استایل انتخاب مناسبی برای تابستان و بهار است باتوجه به راحتی که دارند. این مدل لباس با پوششی که ایجاد میکند جلوی افتاب سوختگی را نیز میگیرد. بیشتر از جنس پنبه ای استفاده کنید که در هوای گرم عرق سوز نشوید و پارچه های نخی از جنس لنین اجازه تنفس بهتر به پوست میدهد.

ویژگی های مهم برای یک پیراهن ساحلی

ضرورت انتخاب صحیح پیراهن ساحلي صرفا مرتبط با بحث خوش پوش بودن نیست. همه ما حداقل سالی یک یا دو بار گذرمان برای تفریح کردن به ساحل می‌خورد. در این شرایط انتخاب صحیح پیراهن ساحلي می‌تواند به راحت بودن هرچه بیشتر ما در فضای ساحل کمک کند و همین موضوع، سپری شدن اوقات در ساحل را برایمان لذت‌ بخش‌تر می‌کند. خلاصه این که انتخاب درست لباسی که در ساحل به تن می‌کند، علاوه بر خوش پوشی، راحتی را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد.

خودتان را برای یکروز در کنار ساحل آماده کنید

می‌دانید یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های روزهایی که گذرمان برای تفریح به ساحل می‌افتد چیست؟ این که به احتمال زیاد نمی‌دانیم بعد از گشت زدن در ساحل می‌خواهیم کجا برویم. بنابراین لازم است لباسی را برای ساحل گردی انتخاب کنیم که بشود با همان لباس به کافه، رستوران و یا پیاده روی رفت. در این شرایط انتخاب درست لباس ساحلي ، ضمن کاربردی بودن موجب افزایش اعتماد به نفسمان نیز خواهد شد.

پیراهن ساحلی باید چه جنسی داشته باشد؟

راستش را بخواهید مهم‌ترین نکته‌ای که باید حین انتخاب لباس ساحلتان در نظر داشته باشید، جنس آن است. جنس لباس باید به گونه‌ای باشد که طی مدت زمان کوتاهی خشک شود. ضمنا اگر چسبیدن لباس‌های خیس به بدنتان موجب معذب شدنتان می‌شود، بهتر است ضمن در نظر گرفتن احتمال این موضوع یک لایه لباس زیرین نیز بر تن داشته باشید. لباسی که افراد برای پوشیدن زیر پیراهن ساحلي انتخاب می‌کنند، عموما بسیار نازک و از جنس نخ است. جنس لباس زیرین نیز باید به گونه‌ای باشد که زود خشک شود. لباس‌های خیس به تنتان می‌چسبیند، گرما را در خود به دام می‌اندازند و بدین ترتیب ممکن است موجب کلافه شدنتان شوند. به طور کلی به تن داشتن لباس‌های سنگین در ساحل می‌تواند راحتی‌تان را از بین ببرد، بنابراین بهتر است یک چیز سبک بر تن داشته باشید.

آستین کوتاه یا آستین بلند

تصمیم گیری درباره این موضوع که پیراهن ساحلي باید حلقه‌ای، آستین کوتاه یا آستین بلند باشد می‌تواند برای برخی چالش برانگیز شود. این نکته را مد نظر داشته باشد که در روزهای مختص به انجام تفریحات ساحلی، راحت بودن در اولیت قرار دارد و سایر موضوعات همگی در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند. به طور کلی بیشتر افراد ترجیح می‌دهند این روز را با لباس‌های آستین کوتاه یا حلقه‌ای سپری کنند، اما پوشیدن لباس آستین بلند به هیچ عنوان با گشت و گذار در ساحل منافات ندارد. توصیه ما به شما این است که اگر لباسی با آستین حلقه‌ای را برای گشت زدن در ساحل انتخاب کردید، یک لایه لباس هم برای پوشیدن بر روی آن همراه خود داشته باشید.

استایل‌های مختلف برای ست کردن لباس ساحلی

فارغ از کلیات ذکر شده در مورد جنس و اندازه آستین لباس‌هایی که برای گشت و گذار در ساحل انتخاب می‌کنید، شما می‌توانید با کنار هم چیدن مدل‌های مختلف لباس، استایل‌های متفاوتی را برای هر بار گشت زدن کنار دریا انتخاب کنید. آشنایی با استایل‌های مختلف و نحوه ست کردن لباس‌های ساحلي ، یک امکان مهم را برایتان فراهم می‌کند. آن هم این که بتوانید بسته به شرایط مختلف سراغ استایل‌های مختلف بروید و بدین ترتیب تمام قواعد خوش پوش بودن را رعایت کنید.

ست ساحلی هاوایی

ساحلی زنانه ست هاواییساحلی زنانه ست هاوایی

یکی از محبوب‌ترین ست‌هایی که می‌توانید برای گشت و گذار در ساحل انتخاب کنید، ست هاوایی است. لباس‌های هاوایی به گونه‌ای هستند که هم آقایان بتوانند آن‌ها را به تن داشته باشند و هم خانم‌ها. این لباس‌ها که عموما خنک و گشاد هستند و با شلوارهای کوتاه و صندل ست می‌شوند. ست هاوایی یکی از محبوب‌ترین ست‌های ساحلي است. دلیل این محبوبیت، شیک بودن لباس‌های هاوایی برای گشت زدن‌های بعد از شنا است.

ست ساحلی کلاسیک

اگر پیراهن ساحلي که انتخاب کرده‌اید ضمن راحت بودن، تم سیاه و سفید یا راه راه دارد، می‌توانید آن را در استایل ساحلي کلاسیک به کار ببرید. یقه این لباس‌ها چه در ست‌های مردانه و چه در ست‌های زنانه عموما باز است. پیراهن‌های ساحلی به کار رفته در این ست‌ها، اکثر از ناحیه کمر قالب تن می‌شوند. بدین ترتیب، پیراهن‌های به کار رفته برای ست کلاسیک، در تمام مدت گشت زدنتان در ساحل ضمن راحت بودن، حالت شکیل خود را نیز حفظ می‌کنند. آقایان می‌توانند با ست کردن این پیراهن‌ها با کتانی‌های کم وزن و روشن تیپی مینیمال، شکیل و ظریف برهم بزنند.

از طرفی خانم‌ها هم می‌توانند با افزودن کفش‌های پاشنه بلند تابستانی و صندل‌های تخت به استایل ساحلي کلاسیک خود ظاهری جذاب و فوق‌العاده پیدا کنند. ضمنا، خانم‌هایی که مایل به انتخاب استایل ساحلي کلاسیک هستند، می‌توانند علاوه بر پیراهن‌های معمول خانم‌ها که متناسب با این استایل طراحی می‌شوند، پیراهن‌های دکمه دار و کوتا را نیز به عنوان پیراهن ساحلی خود انتخاب کنند.

استایل ساحلی بوهیمیایی

لباس‌های ساحلي مرتبط با این استایل شباهت زیادی به لباس‌های مورد استفاده در جنبش هیپی دارند. پیراهن ساحلي در استایل بوهیمیایی با رنگ‌های روشن و طرح‌های کشمیر تزئین شده و در قواره‌های بلند دوخته می‌شود. جدای از پیراهن‌های رنگارنگ و جذاب، سربندها، مچ بندها و شال‌های پارچه‌ای رنگارنگ نیز از دیگر آیتم‌هایی هستند که در این استایل ساحلي به کار گرفته می‌شوند. طرفداران این استایل، معمولا با بر چشم زدن عینک‌های آفتابی با شیشه‌های نارنجی رنگ استایل خود را تکمیل می‌کنند.

استایل ساحلی مدرن به کمک جامپ سوییت‌ها و لباس‌های سرهمی

نظرتان درباره انتخاب جامپ سوییت‌ها به عنوان پیراهن ساحلي چیست؟ لباس‌هایی که این روزها روی مد هستند و چون حالت سرهمی دارند، می‌توانید آن‌ها را برای هر مناسبت تفریحی دیگری که در روز ساحلگردیتان پیش می‌آید بر تن داشته باشید. این لباس‌های خنک و گشاد در عین زیبایی، ظاهری ساده دارند. بدین ترتیب می‌توانید با بر تن کردنشان استایلی جذاب و متفاوت برای خود دست و پا کنید. اگر قصد دارید از جامپ سوییت‌ها به عنوان پیراهن ساحلي به کار رفته در استایلتان بهره ببرید، حتما حواستان به جنس لباسی که انتخاب می‌کنید باشد.

قبلا درباره جنس مناسب برای لباس‌های ساحلي با یک دیگر صحبت کرد‌ه‌ایم. با توجه به محبوبیت روز افزون جامپ سوییت‌ها و لباس‌های سرهمی، طراحان مد این پیراهن‌ها را در طرح‌ها و با جنس‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌کنند. گاهی پیش می‌آید که سرهمی انتخاب شده در عین زیبایی به اندازه کافی برای برتن داشتن در ساحل راحت نباشد. در این شرایط، راحتی شما نسبت به زیبایی لباس در اولویت است. خلاصه حرف این که روز گشت و گذار در ساحل، روز تفریح و ریلکس کردن است. بنابراین، اجازه ندهید که هیچ چیز مانع از خوش گذراندتان شود. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مهم ذکر شده برای یک پیراهن ساحلي ، ضمن ریلکس کردن از چاشنی خوش پوش بودن نیز نهایت لذت را ببرید.

داشتن کلاه استایل ساحلی تان را خاص‌تر می‌کند

ساحلی زنانه کلاسیک ساحلی زنانه کلاسیک

بادهای ساحلي معمولا موهایتان را آشفته می‌کنند، خورشید ساحل می‌تواند چشمتان را اذیت کند و اگر تنی هم به آب بزنید، آن وقت باید با خیس شدن موهایتان نیز دست و پنجه نرم کنید. همه این موارد در کنار یک دیگر، ضرورت افزودن کلاه به ست لباس ساحلیتان را روشن می‌کند. کلاه‌های لبه دار بیسبالی و حصیری دو مورد از بهترین گزینه‌های موجود هستند. این کلاه‌ها مانع از آفتاب سوختگی صورتتان می‌شوند و هرکدام به نحوی به خشک شدن موهایتان در زمان کم‌تر کمک می‌کنند. دست آخر، به احتمال زیاد وقتی ساحل را ترک می‌کنید موهایتان آشفته باشد. استفاده از یک کلاه می‌تواند آشفتگی موهایتان را خوبی پوشش داده و دیسیپلین را به ظاهرتان بازگرداند. حال با در نظر گرفتن موارد بالا و با یک جستجوی ساده در بخش مد و پوشاک در فروشگاه اینترنتی بالاکا  می­توانید با بررسی مشخصات و نظرات دیگران محصول مورد نظر خود را به­راحتی انتخاب کرده و با اطمینان از اصالت کالا و بهترین قیمت، درب منزل تحویل بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

راهنمای  جامع انتخاب و خرید تاپ زنانه ایده آل

نحوه انتخاب تاپ زنانهنحوه انتخاب تاپ زنانه

تاپ زنانه برای هر سن و سالی و با هر سلیقه‌ ای یک انتخاب مناسب است. چه تصمیم داشته باشید که تآپ زنانه را در خانه و به عنوان لباس راحتی بپوشید چه در خیابان یا مهمانی های دورهمی . مهم این است که تآپ زنانه زیبایی مخصوص خود را دارد و بی اغراق می‌توان گفت هیچ خانمی وجود ندارد که با تاپ زنانه جذاب نشود. البته در عین حال کمتر خانمی هم وجود دارد که در کمد لباس هایش حداقل یک یا چند نوع مختلف تآپ زنانه وجود نداشته باشد.

به همین دلیل هم تآپ زنانه به عنوان یکی از محصولات محبوب بازار شناخته می‌شوند، به ویژه در فصل گرما و تابستان، خرید تآپ زنانه راحتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همین میزان محبوبیت تآپ زنانه است که کموجب شده تا تنوع گسترده ای از رنگ و طرح و مدل تاپ زنانه در بازار به وجود بیاید. چیزی که اگرچه حق انتخاب بیشتری به خانم ها برای خرید تاپ زنانه می دهد، با این حال تا حدودی هم خرید تاپ زنانه را سخت می کند.

برهمین اساس دانستن نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب تآپ زنانه مناسب و خرید تآپ زنانه ای که بتواند در شرایظ و موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مهم است.

این روزها انتخاب در گستره شگفت انگیز تنوع در طرح‌ و رنگ‌ تاپ زنانه موجود در بازار به یک چالش جدی برای خانم ها مبدل شده  است باشد. به خصوص که اگر تصمیم به خرید آنلاین تآپ زنانه دارید، بد نیست با اصول و ترفندهای مهم خرید این لباس محبوب زنانه آشنا شویم. ابتدا با تعریف تآپ زنانه شروع می کنیم تا بدانیم اساسا درباره چه حرف میزنیم و متعاقب آن بدانیم چگونه انتخاب کنیم.

تاپ زنانه چیست؟

تاپ زنانه یک نوع لباس بدون آستین یا آستین دارد مانند تآپ زنانه آستین افتاده یوکامد است که از گردن تا پایین کمر را می پوشاند. البته قد این لباس کاملاً سلیقه ایست و در بسیاری مواقع قد تآپ زنانه تا زیر باسن نیز می رسد. تآپ زنانه از جنس های مختلفی تولید می شود ولی چون ماهیت تاپ برای هوای گرم و به منظور خنک نگه داشتن بدن فرد می باشد معمولاً از جنس نخی، نخی و پنبه، تریکو یا ویسکوز تولید می گردد.

بسیاری از خانم ها تآپ زنانه را به عنوان لباس راحتی در منزل و یا یک لباس راحتی در زیر مانتو استفاده می کنند. البته با مدل های متنوع و گسترده ای که در تآپ زنانه وجود دارد موارد مصرف آن نیز می تواند متفاوت باشد که به آن خواهیم پرداخت. لباس تآپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی تولید می شود اما معمول ترین نوع تآپ ها، تآپ بندیست. یعنی به وسیله ی بندهای باریکی عمل آستین را انجام می دهند که یا به دور گردن بسته می شود و یا پشت و جلو تآپ را از قسمت بالا به هم متصل می کند. میزان پهنای این بندها کاملاً سلیقه ایست و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد که در معرفی انواع تآپ به آن خواهیم پرداخت.

انواع تاپ زنانه براساس مدل

نحوه انتخاب تاپ زنانهنحوه انتخاب تاپ زنانه

خرید لباس تآپ زنانه همیشه یکی از جذاب ترین نوع خریدها برای بانوان شیک پوش به شمار می رود. چرا که این نوع لباس به دلیل تنوع و گستردگی که در انواع مدل ها با طرح و رنگ های مختلف دارد هر خریداری را سر ذوق می آورد. به همین علت طراحان پوشاک زنانه تاپ های مختلفی را با رنگ و طرح های مختلف و مدل های گوناگون طراحی و به بازار عرضه می کنند. انتخاب مدل تاپ زنانه هیچ گونه محدودیتی ندارد به جز مورد مصرف آن و در بقیه موارد کاملاً سلیقه ای است. از این رو برای انتخاب صحیح باید ابتدا انواع مدل‌های تاپ زنانه را بشناسید و سپس اقدام به خرید لباس تاپ زنانه نمایید. تآپ زنانه همانطور که گفته شد مدل های بسیار زیادی دارد که این مدل ها عبارتند از:

تی شرت

تآپ دخترانه یا تآپ زنانه در بسیاری از کشورهای دیگر با نام تی شرت نیز شناخته می شود. این مدل تآپ دخترانه مانند تیشرت است که بدون یقه و دکمه است  و آستین بسیار کوتاهی دارد که فقط قسمت باریکی از بازو را می پوشاند. این مدل تآپ دخترانه معمولاً قد کوتاهی داشته و به مدل کراپ شباهت زیادی دارد. کراپ یک لباس دخترانه یا زنانه است که قد آن نهایتاً تا روی خط کمر می باشد. تآپ دخترانه با مدل تی شرت نیز شبیه به کراپ ولی با یک آستین بسیار کوتاه دوخته و ارائه می گردد. جنس آن نیز می تواند بسته به سلیقه ی افراد متفاوت باشد. ولی معمولاً از جنس نخ پنبه و یا تریکو دوخته می شود.

رکابی

لباس تآپ زنانه در برخی مواقع برای زیر لباس و به عنوان عرق گیر استفاده می شود که در حقیقت مانند زیرپوش عمل می کند. این مدل تآپ با بندهایی به پهنای دو انگشت و به صورت چسبان است و برای این که رطوبت زیر بغل را هم راحت تر جذب نماید معمولاً قسمت حلقه آستین آن تنگ تر و کاملاً چسبیده است. این تآپ نیز مانند مدل قبلی بدون یقه و دکمه و معمولاً با یقه های باز است که از زیر لباس رویی معلوم نشود. جنس آن نیز به دلیل این که باید رطوبت را کاملاً به خود جذب نماید باید نخی یا نخ پنبه باشد و چون در زیر لباس استفاده می شود بهتر است از جنس باکیفیت انتخاب شود تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشود.

تاپ زنانه رکابیتاپ زنانه رکابی

اسپرت

تاپ اسپرت زنانه همانطور که از نامش پیداست با مدل اسپرت و ورزشی تولید می شود. این مدل تآپ زنانه با بندهای مختلفی می تواند باشد. بسته به سلیقه ی افراد این بند می تواند نازک، رکابی یا پهن باشد. در برخی مدل ها، تآپ اسپرت زنانه را با نام تآپ قهرمانی نیز می شناسند که بندهای آن مانند تآپ زنانه رکابی به پهنای دو انگشت است. این مدل تاپ به صورت کاملاً جذب بوده و می توان آن را در سایزهای بزرگ تر نیز استفاده کرد. بیشتر بانوان این تآپ را برای ورزش و فعالیت های بدنی می پوشند ولی برخی از تآپ اسپرت زنانه در جمع های خودمانی و دوستانه نیز استفاده می نمایند. جنس آن معمولاً کشی بوده که بسته به نوع پوست اشخاص می تواند نخ و پنبه، تریکو یا ریون های مخصوص باشد.

کوتاه

تاپ دخترانه فانتزی که به آن مدل کراپ هم می گویند. این مدل تآپ دخترانه فقط قسمت نیم تنه بالا تا بالای ناف را پوشش می دهد. بیشتر دختران جوان و نوجوان از طرفداران این مدل تآپ هستند و آن را در جمع های خودمانی و دوستانه بسیار استفاده می نمایند. تآپ دخترانه کوتاه می تواند هم مدل چسبان باشد و هم مدل آزاد که کاملاً سلیقه ایست. از این مدل تآپ برای ورزش هم استفاده می شود. در برخی مدل های تآپ دخترانه کوتاه بندهای آن پهن و لباس دارای یقه است که در این صورت بهتر است برای ورزش استفاده نشود. جنس آن نیز متفاوت است و بسته به سلیقه ی اشخاص می تواند با هر جنسی انتخاب گردد.

بدون بند

تاپ زنانه شیک که بیشتر برای مهمانی استفاده می شود. این مدل تآپ زنانه بدون بند بوده و مانند لباس دکلته از قسمت بالای سینه تا پایین کمر را می پوشاند. تآپ زنانه یا تاپ دخترانه بدون بند بیشتر به عنوان تآپ مجلسی نیز شناخته می شود و شما اگر می خواهید خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه داشته باشید می توانید تآپ زنانه بدون بند را نیز جزو لیست خود قرار دهید. قد این لباس مانند سایر مدل ها کاملاً سلیقه ای بوده و می تواند بلند یا کوتاه باشد. به دلیل این که تآپ زنانه بدون بند فاقد هیچ بند و آستینی می باشد، پس برای نگه داشتن لباس روی تن یا باید کاملاً تنگ و چسبان دوخته شود و یا از پارچه های کشی برای نگه داشتن آن استفاده شود که معمولاً جنس چنین تآپ هایی کشی می باشد.

بند دار

تاپ راحتی زنانه که از دو بند نازک برای نگه داشتن لباس و اتصال قسمت پشت و جلو استفاده می گردد. این مدل تآپ بدون یقه و دکمه بوده بیشتر در مدل های آزاد و راحتی استفاده می شود. تآپ دخترانه بند دار یکی از مرسوم ترین و معمول ترین نوع تاپ دخترانه یا تاپ زنانه است که در همه جای دنیا رایج است. این مدل تآپ ها به عنوان لباس راحتی در منزل، لباس ورزشی و هم به عنوان یک لباس اسپرت برای جمع های دوستانه و خودمانی استفاده می گردد. جنس لباس تآپ زنانه بند دار نیز بیشتر نخ و پنبه و یا تریکو بوده نرمی و لطافت آن باعث می شود فرد بتواند در دراز مدت از آن استفاده نماید.

مجلسی

تاپ زنانه مجلسیتاپ زنانه مجلسی

لباس زنانه از آن جایی که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد برای هر مکان و زمانی لباس خاصی در نظر گرفته می شود. تآپ زنانه مجلسی نیز یکی از انواع تاپ زنانه شیک است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص مجلس و مهمانی های رسمی به شمار می رود. در این مدل تآپ زنانه از تزئیناتی همچون نگین، منجوق، سنگ دوزی و… برای زیباتر کردن و جلوه دادن به تاپ استفاده می شود. بندهای این مدل تآپ نیز بسته به سلیقه ی افراد دارد و می تواند هم با بندهای پهن باشد و یا از بندهای باریک استفاده شود. جنس تآپ زنانه مجلسی نیز معمولاً از پارچه های گران تر مانند کرپ، ساتن، ابریشم، حریر، گیپور، دانتل و … دوخته می شود که هر کدام بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد.

انواع تاپ زنانه براساس جنس

تاپ زنانه همانطور که تا اینجا گفته شد مدل های متنوعی دارد که هر کدام از این مدل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما بخواهید خرید اینترنتی لباس تآپ زنانه مورد علاقه ی خود را به درستی انجام دهید باید با انواع جنس تاپ زنانه نیز آشنا شوید .

نخ و پنبه

تاپ زنانه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و مانع از بروز هرگونه حساسیت در پوست های حساس می گردد. جنس این تآپ ها کشسانی بسیار پایینی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت نمایید که تآپ زنانه نخی که می خواهید خریداری نمایید زیاد قدرت کشسانی نداشته پس باید کمی آزادتر از سایز خود انتخاب نمایید.

حریر

تاپ زنانه حریر از پلی استر در آن ها استفاده شده و بیشتر جنبه ی فانتزی و زیبایی دارد. این جنس تآپ به دلیل مواد بکار رفته در پارچه ی آن بهتر است برای مصرف روزانه استفاده نشود و فقط در مواقع خاص مثل دورهمی های دوستانه مورد مصرف قرار گیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذات پارچه ی حریر ظریف و بدن نما می باشد و کشسانی ندارد. پس هنگام خرید اینترنتی لباس تآپ زنانه حریر حتماً توجه کنید و اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید.

ساتن

تاپ زنانه شیک که برای مجلس یا مهمانی بخواهید استفاده کنید می تواند از جنس ساتن باشد. این جنس پارچه بسیار لطیف بوده و نسبتاً گران قیمت است. ساتن به هیچ عنوان کشسانی نداشته ولی یکی از انواع پارچه هاییست که برای تآپ زنانه علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار شیک و زیبا می باشد. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت کنید که کمی متر را آزادتر از بدن خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

گیپور

تآپ زنانه گیپور یک تآپ کاملاً مجلسی بوده و پارچه ی آن دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه است. این مدل تآپ زنانه برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب است. جنس آن معمولاً از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است پس در هنگام اندازه گیری حتماً به این نکته توجه نمایید. جنس پارچه گیپور اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست شما شود. پس برای خرید تآپ زنانه گیپور حتماً به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن بروید.

ابریشم

تاپ زنانه ابریشمیتاپ زنانه ابریشمی

تاپ زنانه ابریشمی شباهت بسیاری به تآپ ساتن دارد ولی با این تفاوت که نرمی و لطافت تآپ ابریشمی چندین برابر ساتن است و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابریشم نیز مانند ساتن اصلاً خاصیت کشسانی نداشته و باید کمی آزادتر از بدن پوشیده شود. پس حتماً در هنگام اندازه گیری دقت لازم را داشته باشید تا خدایی نکرده با انتخاب اشتباه پول خود را دور نریزید.

جرسی

این نوع تآپ زنانه اسپرت از جنس پلی استر و نایلون بوده و کاملاً کشسانی داشته. تآپ زنانه از جنس جرسی بیشتر مناسب ورزش و فعالیت های بدنی می باشد چرا که رطوبت را به خود جذب نمی کند و باعث می شود در هنگام ورزش احساس راحتی و سبکی داشته باشید. اما دقت کنید که از جنس های باکیفیت باشد چرا که در غیر این صورت سبب بروز حساسیت های پوستی می گردد.

ویژگی‌های یک تاپ زنانه خوب

طراحی: تاپ‌های زنانه عمدتاً بدون آستین هستند و کل بدن را پوشش می‌دهند. این لباس‌ها معمولاً از موادی مثل نخ، تریکو یا ویسکوز ساخته می‌شوند که باعث خنکی و راحتی در تمام فصول سال می‌شوند.

کیفیت ساخت: تآپ های با کیفیت باید از پارچه‌ های با کیفیت ساخته شوند و امکان شستشوی آسان داشته باشند.

ثبات رنگ: پارچه‌ های با کیفیت باید در طول زمان رنگ خود را حفظ کنند و به سرعت فرسوده نشوند.

همچنین توجه داشته باشید که یک تآپ با حالت چسبیده‌ تر می‌تواند استایل شما را زیباتر کند. در صورتی که تاپ دارای بند است، مطمئن شوید که بندها سرشانه‌ها را اذیت نمی‌کنند.

توجه به جنس و مدل تاپ زنانه

تاپ‌های زنانه به سه دسته اصلی مجلسی، کشی، و نخی تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید، جنس پارچه را به دقت انتخاب کنید. تآپ هایی با پارچه نازک و مقاوم می‌ توانند گزینه‌ی عالی برای شما باشند.

انتخاب تاپ مجلسی

این تآپ ها دارای طرح‌ها و نقش‌ های مختلفی هستند و از اکسسوری‌ های مانند نگین و منجوق برای تزئین استفاده می‌شود. معمولاً دارای یقه‌ های گرد و آستین‌ های با بند های باریک هستند. در انتخاب این تآپ ها، به مدل آستین و قد آن دقت کنید.

انتخاب تاپ کشی

تاپ‌ های کشی به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا، برای استفاده در خانه یا محیط باشگاه مناسب هستند. انتخاب پارچه با کیفیت در تهیه این تآپ ها بسیار مهم است تا پس از چند بار پوشیدن کیفیتشان حفظ بماند.

انتخاب تاپ نخی

تاپ‌ های نخی بسیار خنک و راحت هستند و به عنوان گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم مطرح هستند. آن‌ ها همچنین برای استفاده زیر مانتو یا در باشگاه مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که پارچه انتخابی نخی است، زیرا این تآپ ها بسیار راحت شسته می‌شوند و تغییر رنگ نمی‌دهند.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک تآپ زنانه شیک و زیبا برای روزهای گرم تابستان انتخاب کنید.

به جزییات تاپ زنانه دقت کنید!

اگر در خرید تآپ زنانه حساس هستید حتماً باید به مسائلی چون مدل، طرح و رنگ محصول دقت کنید. این نکات مهمی هستند که می‌توانند تجربه خرید شما را بهبود ببخشند و از پشیمانی در آینده جلوگیری کنند. در بازار امروزه، تآپ های زنانه در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند. بنابراین، بر اساس سلیقه و بودجه خود، یکی از مدل‌های زیبا و رنگارنگ را انتخاب کنید.

تآپ های با رنگ‌ های شاد و جذابیتی ویژه دارند. این رنگ‌ ها نه تنها شما را جوان‌ تر و پرانرژی‌ تر نشان می‌ دهند، بلکه گرمای کمتری هم به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب رنگ‌ های روشن به شما احساس راحتی خواهد داد.

توجه به شکل و فرم یقه تاپ

نحوه انتخاب تاپ زنانهنحوه انتخاب تاپ زنانه

در انتخاب و خرید تاپ دخترانه یا زنانه، حتماً به فرم یقه آن توجه کنید. امروزه تاپ‌های مختلفی با یقه‌ های گوناگون از جمله یقه گرد، هفت، ایستاده، خشتی و بسیاری مدل‌ های دیگر در بازار وجود دارند. بر اساس سلیقه و فرم صورت و گردن خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

مدل حلقه آستین لباس

در زمان خرید، نوع حلقه آستین لباس نیز اهمیت دارد. برخی تآپ ها آستین‌ های رکابی دارند، برخی حلقه‌ ای و بعضی دیگر آستین‌ های بندی دارند. با شناخت مدل‌ های مختلف آن، مدل مناسبی را انتخاب کنید.

 سایز و اندازه مناسب

حتماً به اندازه مناسب تاپ توجه کنید. خرید لباسی که بیش از حد بزرگ یا بیش از اندازه تنگ است، جذابیت‌ های ظاهری شما را کم می‌کند. بنابراین، تاپ‌ های زنانه با اندازه متناسب با سایز بدن خود را انتخاب کنید تا در هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید.

امکان شستشوی آسان و راحت تاپ

در زمان شستشوی هر لباسی، به جنس آن توجه کنید. هر نوع پارچه‌ ای امکان شستشو در آب بسیار گرم یا بسیار سرد را ندارد. برخی تآپ ها نباید با نرم‌ کننده یا مواد شوینده قوی شسته شوند. همچنین، تآپ های خود را برای جلوگیری از رنگ‌ دهی یا تغییر رنگ درون ماشین لباسشویی نیندازید. اطلاعات مربوط به شیوه شستشوی لباس‌ها معمولاً روی برچسب آن‌ها نوشته می‌شود. به این نکات در هنگام خرید حتماً توجه کنید.

ضمنا به خاطر داشته باشیدکه هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، این لباس را به صورت داخلی و با دستها پشت و رو کنید تا از تغییر رنگ آن جلوگیری شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

نحوه انتخاب و خرید تاپ زنانه آستین افتاده

تاپ آستین افتاده-minتاپ آستین افتاده-min

تاپ زنانه آستین افتاده از همان زمان که پا به عرصه بازار گذاشت، به لباس زنانه ای مبدل شد که برای هر سن و سالی و با هر سلیقه‌ ای یک انتخاب مناسب محسوب شود. فرقی نمی کند تاپ زنانه آستین افتاده را در خانه و به عنوان لباس راحتی بپوشید یا در خیابان یا مهمانی های دورهمی . بلکه این مهم است که تآپ زنانه، زیبایی مخصوص خود را دارد و به جرت می‌توان گفت هیچ خانمی وجود ندارد که با تاپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده جذاب نشود. البته در عین حال کمتر خانمی هم وجود دارد که در کمد لباس هایش حداقل یک یا چند نوع مختلف تآپ زنانه وجود نداشته باشد.

به همین دلیل هم تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده به عنوان یکی از محصولات محبوب بازار شناخته می‌شوند، به ویژه در فصل گرما و تابستان، خرید تآپ زنانه راحتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همین میزان محبوبیت تآپ زنانه است که کموجب شده تا تنوع گسترده ای از رنگ و طرح و مدل تاپ زنانه آستین افتاده در بازار به وجود بیاید. چیزی که اگرچه حق انتخاب بیشتری به خانم ها برای خرید تاپ زنانه می دهد، با این حال تا حدودی هم خرید تاپ زنانه را سخت می کند.

برهمین اساس دانستن نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب تآپ زنانه مناسب و خرید تاپ زنانه آستین افتاده ای که بتواند در شرایظ و موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مهم است.

این روزها انتخاب در گستره شگفت انگیز تنوع در طرح‌ و رنگ‌ تاپ زنانه موجود در بازار به یک چالش جدی برای خانم ها مبدل شده  است باشد. به خصوص که اگر تصمیم به خرید آنلاین تاپ زنانه آستین افتاده دارید، بد نیست با اصول و ترفندهای مهم خرید این لباس محبوب زنانه آشنا شویم. ابتدا با تعریف تآپ زنانه شروع می کنیم تا بدانیم اساسا درباره چه حرف میزنیم و متعاقب آن بدانیم چگونه انتخاب کنیم.

تاپ زنانه آستین افتاده چیست؟

تاپ زنانه آستین افتاده یک نوع لباس با آستین است که مانند تآپ زنانه آستین افتاده یوکامد از گردن تا پایین کمر را می پوشاند. البته قد این لباس کاملاً سلیقه ایست و در بسیاری مواقع قد تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده تا زیر باسن نیز می رسد. تآپ زنانه از جنس های مختلفی تولید می شود ولی چون ماهیت تاپ و تاپ زنانه آستین افتاده برای هوای گرم و به منظور خنک نگه داشتن بدن فرد می باشد معمولاً از جنس نخی، نخی و پنبه، تریکو یا ویسکوز تولید می گردد.

بسیاری از خانم ها تاپ زنانه آستین افتاده را به عنوان لباس راحتی در منزل و یا یک لباس راحتی در زیر مانتو استفاده می کنند. البته با مدل های متنوع و گسترده ای که در تآپ زنانه وجود دارد موارد مصرف آن نیز می تواند متفاوت باشد که به آن خواهیم پرداخت. لباس تآپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی تولید می شود اما معمول ترین نوع تآپ ها، تآپ بندیست. یعنی به وسیله ی بندهای باریکی عمل آستین را انجام می دهند که یا به دور گردن بسته می شود و یا پشت و جلو تآپ را از قسمت بالا به هم متصل می کند. میزان پهنای این بندها کاملاً سلیقه ایست و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد که در معرفی انواع تآپ به آن خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب تاپ زنانه

تاپ زنانه آستین افتاده ورزشی-minتاپ زنانه آستین افتاده ورزشی-min

خرید لباس تآپ زنانه همیشه یکی از جذاب ترین نوع خریدها برای بانوان شیک پوش به شمار می رود. چرا که این نوع لباس به دلیل تنوع و گستردگی که در انواع مدل ها با طرح و رنگ های مختلف دارد هر خریداری را سر ذوق می آورد. به همین علت طراحان پوشاک زنانه تاپ های مختلفی را با رنگ و طرح های مختلف و مدل های گوناگون طراحی و به بازار عرضه می کنند. انتخاب مدل تاپ زنانه آستین افتاده هیچ گونه محدودیتی ندارد به جز مورد مصرف آن و در بقیه موارد کاملاً سلیقه ای است. از این رو برای انتخاب صحیح باید ابتدا انواع مدل‌های تاپ زنانه را بشناسید و سپس اقدام به خرید لباس تاپ زنانه نمایید. تآپ زنانه همانطور که گفته شد مدل های بسیار زیادی دارد که این مدل ها عبارتند از:

تی شرت

تآپ دخترانه یا تآپ زنانه در بسیاری از کشورهای دیگر با نام تی شرت نیز شناخته می شود. این مدل تآپ دخترانه مانند تیشرت است که بدون یقه و دکمه است  و آستین بسیار کوتاهی دارد که فقط قسمت باریکی از بازو را می پوشاند. این مدل تآپ دخترانه معمولاً قد کوتاهی داشته و به مدل کراپ شباهت زیادی دارد. کراپ یک لباس دخترانه یا زنانه است که قد آن نهایتاً تا روی خط کمر می باشد. تآپ دخترانه با مدل تی شرت نیز شبیه به کراپ ولی با یک آستین بسیار کوتاه دوخته و ارائه می گردد. جنس آن نیز می تواند بسته به سلیقه ی افراد متفاوت باشد. ولی معمولاً از جنس نخ پنبه و یا تریکو دوخته می شود.

رکابی

لباس تآپ زنانه در برخی مواقع برای زیر لباس و به عنوان عرق گیر استفاده می شود که در حقیقت مانند زیرپوش عمل می کند. این مدل تآپ با بندهایی به پهنای دو انگشت و به صورت چسبان است و برای این که رطوبت زیر بغل را هم راحت تر جذب نماید معمولاً قسمت حلقه آستین آن تنگ تر و کاملاً چسبیده است. این تآپ نیز مانند مدل قبلی بدون یقه و دکمه و معمولاً با یقه های باز است که از زیر لباس رویی معلوم نشود. جنس آن نیز به دلیل این که باید رطوبت را کاملاً به خود جذب نماید باید نخی یا نخ پنبه باشد و چون در زیر لباس استفاده می شود بهتر است از جنس باکیفیت انتخاب شود تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشود.

اسپرت

تاپ اسپرت زنانه همانطور که از نامش پیداست با مدل اسپرت و ورزشی تولید می شود. این مدل تآپ زنانه با بندهای مختلفی می تواند باشد. بسته به سلیقه ی افراد این بند می تواند نازک، رکابی یا پهن باشد. در برخی مدل ها، تآپ اسپرت زنانه را با نام تآپ قهرمانی نیز می شناسند که بندهای آن مانند تآپ زنانه رکابی به پهنای دو انگشت است. این مدل تاپ به صورت کاملاً جذب بوده و می توان آن را در سایزهای بزرگ تر نیز استفاده کرد. بیشتر بانوان این تآپ را برای ورزش و فعالیت های بدنی می پوشند ولی برخی از تآپ اسپرت زنانه در جمع های خودمانی و دوستانه نیز استفاده می نمایند. جنس آن معمولاً کشی بوده که بسته به نوع پوست اشخاص می تواند نخ و پنبه، تریکو یا ریون های مخصوص باشد.

کوتاه

تاپ دخترانه فانتزی که به آن مدل کراپ هم می گویند. این مدل تآپ دخترانه فقط قسمت نیم تنه بالا تا بالای ناف را پوشش می دهد. بیشتر دختران جوان و نوجوان از طرفداران این مدل تآپ هستند و آن را در جمع های خودمانی و دوستانه بسیار استفاده می نمایند. تآپ دخترانه کوتاه می تواند هم مدل چسبان باشد و هم مدل آزاد که کاملاً سلیقه ایست. از این مدل تآپ برای ورزش هم استفاده می‌شود. در برخی مدل های تآپ دخترانه کوتاه بندهای آن پهن و لباس دارای یقه است که در این صورت بهتر است برای ورزش استفاده نشود. جنس آن نیز متفاوت است و بسته به سلیقه ی اشخاص می تواند با هر جنسی انتخاب گردد.

بدون بند

تاپ زنانه شیک که بیشتر برای مهمانی استفاده می شود. این مدل تآپ زنانه بدون بند بوده و مانند لباس دکلته از قسمت بالای سینه تا پایین کمر را می پوشاند. تآپ زنانه یا تاپ دخترانه بدون بند بیشتر به عنوان تآپ مجلسی نیز شناخته می شود و شما اگر می خواهید خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه داشته باشید می توانید تآپ زنانه بدون بند را نیز جزو لیست خود قرار دهید. قد این لباس مانند سایر مدل ها کاملاً سلیقه ای بوده و می تواند بلند یا کوتاه باشد. به دلیل این که تآپ زنانه بدون بند فاقد هیچ بند و آستینی می باشد، پس برای نگه داشتن لباس روی تن یا باید کاملاً تنگ و چسبان دوخته شود و یا از پارچه های کشی برای نگه داشتن آن استفاده شود که معمولاً جنس چنین تآپ هایی کشی می باشد.

بند دار

تاپ راحتی زنانه که از دو بند نازک برای نگه داشتن لباس و اتصال قسمت پشت و جلو استفاده می گردد. این مدلبرخلاف تاپ زنانه آستین افتاده ، تآپ بدون یقه و دکمه بوده بیشتر در مدل های آزاد و راحتی استفاده می شود. تآپ دخترانه بند دار یکی از مرسوم ترین و معمول ترین نوع تاپ دخترانه یا تاپ زنانه است که در همه جای دنیا رایج است. این مدل تآپ ها به عنوان لباس راحتی در منزل، لباس ورزشی و هم به عنوان یک لباس اسپرت برای جمع های دوستانه و خودمانی استفاده می گردد. جنس لباس تآپ زنانه بند دار نیز بیشتر نخ و پنبه و یا تریکو بوده نرمی و لطافت آن باعث می شود فرد بتواند در دراز مدت از آن استفاده نماید.

مجلسی

تاپ زنانه آستین افتاده مجلسیتاپ زنانه آستین افتاده مجلسی

لباس زنانه از آن جایی که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد برای هر مکان و زمانی لباس خاصی در نظر گرفته می شود. تآپ زنانه مجلسی نیز یکی از انواع تاپ زنانه شیک است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص مجلس و مهمانی های رسمی به شمار می رود. در این مدل تآپ زنانه که تاپ زنانه آستین افتاده هم یکی از انواع آن است،  از تزئیناتی همچون نگین، منجوق، سنگ دوزی و… برای زیباتر کردن و جلوه دادن به تاپ استفاده می شود. بندهای این مدل تآپ نیز بسته به سلیقه ی افراد دارد و می تواند هم با بندهای پهن باشد و یا از بندهای باریک استفاده شود. جنس تآپ زنانه مجلسی و تاپ زنانه آستین افتاده نیز معمولاً از پارچه های گران تر مانند کرپ، ساتن، ابریشم، حریر، گیپور، دانتل و … دوخته می شود که هر کدام بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد.

انواع تاپ زنانه براساس جنس

تاپ زنانه همانطور که تا اینجا گفته شد مدل های متنوعی دارد که هر کدام از این مدل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما بخواهید خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه آستین افتاده مورد علاقه ی خود را به درستی انجام دهید باید با انواع جنس تاپ زنانه نیز آشنا شوید .

نخ و پنبه

تاپ زنانه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و مانع از بروز هرگونه حساسیت در پوست های حساس می گردد. جنس این تآپ ها کشسانی بسیار پایینی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت نمایید که تآپ زنانه نخی که می خواهید خریداری نمایید زیاد قدرت کشسانی نداشته پس باید کمی آزادتر از سایز خود انتخاب نمایید.

حریر

تاپ زنانه حریر از پلی استر در آن ها استفاده شده و بیشتر جنبه ی فانتزی و زیبایی دارد. این جنس تآپ به دلیل مواد بکار رفته در پارچه ی آن بهتر است برای مصرف روزانه استفاده نشود و فقط در مواقع خاص مثل دورهمی های دوستانه مورد مصرف قرار گیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذات پارچه ی حریر ظریف و بدن نما می باشد و کشسانی ندارد. پس هنگام خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه آستین افتاده حریر حتماً توجه کنید و اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید.

ساتن

تاپ زنانه شیک که برای مجلس یا مهمانی بخواهید استفاده کنید می تواند از جنس ساتن باشد. این جنس پارچه بسیار لطیف بوده و نسبتاً گران قیمت است. ساتن به هیچ عنوان کشسانی نداشته ولی یکی از انواع پارچه هاییست که برای انواع تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار شیک و زیبا می باشد. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت کنید که کمی متر را آزادتر از بدن خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

گیپور

تآپ زنانه گیپور یک تآپ کاملاً مجلسی بوده و پارچه ی آن دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه است. این مدل تآپ زنانه برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب است. جنس آن معمولاً از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است پس در هنگام اندازه گیری حتماً به این نکته توجه نمایید. جنس پارچه گیپور اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست شما شود. پس برای خرید تآپ زنانه گیپور و تاپ زنانه آستین افتاده از جنس گیپورحتماً به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن بروید.

ابریشم

تاپ زنانه ابریشمی شباهت بسیاری به تآپ ساتن دارد ولی با این تفاوت که نرمی و لطافت تآپ ابریشمی چندین برابر ساتن است و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابریشم نیز مانند ساتن اصلاً خاصیت کشسانی نداشته و باید کمی آزادتر از بدن پوشیده شود. پس حتماً در هنگام اندازه گیری دقت لازم را داشته باشید که با انتخاب اشتباه پول خود را دور نریزید.

جرسی

این نوع تآپ زنانه اسپرت از جنس پلی استر و نایلون بوده و کاملاً کشسانی داشته. تآپ زنانه از جنس جرسی بیشتر مناسب ورزش و فعالیت های بدنی می باشد چرا که رطوبت را به خود جذب نمی کند و باعث می شود در هنگام ورزش احساس راحتی و سبکی داشته باشید. اما دقت کنید که از جنس های باکیفیت باشد چرا که در غیر این صورت سبب بروز حساسیت های پوستی می گردد.

ویژگی‌های یک تاپ زنانه خوب

تاپ زنانه آستین افتاده-4-minتاپ زنانه آستین افتاده-4-min

طراحی: تاپ‌های زنانه عمدتاً بدون آستین و بعضا تاپ زنانه آستین افتاده هستند و کل بدن را پوشش می‌دهند. این لباس‌ها معمولاً از موادی مثل نخ، تریکو یا ویسکوز ساخته می‌شوند که باعث خنکی و راحتی در تمام فصول سال می‌شوند.

کیفیت ساخت: تآپ های با کیفیت باید از پارچه‌ های با کیفیت ساخته شوند و امکان شستشوی آسان داشته باشند.

ثبات رنگ: پارچه‌ های با کیفیت باید در طول زمان رنگ خود را حفظ کنند و به سرعت فرسوده نشوند.

همچنین توجه داشته باشید که یک تآپ با حالت چسبیده‌ تر می‌تواند استایل شما را زیباتر کند. در صورتی که تاپ دارای بند است، مطمئن شوید که بندها سرشانه‌ها را اذیت نمی‌کنند.

توجه به جنس و مدل تاپ زنانه

تاپ‌های زنانه به سه دسته اصلی مجلسی، کشی، و نخی تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید، جنس پارچه را به دقت انتخاب کنید. تآپ هایی با پارچه نازک و مقاوم می‌ توانند گزینه‌ی عالی برای شما باشند.

انتخاب تاپ مجلسی

این تآپ ها دارای طرح‌ها و نقش‌ های مختلفی هستند و از اکسسوری‌ های مانند نگین و منجوق برای تزئین استفاده می‌شود. معمولاً دارای یقه‌ های گرد و آستین‌ های با بند های باریک هستند. در انتخاب این تآپ ها، به مدل آستین و قد آن دقت کنید.

انتخاب تاپ کشی

تاپ‌ های کشی که نوع تاپ زنانه آستین افتاده به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا، برای استفاده در خانه یا محیط باشگاه مناسب هستند. انتخاب پارچه با کیفیت در تهیه این تآپ ها بسیار مهم است تا پس از چند بار پوشیدن کیفیتشان حفظ بماند.

انتخاب تاپ نخی

تاپ‌ های نخی بسیار خنک و راحت هستند و به عنوان گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم مطرح هستند. آن‌ ها همچنین برای استفاده زیر مانتو یا در باشگاه مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که پارچه انتخابی نخی است، زیرا این تآپ ها بسیار راحت شسته می‌شوند و تغییر رنگ نمی‌دهند.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک تآپ زنانه شیک و زیبا برای روزهای گرم تابستان انتخاب کنید.

به جزییات تاپ زنانه دقت کنید!

تاپ زنانه آستین افتاده-3-minتاپ زنانه آستین افتاده-3-min

اگر در خرید تاپ زنانه آستین افتاده حساس هستید حتماً باید به مسائلی چون مدل، طرح و رنگ محصول دقت کنید. این نکات مهمی هستند که می‌توانند تجربه خرید شما را بهبود ببخشند و از پشیمانی در آینده جلوگیری کنند. در بازار امروزه، تآپ های زنانه در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی مانند تاپ زنانه آستین افتاده عرضه می‌شوند. بنابراین، بر اساس سلیقه و بودجه خود، یکی از مدل‌های زیبا و رنگارنگ را انتخاب کنید.

تآپ های با رنگ‌ های شاد و جذابیتی ویژه دارند. این رنگ‌ ها نه تنها شما را جوان‌ تر و پرانرژی‌ تر نشان می‌ دهند، بلکه گرمای کمتری هم به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب رنگ‌ های روشن به شما احساس راحتی خواهد داد.

نحوه انتخاب تاپ زنانه

در انتخاب و خرید تاپ دخترانه یا زنانه، حتماً به فرم یقه آن توجه کنید. امروزه تاپ‌های مختلفی با یقه‌ های گوناگون از جمله یقه گرد، هفت، ایستاده، خشتی و بسیاری مدل‌ های دیگر در بازار وجود دارند. بر اساس سلیقه و فرم صورت و گردن خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

مدل حلقه آستین لباس

در زمان خرید، نوع حلقه آستین لباس نیز اهمیت دارد. برخی تآپ ها آستین‌ های رکابی دارند، برخی حلقه‌ ای و بعضی دیگر آستین‌ های بندی و برخی نیز مانند تاپ زنانه آستین افتاده ، از آستین های خاصی برخوردار هستند  با شناخت مدل‌ های مختلف آن، مدل مناسبی را انتخاب کنید.

 سایز و اندازه مناسب

حتماً به اندازه مناسب تاپ و تاپ زنانه آستین افتاده توجه کنید. خرید لباسی که بیش از حد بزرگ یا بیش از اندازه تنگ است، جذابیت‌ های ظاهری شما را کم می‌کند. بنابراین، تاپ‌ های زنانه و بخصوص تاپ زنانه آستین افتاده با اندازه متناسب با سایز بدن خود را انتخاب کنید تا در هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید.

امکان شستشوی آسان و راحت تاپ

شستشوی تاپ زنانه-minشستشوی تاپ زنانه-min

در زمان شستشوی هر لباسی، به جنس آن توجه کنید. هر نوع پارچه‌ ای امکان شستشو در آب بسیار گرم یا بسیار سرد را ندارد. برخی تآپ ها مانند تاپ زنانه آستین افتاده نباید با نرم‌ کننده یا مواد شوینده قوی شسته شوند. همچنین، تاپ زنانه آستین افتاده خود را برای جلوگیری از رنگ‌ دهی یا تغییر رنگ درون ماشین لباسشویی نیندازید. اطلاعات مربوط به شیوه شستشوی لباس‌ها معمولاً روی برچسب آن‌ها نوشته می‌شود. به این نکات در هنگام خرید حتماً توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

چگونه تاپ آستین افتاده زنانه انتخاب کنیم

تاپ آستین افتاده زنانهتاپ آستین افتاده زنانه

تاپ آستین افتاده زنانه پوشش زنانه ای است که برای خانم ها در هر سن و سال و با هر سلیقه‌ ای می تواند یک انتخاب ایده آل محسوب شود.  حتی مهم نیست تاپ آستین افتاده زنانه خود را در خانه و به عنوان یک لباس راحتی می پوشید یا در خیابان و یا مهمانی های دورهمی و خانوادگی. بلکه این مهم است که تاپ آستین افتاده زنانه، زیبایی مخصوص خود را دارد و به جرات می‌توان گفت هیچ خانمی وجود ندارد که با تاپ زنانه و تاپ آستین افتاده زنانه جذاب نشود. البته در عین حال کمتر خانمی هم وجود دارد که در کمد لباس هایش حداقل یک یا چند نوع مختلف تآپ زنانه وجود نداشته باشد.

به همین دلیل هم تآپ زنانه و تاپ آستین افتاده زنانه به عنوان یکی از محصولات محبوب بازار شناخته می‌شوند، به ویژه در فصل گرما و تابستان، خرید تآپ زنانه راحتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همین میزان محبوبیت تآپ زنانه است که موجب شده تا تنوع گسترده ای از رنگ و طرح و مدل تاپ آستین افتاده زنانه     در بازار به وجود بیاید. چیزی که اگرچه حق انتخاب بیشتری به خانم ها برای خرید تاپ آستین افتاده زنانه  می دهد، با این حال تا حدودی هم خرید تاپ زنانه را سخت می کند.

برهمین اساس دانستن نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب تاپ آستین افتاده زنانه مناسب و خرید تاپ آستین افتاده زنانه ای که بتواند در شرایظ و موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مهم است.

این روزها انتخاب در گستره شگفت انگیز تنوع در طرح‌ و رنگ‌ تاپ آستین افتاده زنانه موجود در بازار به یک چالش جدی برای خانم ها مبدل شده  است باشد. به خصوص که اگر تصمیم به خرید آنلاین تاپ آستین افتاده زنانهدارید، بد نیست با اصول و ترفندهای مهم خرید این لباس محبوب زنانه آشنا شویم. ابتدا با تعریف تآپ زنانه شروع می کنیم تا بدانیم اساسا درباره چه حرف میزنیم و متعاقب آن بدانیم چگونه انتخاب کنیم.

تاپ آستین افتاده زنانه چیست

تاپ آستین افتاده زنانهتاپ آستین افتاده زنانه

تاپ آستین افتاده زنانه یک نوع لباس با آستین است که مانند تاپ آستین افتاده زنانه یوکامد از گردن تا پایین کمر را می پوشاند. البته قد این لباس کاملاً سلیقه ایست و در بسیاری مواقع قد تآپ زنانه و تاپ آستین افتاده زنانه تا زیر باسن نیز می رسد. تآپ زنانه از جنس های مختلفی تولید می شود ولی چون ماهیت تاپ و تاپ آستین افتاده زنانه برای هوای گرم و به منظور خنک نگه داشتن بدن فرد می باشد معمولاً از جنس نخی، نخی و پنبه، تریکو یا ویسکوز تولید می گردد.

بسیاری از خانم ها تاپ آستین افتاده زنانه را به عنوان لباس راحتی در منزل و یا یک لباس راحتی در زیر مانتو استفاده می کنند. البته با مدل های متنوع و گسترده ای که در تآپ زنانه وجود دارد موارد مصرف آن نیز می تواند متفاوت باشد که به آن خواهیم پرداخت. لباس تآپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی تولید می شود اما معمول ترین نوع تآپ ها، تآپ بندیست. یعنی به وسیله ی بندهای باریکی عمل آستین را انجام می دهند که یا به دور گردن بسته می شود و یا پشت و جلو تآپ را از قسمت بالا به هم متصل می کند. میزان پهنای این بندها کاملاً سلیقه ایست و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد که در معرفی انواع تآپ به آن خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب تاپ آستین افتاده زنانه

خرید لباس تآپ زنانه همیشه یکی از جذاب ترین نوع خریدها برای بانوان شیک پوش به شمار می رود. چرا که این نوع لباس به دلیل تنوع و گستردگی که در انواع مدل ها با طرح و رنگ های مختلف دارد هر خریداری را سر ذوق می آورد. به همین علت طراحان پوشاک زنانه تاپ های مختلفی را با رنگ و طرح های مختلف و مدل های گوناگون طراحی و به بازار عرضه می کنند. انتخاب مدل تاپ آستین افتاده زنانه هیچ گونه محدودیتی ندارد به جز مورد مصرف آن و در بقیه موارد کاملاً سلیقه ای است. از این رو برای انتخاب صحیح باید ابتدا انواع مدل‌های تاپ زنانه را بشناسید و سپس اقدام به خرید لباس تاپ زنانه نمایید. تآپ زنانه همانطور که گفته شد مدل های بسیار زیادی دارد که این مدل ها عبارتند از:

تی شرت

تآپ دخترانه یا تآپ زنانه در بسیاری از کشورهای دیگر با نام تی شرت نیز شناخته می شود. این مدل تآپ دخترانه مانند تیشرت است که بدون یقه و دکمه است  و آستین بسیار کوتاهی دارد که فقط قسمت باریکی از بازو را می پوشاند. این مدل تآپ دخترانه معمولاً قد کوتاهی داشته و به مدل کراپ شباهت زیادی دارد. کراپ یک لباس دخترانه یا زنانه است که قد آن نهایتاً تا روی خط کمر می باشد. تآپ دخترانه با مدل تی شرت نیز شبیه به کراپ ولی با یک آستین بسیار کوتاه دوخته و ارائه می گردد. جنس آن نیز می تواند بسته به سلیقه ی افراد متفاوت باشد. ولی معمولاً از جنس نخ پنبه و یا تریکو دوخته می شود.

تاپ رکابی

لباس تآپ زنانه در برخی مواقع برای زیر لباس و به عنوان عرق گیر استفاده می شود که در حقیقت مانند زیرپوش عمل می کند. این مدل تآپ با بندهایی به پهنای دو انگشت و به صورت چسبان است و برای این که رطوبت زیر بغل را هم راحت تر جذب نماید معمولاً قسمت حلقه آستین آن تنگ تر و کاملاً چسبیده است. این تآپ نیز مانند مدل قبلی بدون یقه و دکمه و معمولاً با یقه های باز است که از زیر لباس رویی معلوم نشود. جنس آن نیز به دلیل این که باید رطوبت را کاملاً به خود جذب نماید باید نخی یا نخ پنبه باشد و چون در زیر لباس استفاده می شود بهتر است از جنس باکیفیت انتخاب شود تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشود.

تاپ اسپرت

تاپ اسپرت زنانه همانطور که از نامش پیداست با مدل اسپرت و ورزشی تولید می شود. این مدل تآپ زنانه با بندهای مختلفی می تواند باشد. بسته به سلیقه ی افراد این بند می تواند نازک، رکابی یا پهن باشد. در برخی مدل ها، تآپ اسپرت زنانه را با نام تآپ قهرمانی نیز می شناسند که بندهای آن مانند تآپ زنانه رکابی به پهنای دو انگشت است. این مدل تاپ به صورت کاملاً جذب بوده و می توان آن را در سایزهای بزرگ تر نیز استفاده کرد. بیشتر بانوان این تآپ را برای ورزش و فعالیت های بدنی می پوشند ولی برخی از تآپ اسپرت زنانه در جمع های خودمانی و دوستانه نیز استفاده می نمایند. جنس آن معمولاً کشی بوده که بسته به نوع پوست اشخاص می تواند نخ و پنبه، تریکو یا ریون های مخصوص باشد.

تاپ کوتاه

تاپ دخترانه فانتزی که به آن مدل کراپ هم می گویند. این مدل تآپ دخترانه فقط قسمت نیم تنه بالا تا بالای ناف را پوشش می دهد. بیشتر دختران جوان و نوجوان از طرفداران این مدل تآپ هستند و آن را در جمع های خودمانی و دوستانه بسیار استفاده می نمایند. تآپ دخترانه کوتاه می تواند هم مدل چسبان باشد و هم مدل آزاد که کاملاً سلیقه ایست. از این مدل تآپ برای ورزش هم استفاده می‌شود. در برخی مدل های تآپ دخترانه کوتاه بندهای آن پهن و لباس دارای یقه است که در این صورت بهتر است برای ورزش استفاده نشود. جنس آن نیز متفاوت است و بسته به سلیقه ی اشخاص می تواند با هر جنسی انتخاب گردد.

تاپ بدون بند

تاپ زنانه شیک که بیشتر برای مهمانی استفاده می شود. این مدل تآپ زنانه بدون بند بوده و مانند لباس دکلته از قسمت بالای سینه تا پایین کمر را می پوشاند. تآپ زنانه یا تاپ دخترانه بدون بند بیشتر به عنوان تآپ مجلسی نیز شناخته می شود و شما اگر می خواهید خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه داشته باشید می توانید تآپ زنانه بدون بند را نیز جزو لیست خود قرار دهید. قد این لباس مانند سایر مدل ها کاملاً سلیقه ای بوده و می تواند بلند یا کوتاه باشد. به دلیل این که تآپ زنانه بدون بند فاقد هیچ بند و آستینی می باشد، پس برای نگه داشتن لباس روی تن یا باید کاملاً تنگ و چسبان دوخته شود و یا از پارچه های کشی برای نگه داشتن آن استفاده شود که معمولاً جنس چنین تآپ هایی کشی می باشد.

تاپ بنددار

تاپ راحتی زنانه که از دو بند نازک برای نگه داشتن لباس و اتصال قسمت پشت و جلو استفاده می گردد. این مدلبرخلاف تاپ آستین افتاده زنانه، تآپ بدون یقه و دکمه بوده بیشتر در مدل های آزاد و راحتی استفاده می شود. تآپ دخترانه بند دار یکی از مرسوم ترین و معمول ترین نوع تاپ دخترانه یا تاپ زنانه است که در همه جای دنیا رایج است. این مدل تآپ ها به عنوان لباس راحتی در منزل، لباس ورزشی و هم به عنوان یک لباس اسپرت برای جمع های دوستانه و خودمانی استفاده می گردد. جنس لباس تآپ زنانه بند دار نیز بیشتر نخ و پنبه و یا تریکو بوده نرمی و لطافت آن باعث می شود فرد بتواند در دراز مدت از آن استفاده نماید.

تاپ مجلسی

لباس زنانه از آن جایی که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد برای هر مکان و زمانی لباس خاصی در نظر گرفته می شود. تآپ زنانه مجلسی نیز یکی از انواع تاپ زنانه شیک است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص مجلس و مهمانی های رسمی به شمار می رود. در این مدل تآپ زنانه که تاپ آستین افتاده زنانه هم یکی از انواع آن است،  از تزئیناتی همچون نگین، منجوق، سنگ دوزی و… برای زیباتر کردن و جلوه دادن به تاپ استفاده می شود. بندهای این مدل تآپ نیز بسته به سلیقه ی افراد دارد و می تواند هم با بندهای پهن باشد و یا از بندهای باریک استفاده شود. جنس تآپ زنانه مجلسی و تاپ آستین افتاده زنانه    نیز معمولاً از پارچه های گران تر مانند کرپ، ساتن، ابریشم، حریر، گیپور، دانتل و … دوخته می شود که هر کدام بسته به سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد.

انواع تاپ زنانه براساس جنس

تاپ آستین افتاده زنانهتاپ آستین افتاده زنانه

تاپ زنانه همانطور که تا اینجا گفته شد مدل های متنوعی دارد که هر کدام از این مدل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما بخواهید خرید اینترنتی لباس تاپ آستین افتاده زنانه مورد علاقه خود را به درستی انجام دهید باید با انواع جنس تاپ زنانه نیز آشنا شوید .

تاپ نخ و پنبه

تاپ زنانه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و مانع از بروز هرگونه حساسیت در پوست های حساس می گردد. جنس این تآپ ها کشسانی بسیار پایینی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت نمایید که تاپ آستین افتاده زنانه نخی یا پنبه ای که می خواهید خریداری نمایید زیاد قدرت کشسانی نداشته پس باید کمی آزادتر از سایز خود انتخاب نمایید.

تاپ حریر

تاپ زنانه حریر از پلی استر در آن ها استفاده شده و بیشتر جنبه ی فانتزی و زیبایی دارد. این جنس تآپ به دلیل مواد بکار رفته در پارچه ی آن بهتر است برای مصرف روزانه استفاده نشود و فقط در مواقع خاص مثل دورهمی های دوستانه مورد مصرف قرار گیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذات پارچه ی حریر ظریف و بدن نما می باشد و کشسانی ندارد. پس هنگام خرید اینترنتی لباس تاپ آستین افتاده زنانه حریر حتماً توجه کنید و اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید.

تاپ ساتن

تاپ زنانه شیک که برای مجلس یا مهمانی بخواهید استفاده کنید می تواند از جنس ساتن باشد. این جنس پارچه بسیار لطیف بوده و نسبتاً گران قیمت است. ساتن به هیچ عنوان کشسانی نداشته ولی یکی از انواع پارچه هاییست که برای انواع تآپ زنانه و تاپ آستین افتاده زنانه علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار شیک و زیبا می باشد. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت کنید که کمی متر را آزادتر از بدن خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تاپ گیپور

تآپ زنانه گیپور یک تآپ کاملاً مجلسی بوده و پارچه ی آن دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه است. این مدل تآپ زنانه برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب است. جنس آن معمولاً از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است پس در هنگام اندازه گیری حتماً به این نکته توجه نمایید. جنس پارچه گیپور اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست شما شود. پس برای خرید تآپ زنانه گیپور و تاپ آستین افتاده زنانهاز جنس گیپورحتماً به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن بروید.

تاپ ابریشم

تاپ آستین افتاده زنانهتاپ آستین افتاده زنانه

تاپ زنانه ابریشمی شباهت بسیاری به تآپ ساتن دارد ولی با این تفاوت که نرمی و لطافت تآپ ابریشمی چندین برابر ساتن است و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابریشم نیز مانند ساتن اصلاً خاصیت کشسانی نداشته و باید کمی آزادتر از بدن پوشیده شود. پس حتماً در هنگام اندازه گیری دقت لازم را داشته باشید که با انتخاب اشتباه پول خود را دور نریزید.

تاپ جرسی

این نوع تآپ زنانه اسپرت از جنس پلی استر و نایلون بوده و کاملاً کشسانی داشته. تآپ زنانه از جنس جرسی بیشتر مناسب ورزش و فعالیت های بدنی می باشد چرا که رطوبت را به خود جذب نمی کند و باعث می شود در هنگام ورزش احساس راحتی و سبکی داشته باشید. اما دقت کنید که از جنس های باکیفیت باشد چرا که در غیر این صورت سبب بروز حساسیت های پوستی می گردد.

ویژگی‌های یک تاپ زنانه خوب

طراحی: تاپ‌های زنانه عمدتاً بدون آستین و بعضا تاپ آستین افتاده زنانههستند و کل بدن را پوشش می‌دهند. این لباس‌ها معمولاً از موادی مثل نخ، تریکو یا ویسکوز ساخته می‌شوند که باعث خنکی و راحتی در تمام فصول سال می‌شوند.

کیفیت ساخت: تآپ های با کیفیت باید از پارچه‌ های با کیفیت ساخته شوند و امکان شستشوی آسان داشته باشند.

ثبات رنگ: پارچه‌ های با کیفیت باید در طول زمان رنگ خود را حفظ کنند و به سرعت فرسوده نشوند.

همچنین توجه داشته باشید که یک تآپ با حالت چسبیده‌ تر می‌تواند استایل شما را زیباتر کند. در صورتی که تاپ دارای بند است، مطمئن شوید که بندها سرشانه‌ها را اذیت نمی‌کنند.

توجه به جنس و مدل تاپ آستین افتاده زنانه

تاپ‌های زنانه به سه دسته اصلی مجلسی، کشی، و نخی تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید، جنس پارچه را به دقت انتخاب کنید. تآپ هایی با پارچه نازک و مقاوم می‌ توانند گزینه‌ی عالی برای شما باشند.

انتخاب تاپ مجلسی

این تآپ ها دارای طرح‌ها و نقش‌ های مختلفی هستند و از اکسسوری‌ های مانند نگین و منجوق برای تزئین استفاده می‌شود. معمولاً دارای یقه‌ های گرد و آستین‌ های با بند های باریک هستند. در انتخاب این تآپ ها، به مدل آستین و قد آن دقت کنید.

انتخاب تاپ کشی

تاپ‌ های کشی که نوع تاپ آستین افتاده زنانه به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا، برای استفاده در خانه یا محیط باشگاه مناسب هستند. انتخاب پارچه با کیفیت در تهیه این تآپ ها بسیار مهم است تا پس از چند بار پوشیدن کیفیتشان حفظ بماند.

انتخاب تاپ نخی

تاپ‌ های نخی بسیار خنک و راحت هستند و به عنوان گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم مطرح هستند. آن‌ ها همچنین برای استفاده زیر مانتو یا در باشگاه مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که پارچه انتخابی نخی است، زیرا این تآپ ها بسیار راحت شسته می‌شوند و تغییر رنگ نمی‌دهند.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک تآپ زنانه شیک و زیبا برای روزهای گرم تابستان انتخاب کنید.

به جزییات تاپ زنانه دقت کنید!

اگر در خرید تاپ آستین افتاده زنانه حساس هستید حتماً باید به مسائلی چون مدل، طرح و رنگ محصول دقت کنید. این نکات مهمی هستند که می‌توانند تجربه خرید شما را بهبود ببخشند و از پشیمانی در آینده جلوگیری کنند. در بازار امروزه، تآپ های زنانه در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی مانند تاپ آستین افتاده زنانه عرضه می‌شوند. بنابراین، بر اساس سلیقه و بودجه خود، یکی از مدل‌های زیبا و رنگارنگ را انتخاب کنید.

تآپ های با رنگ‌ های شاد و جذابیتی ویژه دارند. این رنگ‌ ها نه تنها شما را جوان‌ تر و پرانرژی‌ تر نشان می‌ دهند، بلکه گرمای کمتری هم به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب رنگ‌ های روشن به شما احساس راحتی خواهد داد.

تاپ آستین افتاده زنانهتاپ آستین افتاده زنانه

در انتخاب و خرید تاپ دخترانه یا زنانه، حتماً به فرم یقه آن توجه کنید. امروزه تاپ‌های مختلفی با یقه‌ های گوناگون از جمله یقه گرد، هفت، ایستاده، خشتی و بسیاری مدل‌ های دیگر در بازار وجود دارند. بر اساس سلیقه و فرم صورت و گردن خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

مدل حلقه آستین لباس

در زمان خرید، نوع حلقه آستین لباس نیز اهمیت دارد. برخی تآپ ها آستین‌ های رکابی دارند، برخی حلقه‌ ای و بعضی دیگر آستین‌ های بندی و برخی نیز مانند تاپ آستین افتاده زنانه، از آستین های خاصی برخوردار هستند  با شناخت مدل‌ های مختلف آن، مدل مناسبی را انتخاب کنید.

 سایز و اندازه مناسب

حتماً به اندازه مناسب تاپ و تاپ آستین افتاده زنانه توجه کنید. خرید لباسی که بیش از حد بزرگ یا بیش از اندازه تنگ است، جذابیت‌ های ظاهری شما را کم می‌کند. بنابراین، تاپ‌ های زنانه و بخصوص تاپ آستین افتاده زنانه با اندازه متناسب با سایز بدن خود را انتخاب کنید تا در هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید.

امکان شستشوی آسان و راحت تاپ

شستشوی تاپ آستین افتاده زنانه در زمان شستشوی هر لباسی، از جمله تاپ آستین افتاده زنانه به جنس آن توجه کنید. هر نوع پارچه‌ ای امکان شستشو در آب بسیار گرم یا بسیار سرد را ندارد. برخی تآپ ها مانند تاپ آستین افتاده زنانه نباید با نرم‌ کننده یا مواد شوینده قوی شسته شوند. همچنین، تاپ آستین افتاده زنانه خود را برای جلوگیری از رنگ‌ دهی درون ماشین لباسشویی نیندازید. اطلاعات مربوط به شیوه شستشوی لباس‌ها معمولاً روی برچسب آن‌ها نوشته می‌شود. به این نکات در هنگام خرید حتماً توجه کنید.

ضمنا به خاطر داشته باشیدکه هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، تاپ آستین افتاده زنانه را به صورت داخلی و با دستها پشت و رو کنید تا از تغییر رنگ آن جلوگیری شود.

 



:: برچسب‌ها: تاپ آستین افتاده زنانه , قیمت تاپ زنانه , خرید تاپ زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

از تیشرت زنانه آستین کوتاه تا آستین های بریده کارگران گرمازده

تیشرت زنانه آستین کوتاهتیشرت زنانه آستین کوتاه

تیشرت زنانه آستین کوتاه پشت و رو چاپ طرح سگ، یکی از انواع تیشرت های تولیدی یوکامد است که به دلیل تنوع در رنگ، طرح جذاب و همچنین جنس ویسکوز آن که کشسانی بالایی دارد، بسیار پرطرفدار، محبوب و پرفروش است.

تیشرت زنانه آستین کوتاه اساسا، از جمله تیشرت های پرمصرف است که شاید بتوان دهها رنگ و طرح متنوع از آنها را در کمد لباس های خانم‌ها پیدا کرد. استفاده آسان  تیشرت زنانه آستین کوتاه ، ست کردن راحت آنها با انواع شلوار و دامن و غیره و همچنین شستشوی راحت و عدم نیاز به اتو کشیدن از جمله مزایای تیشرت زنانه آستین کوتاه هستند.

شاید بسیاری از خانم هایی که رنگ به رنگ تیشرت زنانه آستین کوتاه می پوشند ، هرگز به این فکر نکرده باشند که اساسا سروکله تیشرت‌ها از کجا و چه زمانی در دنیای پوشاک و مد پیدا شد؟ بدنیست بدانید که تیشرت‌ها در ابتدا توسط سربازان آمریکایی به عنوان لباس زیر یونیفرم نظامی مورد استفاده قرار گرفت.

اما در اصل واژه تیشرت زمانی به ادبیات جهانی اضافه شد که اسکات فیتزجرالد در رمان خود به نام “این سوی بهشت” واژه تیشرت را مورد استفاده قرار داد. او احتمالا تحت تاثیر ارتش ایالات متحده این نام را ابداع کرد که از این لباس‌ها نه به عنوان لباس اصلی بلکه به عنوان لباس زیر یونیفرم‌های سنگین آنها استفاده می‌کرد.

در سال 1913، نیروی دریایی ایالات متحده برای اولین‌بار آنها را به‌عنوان لباس زیر معرفی کرد. این لباس یک تیشرت نخی سفید با یقه‌گرد، آستین‌کوتاه و تاپ بود. برای ملوانان و تفنگ‌داران دریایی در گروه‌های ضربت، زیردریایی‌های اولیه و آب‌وهوای گرمسیری رایج شد که ژاکت‌های خود را از یونیفرم خود بیرون بیاورند؛ بنابراین فقط پیراهن‌های خود را می‌پوشیدند.

تیشرت‌های بچه‌گانه هم مانند تیشرت زنانه آستین کوتاه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می شود. کلمه T-shirt در دهه 1920 بخشی از انگلیسی و در فرهنگ لغت Merriam-Webster ظاهر شد. در دوران رکود بزرگ، تیشرت اغلب لباس پیش فرضی بود که هنگام کار در مزرعه یا هنگام کار در جاهای مختلف پوشیده می‌شد؛ همچنین در مواقعی که تواضع لازم بود، باید نیم‌تنه را می‌پوشاند، اما وزن آن باید سبک‌تر می‌شد. پس از جنگ جهانی دوم، مردان نیروی دریایی آن را به‌عنوان لباس زیر می‌پوشیدند و به‌تدریج کهنه سربازان با شلوارهای یکنواخت با تیشرت به‌عنوان لباس غیررسمی دیده شدند.

مارلون براندو اولین ستاره ای که تیشرت پوشیدمارلون براندو اولین ستاره ای که تیشرت پوشید

این پیراهن‌ها در دهه 1950 پس از پوشیدن بازیگر معروف مارلون براندو در فیلم به نام هوس، محبوبیت بیشتری پیدا کردند و در نهایت به لباس بیرونی مد روز و مستقل تبدیل شدند. بیشتر بچه‌ها آن‌ها را هنگام انجام کارهای خانه و بازی در فضای باز می‌پوشیدند و در نهایت به فکر پوشیدن آن‌ها به‌عنوان لباس غیررسمی همه‌کاره افتادند. پیراهن‌های چاپ شده تا سال 1942، زمانی که پیراهن مدرسه توپخانه نیروی هوایی روی جلد مجله Life ظاهر شد، استفاده محدودی داشت. در دهه 1960، تیشرت‌های چاپ شده برای بیان شخصی، و همچنین برای تبلیغات، اعتراضات و سوغاتی‌ها رایج شد.

ویکی پدیا در این زمینه می نویسد : تی‌شرت (  t-shirt یا   tee shirt ) نوعی لباس است که برای پوشاندن بالاتنه به کار می‌رود. معمولاً تی‌شرت‌ها یا دکمه ندارند یا کم دارند و یقه گرد یا یقه هفت هستند و بعضی از آنها یقه دارند که به آنها پلوشرت می‌گویند و آستین‌های کوتاه دارند و آستین بلند و از نوع پارچه‌های نازک بوده و برای فصل گرما استفاده می‌شوند. البته برای پاییز هم نوعی تیشرت با آستین بلند و جنس پارچه ضخیم‌تر وجود دارد.

تیشرت ها معمولاً با پارچه‌های پنبه‌ای نیمه‌بافت ساخته می‌شوند که در مقایسه با پیراهن‌هایی که با پارچه بافته می‌شوند، بافت کاملاً انعطاف‌پذیری دارد. برخی از مدل‌های جدید دارای یک جیب هستند. تولید تیشرت زنانه آستین کوتاه و انواع تیشرت بسیار خودکار است و می‌تواند شامل برش لیزر یا جت آب پارچه باشد. ساخت تیشرت ارزان است و اغلب بخشی از مد به‌حساب می‌آید.

به‌عنوان‌مثال، در ایالات متحده، دو میلیارد تیشرت سال فروخته می‌شود یا یک فرد متوسط در سوئد سالانه 9 تیشرت خریداری می‌کند. فرایندهای تولید متفاوت است، اما می‌تواند از نظر زیست‌محیطی فشرده باشد، از جمله اثرات زیست‌محیطی مواد آنها، مانند پنبه که آفت‌کش و آب فشرده است.

پس از اینکه محبوبیت این نوع لباس‌ در بین مردم عادی رو به افزایش گذاشت، شرکت نساجی P.H. Hanes Knitting شروع به تولید نسخه این لباس به سبک خود کرد. این لباس به جای اینکه یک تکه باشد، تبدیل به یک لباس دو تکه شد که شبیه لباس‌های ذکر شده بود اما طول آنها کوتاهتر بود. گسترش استفاده از تیشرت ها بین سال‌های 1950 تا 1960 میلادی اتفاق افتاد و ستاره هایی مانند مارلون براندو با پوشیدن تیشرت به افزایش محبوبیت این نوع از لباس کمک شایان توجهی کردند.

اولین استفاده تیشرت به عنوان یک وسیله تبلیغاتی

قدیمی ترین تیشرت حاوی شعار تبلیغاتیقدیمی ترین تیشرت حاوی شعار تبلیغاتی

احتمالا اولین استفاده تیشرت به عنوان یک وسیله تبلیغاتی در تاریخ (یا حداقل قدیمی ترین تیشرت حاوی شعار تبلیغاتی) در سال 1948 مشاهده شد. در آن زمان نامزد ریاست جمهور، فرماندار توماس ای. دوی شعار “Dew-it with Dewey” را روی تیشرت ها در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کرد. این تیشرت اکنون در انستیتو اسمیتسونیان نگهداری می‌شود.

گسترش استفاده از تیشرت

در سال 1960، چاپ روی تیشرت بعد از اختراع پلاستیسول رواج پیدا کرد. این کار در دهه از تاریخ اتفاق افتاد که پوشیدن تیشرت های روشن و طرح های خلاقانه به یک مد محبوب تبدیل شد. تیشرت ها به وسیله ای برای اظهار شخصیت افراد بوسیله چاپ آثار هنری متفاوت، همچنین بیان اظهارنظرها در تظاهرات و نوشتن شعارها و یا برای استفاده های تبلیغاتی تبدیل شد.

دهه نفوذ تیشرت ها به فرهنگ عمومی

در درهه 70 و 80 میلادی، استفاده از تیشرت های شخصی سازی شده شروع به رشد کردند. همراه با افزایش درخواست، متدهای جدیدی اختراع شدند تا پروسه تولید تیشرت ها را آسان تر کند. در این بازه زمانی، پرینت فوری روی تیشرت ها به لطف پیدایش مراکز خرید لباس، امکان پذیر شد. روز به روز کمپانی ها و خواننده ها و موزیسین ها به این نکته پی بردند که تیشرت یک وسیله قوی برای فروش و بازاریابی می‌باشد. ممکن است که با طراحی های تیشرت مانند صورتک خندان، لوگوی رولینگ استون و دیگر طرح های محبوب آشنا باشید.

مواد سازنده تی شرت‌ها

از نظر جنس مواد، تی شرت‌ها معمولاً از نخ ساخته می‌شوند. این در حالی است که پیراهن‌ها می‌توانند از جنس‌های مختلفی باشند و نخ تنها یکی از موادی است که در ساخت این لباس‌‌ها استفاده می‌شود. از سوی دیگر پیراهن‌ها از نظر رنگ، سبک دوخت، طرح و پارچه‌ ای که برای دوخت آن‌ها استفاده می‌شوند، تنوع بسیار بالای دارند.

این در حالی است که تی شرت‌ها کاملاً بدون الگو و طراحی تولید می‌شوند و تنها از یک سبک خاص پیروی می‌کنند. هرچند که تی شرت‌ها هم از لحاظ طرح و رنگ تنوع بالایی دارند و می‌توانند نیازهای تمامی گروه‌های سنی را برطرف کنند. همان‌طور که گفتیم تی شرت‌ها در گذشته تنها از مواد نخی و پنبه ای ساخته می‌شدند. اما امروزه این کالای پر مصرف، با دوام و همه کاره از مواد مختلفی تهیه می‌شود، به همین دلیل شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از تی‌شرت‌ها را با قیمت‌های متفاوت پیدا کنید.

به عنوان نمونه تیشرت زنانه آستین کوتاه یوکامد، از پارچه ویسکوز کشی تولید شده که بسیار سبک و نرم است و به همین دلیل هم می‌تواند به عنوان یک لباس راحتی در خانه، پیاده وری ، ورزش و حتی به صورت روزانه مناسب باشد. امروزه پارچه‌هایی که ترکیبی از سه ماده پنبه، پلی استر و ابریشم مصنوعی هستند، بهترین گزینه برای تهیه تیشرت زنانه آستین کوتاه محسوب می‌شوند.به عبارتی سبکی ابریشم مصنوعی، نرمی پنبه و دوام پلی استر باعث می‌شود یک تعادل مناسب از وزن سبک، راحتی و دوام برای تی شرت ایجاد شود.

مزیت‌های تیشرت

تیشرت زنانه آستین کوتاهتیشرت زنانه آستین کوتاه

تی شرت مدرن از زیرپوش‌های استفاده شده در قرن ۱۹ تکامل یافته‌است. ابتدا کت و شلوار یک تکه کت و شلوار به لباس‌های بالا و پایین جداگانه بریده شد و بالا به اندازه کافی بلند بود تا زیر کمربند پایینی قرار گیرد. با و بدون دکمه در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و غرفه‌داران به عنوان پوششی مناسب برای محیط‌های گرم مورد استفاده قرار گرفتند.

قدیمی‌ترین تی‌شرت به‌عنوان لباس‌های بدون دکمه، به زمانی بین جنگ اسپانیا و آمریکا در سال ۱۸۹۸ و سال ۱۹۰۴ برمی‌گردد، زمانی که شرکت لباس زیر کوپر آگهی مجله‌ای را منتشر کرد و محصول جدیدی را برای مجردان تبلیغ کرد. در عکس مردی انگار خجالت زده چشمانش را از دوربین دور می‌کند. او تمام دکمه‌های زیرپیراهنش کنده شده و لبه‌های آن را به هم چسبانده‌است. شعار «بدون سنجاق – بدون دکمه – بدون سوزن – بدون نخ»، هدف این تبلیغ مردان مجرد و بدون مهارت خیاطی بود.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های تیشرت زنانه آستین کوتاه، اتو کشی آسان آن است. با صرف زمان خیلی کم می‌توان آن را اتو کشی کرد و به راحتی استفاده کرد. لباس‌های T شکل ساده از زمان‌های قدیم بخشی از لباس انسان‌ها بوده است. لباس‌های تی‌شرت‌مانندی که در اوایل تاریخ پوشیده شده‌اند، معمولاً تونیک نامیده می‌شوند. تاپ مدرن از لباس زیری که در قرن نوزدهم می‌پوشیدند تکامل‌یافته است.

ابتدا لباس کامل به دو قسمت بالا و پایین جداگانه برش داده شد که بالاتنه به‌اندازه کافی بلند باشد تا زیر کمر قرار بگیرد. دکمه‌ها آن‌ها در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و فروشندگان خیابانی به‌عنوان پوششی برای محیط‌های گرم استفاده می‌شد. قدیمی‌ترین پیراهن معروف به لباس بدون دکمه مربوط به دوره بین جنگ اسپانیا و آمریکا در سال‌های 1898 و 1904 است، زمانی که شرکت لباس زیر کوپر تبلیغاتی را در مجله‌ای منتشر کرد که یک محصول جدید برای مجردان را تبلیغ کند.

تفاوت تیشرت با پولوشرت

همان طور که گفته شد، پولوشرت یا تیشرت یقه دار، نوعی از تیشرت است که در قسمت یقه باهم تفاوت دارند. تیشرت ها از جمله تیشرت زنانه آستین کوتاه معمولا دارای یقه گرد هستند درحالی که پولوشرت ها یک یقه برگردان با دو یا سه عدد دکمه دارند و حتی در برخی مواقع، جیب هم دارند. یکی دیگر از تفاوت های تیشرت با پولوشت، جنس آن هاست. معمولا جنس پولوشرت ها از پنبه یا نخ های بافتنی است و گاهی از ابریشم و پشم نیز در طراحی آن ها استفاده می شود. از طرف دیگر طرح و رنگ تیشرت ها بسیار بیشتر از طرح و رنگ پولوشرت ها است و اغلب، پولوشرت ها ساده تر از تیشرت ها هستند.

 



:: برچسب‌ها: خرید تیشرت زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

دامن شلواری یک دوزیست دوست داشتنی در دنیای لباس ها

دامن شلواری زنانهدامن شلواری زنانه

دامن شلواری زنانه نخی چاپ ساعت، یکی از مدل های دامن شلواری زنانه نخی یوکامد است که  به تازگی به بازار آنلاین  پوشاک زنانه عرضه شده است. دامن شلواري زنانه نخی به دلیل فرم باز و راحت و جنس نرم نخی آن، یک شلوار محبوب برای خانم هایی است که عاشق آزادی عمل در عین انجام کارهای روزانه هستند.

دامن شلواری نوعی پوشش زنانه بسیار جذاب با کاربردی آسان است که هم فرم زیبای دامن را دارد و هم مانند شلور از پوشیدگی کامل و مناسب برخوردار است. در نتیجه خانم ها در زمان استفاده از دامن شلواری احساس بسیار بهتری دارند.

دامَن، گونه‌ای پوشاک است که از کمر تا زانو یا بالای آن و گاه تا مچ پا را می‌پوشانَد. امروزه دامن بیشتر پوشاکی زنانه به‌شمار می‌رود، گرچه هنوز بخشی از پوشاک سنتی و آیینیِ رایج در میان برخی از مردان نیز هست.

دامن‌ها بر اساس قد، از بسیار بلند تا بسیار کوتاه، عبارتند از: دامن ماکسی، دامن میدی یا متوسط، دامن کوتاه و مینی‌ژوپ. شکل دامن نیز می‌تواند چین‌دار، دامن کلوش، راسته، دامن ترک (مانند شش تَرک) باشد.

دامن‌ها ممکن است از جنس نخ پنبه یا کتان یا حریر یا اطلس (ساتَن) و… باشند. برخی دامن‌ها هم پلیسه هستند. اما نوع دیگری از دامن هم وجود دارد که به دامن شلواری معروف است و در زمره لباس های زنانه ای است که واقعا بیرون رفتن با آن دلنشین و آسوده است.

یکی از آن دسته لباس ها قطعا یک شلوار دامنی نخی گشاد و راحت و تابستانی است که در فصول گرم و به خصوص در مناطق گرمسیر پوشیدن آن ها موهبت است اما صرف نظر از کاربردهای دامن شلواري به علت زیبایی خاص و منحصر به فردی که دار د می توان از انواع آن در میهمانی ها و مجالس رسمی استفاده کرد.

انواع دامن شلواری زنانه

دامن شلواری لباسی مناسب برای شیک پوشان و در عین حال کسانی است که به دنبال شلوارهای راحت و گشاد هستند.

بنابراین با پوشیدن این نوع شلوارها می توانید دو فاکتور راحتی و شیک بودن را یکجا داشته باشید.

امروزه مدل های مختلفی از دامن شلواری به بازار عرضه می شوند که برخی از جدیدترین آنها عبارتند از:

  •  دامن شلواری راسته
  •  دامن شلواری رسمی
  •  دامن شلواری کلوش
  •  دامن شلواری لایه ای
  •  دامن شلواری چاک دار
  •  دامن شلواری برمودا
  •  دامن شلواری سنبدبادی

دامن شلواری مجلسی

دامن شلواری زنانهدامن شلواری زنانه

دامن شلواری  مجلسی معمولا از جنس کرپ دوخته می شوند و با اضافه کردن چند المان زیور آلاتی به آن مانند کمربند زنجیری یا چندتکه پولک دوزی یا طرح های زرق و برق دار روی آن، به یک دامن شلواری مجلسی و زیبا تبدیل خواهد شد، که در رنگ بندی های بسیار متنوع دوخته می شوند. و پوشیدن آن ها با تیشرت های جذب، استین کوتاه و ساده توصیه می شود، این مدل شلوار را ا گر با بلیز گشاد ست کنید تناسب جالبی ایجاد نخواهد شد و ظاهر شما سرتاپا گشاد و بدون فرم خواهد شد. پس بهتر است شلوار گشاد را با بلیز جذب و بلیز جذب را با شلوار گشاد بپوشید. تا هارمونی مناسب را ایجاد کنید.

اگر به هردلیل آفتاب سوختگی، جراحی و مشکلات دیگر، نمی خواهید شلوار به پای شما بچسبد انتخاب یک شلوار دامنی نخی و گشاد برای شما مناسب می باشد. همچنین اگر قصد استفاده از کفش های راحتی و حتی دمپایی دارید به راحتی با این مدل شلوارها ست خواهد شد و با ساده ترین ها جلوه ای زیبا خواهید داشت.

از آنجایی که امروزه تنوع زیادی در طراحی لباس و شلوار وجود دارد، هرکسی می‌تواند بهترین و مناسب ترین مدل شلوار یا لباس متناسب با استایل خود را بیابد و به راحتی استایلی شیک و منحصر به فرد برای خود بسازد. اخیراً به لطف بازخوردهای فراوان خانم ها از مدل شلوار گشاد و به اصطلاح دامن-شلوار استفاده می کنند. این مدل شلوار به یکی از ترندهای پرطرفدار در استایل زنانه کژوال و رسمی و همچنین در مدل ها و رنگ های متنوع تبدیل شده است. . . دامن به سبک زنانه پوشیده می‌شود. این مدل شلوار نه تنها از نظر رنگ و طرح راحت و متنوع است، بلکه یک استایل زنانه فوق العاده شیک و جذاب را به نمایش می‌گذارد.

دامن شلواری زنانهدامن شلواری زنانه

می‌توانید دامن شلواري را با انواع تاپ، تی شرت، پیراهن و بلوز متناسب با اندام و بالاتنه تان ست کنید و یک استایل کژوال یا رسمی زیبا برای خود ایجاد کنید. علاوه بر این می‌توانید دامن‌ها را با تونیک و کت‌های کوتاه ترکیب کنید و ظاهری زیبا و خاص داشته باشید و با کفش‌های راحت، کتانی و حتی کفش های پاشنه بلند و صندل، استایل خود را تکمیل کنید.

اگر شما هم با دنیای مُد و فشن آشنا هستید و به آن علاقه دارید، متوجه شده‌اید که شلوار‌های گشاد زنانه رقیب شلوار‌های تنگ در دنیای مُد شده‌اند و می‌توانند استایل‌های جذابی ایجاد کنند. امروزه هر خانم شیک‌پوشی در کمد لباس‌هایش یک دامن شلواری شیک و زیبا دارد، تا در هر موقعیتی بتواند به راحتی یک استایل شیک داشته باشد. اگر شما تا به حال به فکر خرید دامن‌ شلواری نبوده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به فکر تهیه آن باشید.

این پوشش نخستین بار در اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ میلادی محبوب شد و تا به امروز بارها وارد دنیای مُد شده است. همیشه طرفداران خاص خود را بین طراحان مُد و مردم عادی داشته است.

دامن شلواري در واقع نوعی شلوار زنانه بلند است که مزیت‌های دامن را نیز دارد. چرا که تلفیقی از دامن و شلوار می‌باشد. از  قسمت کمر تا مچ پا دارای گشادی یکسان می‌باشد. البته در بعضی مدل‌‌ها از کمر تا باسن قالب بدن می‌باشد.

با شروع فصل گرما (بهار و تابستان) این پوشش طرفداران زیادی بین خانم‌ها پیدا می‌کند. چرا که گرمای تابستان برای بسیاری از خانم‌ها آزار‌ دهنده می‌باشد. پس دامن شلواري ها در کنار داشتن یک استایل جذاب، راحتی و خنکی را در گرمای این فصول به شما هدیه می‌دهند. هر چند که نوع گرم آن هم در زمستان طرفداران خاص خود را دارد و به خوبی می‌توان آن را ست کرد.

دامن شلواري ها جنس پارچه‌ای مثل لنین، نخ، ویسکوز، جین، حریر، ژرژت و… دارند که بسیار لطیف و خنک هستند. از نظر بلندی تا نیمه ساق پا و حتی در بعضی مدل‌ها روی زمین کشیده می‌شوند که با یک کفش پاشنه بلند یا صندل، جلوه زیبایی پیدا می‌کنند.

راهنمای انتخاب دامن شلواری مجلسی

دامن شلواری زنانهدامن شلواری زنانه

اگر تابحال برای حاضر شدن در میهمانی های زنانه تنها از پیراهن های بلند و ماکسی استفاده کرده اگر میخواهید دراستایل خود تغییری اساسی ایجاد کنید علاوه بر خرید دامن جذب خرید دامن شلواري مجلسی انتخاب خوبی برایتان خواهد شد که پس از آن عاشقش می شوید. با خرید دامن شلواري مجلسی حتی در مجالس رسمی، هم راحتی و زیبایی را احساس کنید.

جنس های مختلف دامن شلواری مجلسی

 دامن شلواري کرپ مازراتی

یکی از برترین ترند های امسال پوشیدن دامن شلواری با یک مانتوی کوتاه کتی و گشاد است که اکثر دختر خانم ها ازین استایل در مراسمات عقد و عروسی خود در محضر استفاده می کنند و حالتی شیک و بسیار رسمی دارد. در پوشیدن آن داخل مجالس بهتر است بامانتو یا بلوز هم رنگ یا در یک طیف رنگی استفاده شود. هرنوع بلوز مجلسی با این شلوار زیبا به نظر می رسد به شرط آنکه جذب باشد.

دامن شلواري  حریر

خنک ترین جنس برای دوخت لباس پارچه حریر است. دوخت خنک ترین مدل شلوار با خنک ترین جنس در بازار یک معرکه است که پوشیدن آن این توهم را برای افراد ایجاد می کند که اصلا چیزی پوشیده اند یا خیر

 دامن شلواري جین

یک انتخاب زیبا و بسیار اسپرت برای فصل تا بستان دامن شلواري جین است که این مدل شلوار را اکثرا با جین کاغذی می دوزند زیرا هرچه مدل پارچه لخت تر و نازک تر باشد باعث چین دار تر ایستادن شلوار می شود و زیباتر به نظر می رسد و برای فصل تابستان مناسب تر است.

پوشیدن این شلوار با یک تاپ نیم تنه غوغا می کند، و برای شرکت در یک میهمانی دوستانه یا  یک جشن تولد عالیست.

دامن شلواري کتان

دامن شلواری زنانهدامن شلواری زنانه

بسیار عالی و سبک بوده و مناسب برای فصل تابستان است.

دامن شلواري چند لایه

این مدل از دامن شلواري ترکیبی از شلوار سنبادی می باشد و یک رویه ای از پارچه با حالت دامن روی آن دوخته می شود.

دامن شلواري فاق بلند و رسمی

این یک مدل جذاب و کاربردی برای کشیده تر نشان دادن پاها و قد شما می باشد که با داشتن چند دکمه جلوه دار روی فاق بلند آن، شکلی زیبا و رسمی به خود می گیرد و برای استفاده از آن در مجالس، عالی است. می توانید آن را با یک بلیز آستین بلند جذب، ست کنید و پایین بلیز خود را حتما در داخل شلوار قرار دهید. چون این مدل شلوار حالتی رسمی و شکیل دارد بهتر است همراه آن از بلیز های لختی استفاده نکنید. این شلوار را می توانید با یک کفش ظریف پاشنه سه سانت استفاده کنید. چون خود شلوار حالتی حجیم و گشاد دارد هرگز آن را با کفش ها بزرگ و لژ دار ست نکنید.

 دامن شلواري راسته

این مدل دامن شلواري از بالا تایین یک دست گشاد است. این مدل از شلوار ها با پوشیدن یک مانتوی کوتاه بسیار مناسب است . پوشیدن یک صندل تخت یا یک کفش ظریف پاشنه 4 سانت همراه آن بسیار مناسب و زیبا می باشد.

دامن شلواري کوتاه

نسخه ای دیگر از دامن شلواري، دامن شلواري برمودا می باشد که پوشیدن آن برای افرادی که پاهای کشیده ندارد و دارای قد کوتاه می باشند هرگز توصیه نمی شود. این مدل از شلوار دامنی برای رفتن به کنار ساحل در فصل تابستان مناسب است که علاوه بر احساس خنکی از خیس شدن وکثیف شدن آن در امان خواهید بود.

دامن شلواري چاک دار

دامن شلواری زنانهدامن شلواری زنانه

این مدل از شلوار دامنی را ممکن است برتن سلبریتی ها و مدلینگ ها زیاد دیده باشید زیرا این مدل برای افراد اهل مد و فشن و مدلینگ طراحی شده است و در حین گشادی و عدم چسبندگی قسمت هایی از پاهایشان را نمایش خواهد داد.

 



:: برچسب‌ها: دامن شلواری , خرید دامن شلواری , قیمت دامن شلواری ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

تاپ زنانه آستین افتاده از همان زمان که پا به عرصه بازار گذاشت، به لباس زنانه ای مبدل شد که برای هر سن و سالی و با هر سلیقه‌ ای یک انتخاب مناسب محسوب شود. فرقی نمی کند تاپ زنانه آستین افتاده را در خانه و به عنوان لباس راحتی بپوشید یا در خیابان یا مهمانی های دورهمی . بلکه این مهم است که تآپ زنانه، زیبایی مخصوص خود را دارد و به جرت می‌توان گفت هیچ خانمی وجود ندارد که با تاپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده جذاب نشود. البته در عین حال کمتر خانمی هم وجود دارد که در کمد لباس هایش حداقل یک یا چند نوع مختلف تآپ زنانه وجود نداشته باشد.

به همین دلیل هم تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده به عنوان یکی از محصولات محبوب بازار شناخته می‌شوند، به ویژه در فصل گرما و تابستان، خرید تآپ زنانه راحتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همین میزان محبوبیت تآپ زنانه است که کموجب شده تا تنوع گسترده ای از رنگ و طرح و مدل تاپ زنانه آستین افتاده در بازار به وجود بیاید. چیزی که اگرچه حق انتخاب بیشتری به خانم ها برای خرید تاپ زنانه می دهد، با این حال تا حدودی هم خرید تاپ زنانه را سخت می کند.

برهمین اساس دانستن نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب تآپ زنانه مناسب و خرید تاپ زنانه آستین افتاده ای که بتواند در شرایظ و موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مهم است.

این روزها انتخاب در گستره شگفت انگیز تنوع در طرح‌ و رنگ‌ تاپ زنانه موجود در بازار به یک چالش جدی برای خانم ها مبدل شده  است باشد. به خصوص که اگر تصمیم به خرید آنلاین تاپ زنانه آستین افتاده دارید، بد نیست با اصول و ترفندهای مهم خرید این لباس محبوب زنانه آشنا شویم. ابتدا با تعریف تآپ زنانه شروع می کنیم تا بدانیم اساسا درباره چه حرف میزنیم و متعاقب آن بدانیم چگونه انتخاب کنیم.

تاپ زنانه آستین افتاده چیست؟

تاپ زنانه آستین افتاده یک نوع لباس با آستین است که مانند تآپ زنانه آستین افتاده یوکامد از گردن تا پایین کمر را می پوشاند. البته قد این لباس کاملاً سلیقه ایست و در بسیاری مواقع قد تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده تا زیر باسن نیز می رسد. تآپ زنانه از جنس های مختلفی تولید می شود ولی چون ماهیت تاپ و تاپ زنانه آستین افتاده برای هوای گرم و به منظور خنک نگه داشتن بدن فرد می باشد معمولاً از جنس نخی، نخی و پنبه، تریکو یا ویسکوز تولید می گردد.

بسیاری از خانم ها تاپ زنانه آستین افتاده را به عنوان لباس راحتی در منزل و یا یک لباس راحتی در زیر مانتو استفاده می کنند. البته با مدل های متنوع و گسترده ای که در تآپ زنانه وجود دارد موارد مصرف آن نیز می تواند متفاوت باشد که به آن خواهیم پرداخت. لباس تآپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی تولید می شود اما معمول ترین نوع تآپ ها، تآپ بندیست. یعنی به وسیله ی بندهای باریکی عمل آستین را انجام می دهند که یا به دور گردن بسته می شود و یا پشت و جلو تآپ را از قسمت بالا به هم متصل می کند. میزان پهنای این بندها کاملاً سلیقه ایست و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد که در معرفی انواع تآپ به آن خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب تاپ زنانه

تاپ زنانه آستین افتاده ورزشی-minتاپ زنانه آستین افتاده ورزشی-min

خرید لباس تآپ زنانه همیشه یکی از جذاب ترین نوع خریدها برای بانوان شیک پوش به شمار می رود. چرا که این نوع لباس به دلیل تنوع و گستردگی که در انواع مدل ها با طرح و رنگ های مختلف دارد هر خریداری را سر ذوق می آورد. به همین علت طراحان پوشاک زنانه تاپ های مختلفی را با رنگ و طرح های مختلف و مدل های گوناگون طراحی و به بازار عرضه می کنند. انتخاب مدل تاپ زنانه آستین افتاده هیچ گونه محدودیتی ندارد به جز مورد مصرف آن و در بقیه موارد کاملاً سلیقه ای است. از این رو برای انتخاب صحیح باید ابتدا انواع مدل‌های تاپ زنانه را بشناسید و سپس اقدام به خرید لباس تاپ زنانه نمایید. تآپ زنانه همانطور که گفته شد مدل های بسیار زیادی دارد که این مدل ها عبارتند از:

تی شرت

تآپ دخترانه یا تآپ زنانه در بسیاری از کشورهای دیگر با نام تی شرت نیز شناخته می شود. این مدل تآپ دخترانه مانند تیشرت است که بدون یقه و دکمه است  و آستین بسیار کوتاهی دارد که فقط قسمت باریکی از بازو را می پوشاند. این مدل تآپ دخترانه معمولاً قد کوتاهی داشته و به مدل کراپ شباهت زیادی دارد. کراپ یک لباس دخترانه یا زنانه است که قد آن نهایتاً تا روی خط کمر می باشد. تآپ دخترانه با مدل تی شرت نیز شبیه به کراپ ولی با یک آستین بسیار کوتاه دوخته و ارائه می گردد. جنس آن نیز می تواند بسته به سلیقه ی افراد متفاوت باشد. ولی معمولاً از جنس نخ پنبه و یا تریکو دوخته می شود.

رکابی

لباس تآپ زنانه در برخی مواقع برای زیر لباس و به عنوان عرق گیر استفاده می شود که در حقیقت مانند زیرپوش عمل می کند. این مدل تآپ با بندهایی به پهنای دو انگشت و به صورت چسبان است و برای این که رطوبت زیر بغل را هم راحت تر جذب نماید معمولاً قسمت حلقه آستین آن تنگ تر و کاملاً چسبیده است. این تآپ نیز مانند مدل قبلی بدون یقه و دکمه و معمولاً با یقه های باز است که از زیر لباس رویی معلوم نشود. جنس آن نیز به دلیل این که باید رطوبت را کاملاً به خود جذب نماید باید نخی یا نخ پنبه باشد و چون در زیر لباس استفاده می شود بهتر است از جنس باکیفیت انتخاب شود تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشود.

اسپرت

تاپ اسپرت زنانه همانطور که از نامش پیداست با مدل اسپرت و ورزشی تولید می شود. این مدل تآپ زنانه با بندهای مختلفی می تواند باشد. بسته به سلیقه ی افراد این بند می تواند نازک، رکابی یا پهن باشد. در برخی مدل ها، تآپ اسپرت زنانه را با نام تآپ قهرمانی نیز می شناسند که بندهای آن مانند تآپ زنانه رکابی به پهنای دو انگشت است. این مدل تاپ به صورت کاملاً جذب بوده و می توان آن را در سایزهای بزرگ تر نیز استفاده کرد. بیشتر بانوان این تآپ را برای ورزش و فعالیت های بدنی می پوشند ولی برخی از تآپ اسپرت زنانه در جمع های خودمانی و دوستانه نیز استفاده می نمایند. جنس آن معمولاً کشی بوده که بسته به نوع پوست اشخاص می تواند نخ و پنبه، تریکو یا ریون های مخصوص باشد.

کوتاه

تاپ دخترانه فانتزی که به آن مدل کراپ هم می گویند. این مدل تآپ دخترانه فقط قسمت نیم تنه بالا تا بالای ناف را پوشش می دهد. بیشتر دختران جوان و نوجوان از طرفداران این مدل تآپ هستند و آن را در جمع های خودمانی و دوستانه بسیار استفاده می نمایند. تآپ دخترانه کوتاه می تواند هم مدل چسبان باشد و هم مدل آزاد که کاملاً سلیقه ایست. از این مدل تآپ برای ورزش هم استفاده می‌شود. در برخی مدل های تآپ دخترانه کوتاه بندهای آن پهن و لباس دارای یقه است که در این صورت بهتر است برای ورزش استفاده نشود. جنس آن نیز متفاوت است و بسته به سلیقه ی اشخاص می تواند با هر جنسی انتخاب گردد.

بدون بند

تاپ زنانه شیک که بیشتر برای مهمانی استفاده می شود. این مدل تآپ زنانه بدون بند بوده و مانند لباس دکلته از قسمت بالای سینه تا پایین کمر را می پوشاند. تآپ زنانه یا تاپ دخترانه بدون بند بیشتر به عنوان تآپ مجلسی نیز شناخته می شود و شما اگر می خواهید خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه داشته باشید می توانید تآپ زنانه بدون بند را نیز جزو لیست خود قرار دهید. قد این لباس مانند سایر مدل ها کاملاً سلیقه ای بوده و می تواند بلند یا کوتاه باشد. به دلیل این که تآپ زنانه بدون بند فاقد هیچ بند و آستینی می باشد، پس برای نگه داشتن لباس روی تن یا باید کاملاً تنگ و چسبان دوخته شود و یا از پارچه های کشی برای نگه داشتن آن استفاده شود که معمولاً جنس چنین تآپ هایی کشی می باشد.

بند دار

تاپ راحتی زنانه که از دو بند نازک برای نگه داشتن لباس و اتصال قسمت پشت و جلو استفاده می گردد. این مدلبرخلاف تاپ زنانه آستین افتاده ، تآپ بدون یقه و دکمه بوده بیشتر در مدل های آزاد و راحتی استفاده می شود. تآپ دخترانه بند دار یکی از مرسوم ترین و معمول ترین نوع تاپ دخترانه یا تاپ زنانه است که در همه جای دنیا رایج است. این مدل تآپ ها به عنوان لباس راحتی در منزل، لباس ورزشی و هم به عنوان یک لباس اسپرت برای جمع های دوستانه و خودمانی استفاده می گردد. جنس لباس تآپ زنانه بند دار نیز بیشتر نخ و پنبه و یا تریکو بوده نرمی و لطافت آن باعث می شود فرد بتواند در دراز مدت از آن استفاده نماید.

مجلسی

تاپ زنانه آستین افتاده مجلسیتاپ زنانه آستین افتاده مجلسی

لباس زنانه از آن جایی که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد برای هر مکان و زمانی لباس خاصی در نظر گرفته می شود. تآپ زنانه مجلسی نیز یکی از انواع تاپ زنانه شیک است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص مجلس و مهمانی های رسمی به شمار می رود. در این مدل تآپ زنانه که تاپ زنانه آستین افتاده هم یکی از انواع آن است،  از تزئیناتی همچون نگین، منجوق، سنگ دوزی و… برای زیباتر کردن و جلوه دادن به تاپ استفاده می شود. بندهای این مدل تآپ نیز بسته به سلیقه ی افراد دارد و می تواند هم با بندهای پهن باشد و یا از بندهای باریک استفاده شود. جنس تآپ زنانه مجلسی و تاپ زنانه آستین افتاده نیز معمولاً از پارچه های گران تر مانند کرپ، ساتن، ابریشم، حریر، گیپور، دانتل و … دوخته می شود که هر کدام بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد.

انواع تاپ زنانه براساس جنس

تاپ زنانه همانطور که تا اینجا گفته شد مدل های متنوعی دارد که هر کدام از این مدل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما بخواهید خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه آستین افتاده مورد علاقه ی خود را به درستی انجام دهید باید با انواع جنس تاپ زنانه نیز آشنا شوید .

نخ و پنبه

تاپ زنانه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و مانع از بروز هرگونه حساسیت در پوست های حساس می گردد. جنس این تآپ ها کشسانی بسیار پایینی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت نمایید که تآپ زنانه نخی که می خواهید خریداری نمایید زیاد قدرت کشسانی نداشته پس باید کمی آزادتر از سایز خود انتخاب نمایید.

حریر

تاپ زنانه حریر از پلی استر در آن ها استفاده شده و بیشتر جنبه ی فانتزی و زیبایی دارد. این جنس تآپ به دلیل مواد بکار رفته در پارچه ی آن بهتر است برای مصرف روزانه استفاده نشود و فقط در مواقع خاص مثل دورهمی های دوستانه مورد مصرف قرار گیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذات پارچه ی حریر ظریف و بدن نما می باشد و کشسانی ندارد. پس هنگام خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه آستین افتاده حریر حتماً توجه کنید و اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید.

ساتن

تاپ زنانه شیک که برای مجلس یا مهمانی بخواهید استفاده کنید می تواند از جنس ساتن باشد. این جنس پارچه بسیار لطیف بوده و نسبتاً گران قیمت است. ساتن به هیچ عنوان کشسانی نداشته ولی یکی از انواع پارچه هاییست که برای انواع تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار شیک و زیبا می باشد. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت کنید که کمی متر را آزادتر از بدن خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

گیپور

تآپ زنانه گیپور یک تآپ کاملاً مجلسی بوده و پارچه ی آن دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه است. این مدل تآپ زنانه برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب است. جنس آن معمولاً از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است پس در هنگام اندازه گیری حتماً به این نکته توجه نمایید. جنس پارچه گیپور اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست شما شود. پس برای خرید تآپ زنانه گیپور و تاپ زنانه آستین افتاده از جنس گیپورحتماً به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن بروید.

ابریشم

تاپ زنانه ابریشمی شباهت بسیاری به تآپ ساتن دارد ولی با این تفاوت که نرمی و لطافت تآپ ابریشمی چندین برابر ساتن است و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابریشم نیز مانند ساتن اصلاً خاصیت کشسانی نداشته و باید کمی آزادتر از بدن پوشیده شود. پس حتماً در هنگام اندازه گیری دقت لازم را داشته باشید که با انتخاب اشتباه پول خود را دور نریزید.

جرسی

این نوع تآپ زنانه اسپرت از جنس پلی استر و نایلون بوده و کاملاً کشسانی داشته. تآپ زنانه از جنس جرسی بیشتر مناسب ورزش و فعالیت های بدنی می باشد چرا که رطوبت را به خود جذب نمی کند و باعث می شود در هنگام ورزش احساس راحتی و سبکی داشته باشید. اما دقت کنید که از جنس های باکیفیت باشد چرا که در غیر این صورت سبب بروز حساسیت های پوستی می گردد.

ویژگی‌های یک تاپ زنانه خوب

تاپ زنانه آستین افتاده-4-minتاپ زنانه آستین افتاده-4-min

طراحی: تاپ‌های زنانه عمدتاً بدون آستین و بعضا تاپ زنانه آستین افتاده هستند و کل بدن را پوشش می‌دهند. این لباس‌ها معمولاً از موادی مثل نخ، تریکو یا ویسکوز ساخته می‌شوند که باعث خنکی و راحتی در تمام فصول سال می‌شوند.

کیفیت ساخت: تآپ های با کیفیت باید از پارچه‌ های با کیفیت ساخته شوند و امکان شستشوی آسان داشته باشند.

ثبات رنگ: پارچه‌ های با کیفیت باید در طول زمان رنگ خود را حفظ کنند و به سرعت فرسوده نشوند.

همچنین توجه داشته باشید که یک تآپ با حالت چسبیده‌ تر می‌تواند استایل شما را زیباتر کند. در صورتی که تاپ دارای بند است، مطمئن شوید که بندها سرشانه‌ها را اذیت نمی‌کنند.

توجه به جنس و مدل تاپ زنانه

تاپ‌های زنانه به سه دسته اصلی مجلسی، کشی، و نخی تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید، جنس پارچه را به دقت انتخاب کنید. تآپ هایی با پارچه نازک و مقاوم می‌ توانند گزینه‌ی عالی برای شما باشند.

انتخاب تاپ مجلسی

این تآپ ها دارای طرح‌ها و نقش‌ های مختلفی هستند و از اکسسوری‌ های مانند نگین و منجوق برای تزئین استفاده می‌شود. معمولاً دارای یقه‌ های گرد و آستین‌ های با بند های باریک هستند. در انتخاب این تآپ ها، به مدل آستین و قد آن دقت کنید.

انتخاب تاپ کشی

تاپ‌ های کشی که نوع تاپ زنانه آستین افتاده به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا، برای استفاده در خانه یا محیط باشگاه مناسب هستند. انتخاب پارچه با کیفیت در تهیه این تآپ ها بسیار مهم است تا پس از چند بار پوشیدن کیفیتشان حفظ بماند.

انتخاب تاپ نخی

تاپ‌ های نخی بسیار خنک و راحت هستند و به عنوان گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم مطرح هستند. آن‌ ها همچنین برای استفاده زیر مانتو یا در باشگاه مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که پارچه انتخابی نخی است، زیرا این تآپ ها بسیار راحت شسته می‌شوند و تغییر رنگ نمی‌دهند.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک تآپ زنانه شیک و زیبا برای روزهای گرم تابستان انتخاب کنید.

به جزییات تاپ زنانه دقت کنید!

تاپ زنانه آستین افتاده-3-minتاپ زنانه آستین افتاده-3-min

اگر در خرید تاپ زنانه آستین افتاده حساس هستید حتماً باید به مسائلی چون مدل، طرح و رنگ محصول دقت کنید. این نکات مهمی هستند که می‌توانند تجربه خرید شما را بهبود ببخشند و از پشیمانی در آینده جلوگیری کنند. در بازار امروزه، تآپ های زنانه در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی مانند تاپ زنانه آستین افتاده عرضه می‌شوند. بنابراین، بر اساس سلیقه و بودجه خود، یکی از مدل‌های زیبا و رنگارنگ را انتخاب کنید.

تآپ های با رنگ‌ های شاد و جذابیتی ویژه دارند. این رنگ‌ ها نه تنها شما را جوان‌ تر و پرانرژی‌ تر نشان می‌ دهند، بلکه گرمای کمتری هم به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب رنگ‌ های روشن به شما احساس راحتی خواهد داد.

نحوه انتخاب تاپ زنانه

در انتخاب و خرید تاپ دخترانه یا زنانه، حتماً به فرم یقه آن توجه کنید. امروزه تاپ‌های مختلفی با یقه‌ های گوناگون از جمله یقه گرد، هفت، ایستاده، خشتی و بسیاری مدل‌ های دیگر در بازار وجود دارند. بر اساس سلیقه و فرم صورت و گردن خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

مدل حلقه آستین لباس

در زمان خرید، نوع حلقه آستین لباس نیز اهمیت دارد. برخی تآپ ها آستین‌ های رکابی دارند، برخی حلقه‌ ای و بعضی دیگر آستین‌ های بندی و برخی نیز مانند تاپ زنانه آستین افتاده ، از آستین های خاصی برخوردار هستند  با شناخت مدل‌ های مختلف آن، مدل مناسبی را انتخاب کنید.

 سایز و اندازه مناسب

حتماً به اندازه مناسب تاپ و تاپ زنانه آستین افتاده توجه کنید. خرید لباسی که بیش از حد بزرگ یا بیش از اندازه تنگ است، جذابیت‌ های ظاهری شما را کم می‌کند. بنابراین، تاپ‌ های زنانه و بخصوص تاپ زنانه آستین افتاده با اندازه متناسب با سایز بدن خود را انتخاب کنید تا در هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید.

امکان شستشوی آسان و راحت تاپ

شستشوی تاپ زنانه-minشستشوی تاپ زنانه-min

در زمان شستشوی هر لباسی، به جنس آن توجه کنید. هر نوع پارچه‌ ای امکان شستشو در آب بسیار گرم یا بسیار سرد را ندارد. برخی تآپ ها مانند تاپ زنانه آستین افتاده نباید با نرم‌ کننده یا مواد شوینده قوی شسته شوند. همچنین، تاپ زنانه آستین افتاده خود را برای جلوگیری از رنگ‌ دهی یا تغییر رنگ درون ماشین لباسشویی نیندازید. اطلاعات مربوط به شیوه شستشوی لباس‌ها معمولاً روی برچسب آن‌ها نوشته می‌شود. به این نکات در هنگام خرید حتماً توجه کنید.

ضمنا به خاطر داشته باشیدکه هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، تاپ زنانه آستین افتاده را به صورت داخلی و با دستها پشت و رو کنید تا از تغییر رنگ آن جلوگیری شود.



:: برچسب‌ها: تاپ ، تاپ زنانه، تاپ زنانه آستین افتاده ، قیمت تاپ زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی نوعی لباس زنانه است که برای هر سن و سالی و با هر سلیقه‌ ای می تواند یک انتخاب مناسب شود. تا جایی که حتی مهم نیست تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی خود را در خانه و به عنوان لباس راحتی می پوشیدیا در خیابان و یا مهمانی های دورهمی و خانوادگی. فقط این مهم است که تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی، زیبایی مخصوص خود را دارد و به جرت می‌توان گفت هیچ خانمی وجود ندارد که با تاپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی جذاب نشود. البته در عین حال کمتر خانمی هم وجود دارد که در کمد لباس هایش حداقل یک یا چند نوع مختلف تآپ زنانه وجود نداشته باشد.

به همین دلیل هم تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی به عنوان یکی از محصولات محبوب بازار شناخته می‌شوند، به ویژه در فصل گرما و تابستان، خرید تآپ زنانه راحتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همین میزان محبوبیت تآپ زنانه است که موجب شده تا تنوع گسترده ای از رنگ و طرح و مدل تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی در بازار به وجود بیاید. چیزی که اگرچه حق انتخاب بیشتری به خانم ها برای خرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی می دهد، با این حال تا حدودی هم خرید تاپ زنانه را سخت می کند.

برهمین اساس دانستن نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی مناسب و خرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی ای که بتواند در شرایظ و موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مهم است.

این روزها انتخاب در گستره شگفت انگیز تنوع در طرح‌ و رنگ‌ تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی موجود در بازار به یک چالش جدی برای خانم ها مبدل شده  است باشد. به خصوص که اگر تصمیم به خرید آنلاین تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی دارید، بد نیست با اصول و ترفندهای مهم خرید این لباس محبوب زنانه آشنا شویم. ابتدا با تعریف تآپ زنانه شروع می کنیم تا بدانیم اساسا درباره چه حرف میزنیم و متعاقب آن بدانیم چگونه انتخاب کنیم.

ملیله‌دوزی یا مروارید دوزی یکی از رودوزی‌های سنتی ایران است. ملیله‌دوزی به دوخت‌هایی گفته می‌شود که از مفتول‌های طلایی، نقره و آلیاژهای مختلف که به شکل فنری درآمده‌اند، برای تزئین سطح پارچه استفاده می‌شود. این دوخت به وسیله تارهای نازک و توخالی از جنس طلا یا نقره و گاهی برنج که به آن نخ ملیله می‌گویند ایجاد می‌شود. امروزه به‌جای رشته‌های فلزی از نخ‌هایی به رنگ طلایی نیز برای ملیله‌دوزی استفاده می‌شود.[۱] دوخت انواع ملیله فلزی روی پارچه‌های نفیس محکم از جمله ترمه انجام می‌شود، به همین دلیل به آن تِرمه‌دوزی و سِرمِه‌دوزی هم گفته می‌شود.

تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی چیست؟

تاپ زنانه آستین افتاده  یک نوع لباس با آستین است که مانند تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی یوکامد از گردن تا پایین کمر را می پوشاند. البته قد این لباس کاملاً سلیقه ایست و در بسیاری مواقع قد تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی تا زیر باسن نیز می رسد. تآپ زنانه از جنس های مختلفی تولید می شود ولی چون ماهیت تاپ و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی برای هوای گرم و به منظور خنک نگه داشتن بدن فرد می باشد معمولاً از جنس نخی، نخی و پنبه، تریکو یا ویسکوز تولید می گردد.

تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی -min-minتاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی -min-min

بسیاری از خانم ها تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی را به عنوان لباس راحتی در منزل و یا یک لباس راحتی در زیر مانتو استفاده می کنند. البته با مدل های متنوع و گسترده ای که در تآپ زنانه وجود دارد موارد مصرف آن نیز می تواند متفاوت باشد که به آن خواهیم پرداخت. لباس تآپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی تولید می شود اما معمول ترین نوع تآپ ها، تآپ بندیست. یعنی به وسیله ی بندهای باریکی عمل آستین را انجام می دهند که یا به دور گردن بسته می شود و یا پشت و جلو تآپ را از قسمت بالا به هم متصل می کند. میزان پهنای این بندها کاملاً سلیقه ایست و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد که در معرفی انواع تآپ به آن خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی

خرید لباس تآپ زنانه همیشه یکی از جذاب ترین نوع خریدها برای بانوان شیک پوش به شمار می رود. چرا که این نوع لباس به دلیل تنوع و گستردگی که در انواع مدل ها با طرح و رنگ های مختلف دارد هر خریداری را سر ذوق می آورد. به همین علت طراحان پوشاک زنانه تاپ های مختلفی را با رنگ و طرح های مختلف و مدل های گوناگون طراحی و به بازار عرضه می کنند. انتخاب مدل تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی هیچ گونه محدودیتی ندارد به جز مورد مصرف آن و در بقیه موارد کاملاً سلیقه ای است. از این رو برای انتخاب صحیح باید ابتدا انواع مدل‌های تاپ زنانه را بشناسید و سپس اقدام به خرید لباس تاپ زنانه نمایید. تآپ زنانه همانطور که گفته شد مدل های بسیار زیادی دارد که این مدل ها عبارتند از:

تی شرت

تآپ دخترانه یا تآپ زنانه در بسیاری از کشورهای دیگر با نام تی شرت نیز شناخته می شود. این مدل تآپ دخترانه مانند تیشرت است که بدون یقه و دکمه است  و آستین بسیار کوتاهی دارد که فقط قسمت باریکی از بازو را می پوشاند. این مدل تآپ دخترانه معمولاً قد کوتاهی داشته و به مدل کراپ شباهت زیادی دارد. کراپ یک لباس دخترانه یا زنانه است که قد آن نهایتاً تا روی خط کمر می باشد. تآپ دخترانه با مدل تی شرت نیز شبیه به کراپ ولی با یک آستین بسیار کوتاه دوخته و ارائه می گردد. جنس آن نیز می تواند بسته به سلیقه ی افراد متفاوت باشد. ولی معمولاً از جنس نخ پنبه و یا تریکو دوخته می شود.

تاپ رکابی

لباس تآپ زنانه در برخی مواقع برای زیر لباس و به عنوان عرق گیر استفاده می شود که در حقیقت مانند زیرپوش عمل می کند. این مدل تآپ با بندهایی به پهنای دو انگشت و به صورت چسبان است و برای این که رطوبت زیر بغل را هم راحت تر جذب نماید معمولاً قسمت حلقه آستین آن تنگ تر و کاملاً چسبیده است. این تآپ نیز مانند مدل قبلی بدون یقه و دکمه و معمولاً با یقه های باز است که از زیر لباس رویی معلوم نشود. جنس آن نیز به دلیل این که باید رطوبت را کاملاً به خود جذب نماید باید نخی یا نخ پنبه باشد و چون در زیر لباس استفاده می شود بهتر است از جنس باکیفیت انتخاب شود تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشود.

تاپ اسپرت

تاپ اسپرت زنانه همانطور که از نامش پیداست با مدل اسپرت و ورزشی تولید می شود. این مدل تآپ زنانه با بندهای مختلفی می تواند باشد. بسته به سلیقه ی افراد این بند می تواند نازک، رکابی یا پهن باشد. در برخی مدل ها، تآپ اسپرت زنانه را با نام تآپ قهرمانی نیز می شناسند که بندهای آن مانند تآپ زنانه رکابی به پهنای دو انگشت است. این مدل تاپ به صورت کاملاً جذب بوده و می توان آن را در سایزهای بزرگ تر نیز استفاده کرد. بیشتر بانوان این تآپ را برای ورزش و فعالیت های بدنی می پوشند ولی برخی از تآپ اسپرت زنانه در جمع های خودمانی و دوستانه نیز استفاده می نمایند. جنس آن معمولاً کشی بوده که بسته به نوع پوست اشخاص می تواند نخ و پنبه، تریکو یا ریون های مخصوص باشد.

تاپ کوتاه

تاپ دخترانه فانتزی که به آن مدل کراپ هم می گویند. این مدل تآپ دخترانه فقط قسمت نیم تنه بالا تا بالای ناف را پوشش می دهد. بیشتر دختران جوان و نوجوان از طرفداران این مدل تآپ هستند و آن را در جمع های خودمانی و دوستانه بسیار استفاده می نمایند. تآپ دخترانه کوتاه می تواند هم مدل چسبان باشد و هم مدل آزاد که کاملاً سلیقه ایست. از این مدل تآپ برای ورزش هم استفاده می‌شود. در برخی مدل های تآپ دخترانه کوتاه بندهای آن پهن و لباس دارای یقه است که در این صورت بهتر است برای ورزش استفاده نشود. جنس آن نیز متفاوت است و بسته به سلیقه ی اشخاص می تواند با هر جنسی انتخاب گردد.

تاپ بدون بند

تاپ زنانه شیک که بیشتر برای مهمانی استفاده می شود. این مدل تآپ زنانه بدون بند بوده و مانند لباس دکلته از قسمت بالای سینه تا پایین کمر را می پوشاند. تآپ زنانه یا تاپ دخترانه بدون بند بیشتر به عنوان تآپ مجلسی نیز شناخته می شود و شما اگر می خواهید خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه داشته باشید می توانید تآپ زنانه بدون بند را نیز جزو لیست خود قرار دهید. قد این لباس مانند سایر مدل ها کاملاً سلیقه ای بوده و می تواند بلند یا کوتاه باشد. به دلیل این که تآپ زنانه بدون بند فاقد هیچ بند و آستینی می باشد، پس برای نگه داشتن لباس روی تن یا باید کاملاً تنگ و چسبان دوخته شود و یا از پارچه های کشی برای نگه داشتن آن استفاده شود که معمولاً جنس چنین تآپ هایی کشی می باشد.

تاپ بنددار

تاپ راحتی زنانه که از دو بند نازک برای نگه داشتن لباس و اتصال قسمت پشت و جلو استفاده می گردد. این مدلبرخلاف تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی ، تآپ بدون یقه و دکمه بوده بیشتر در مدل های آزاد و راحتی استفاده می شود. تآپ دخترانه بند دار یکی از مرسوم ترین و معمول ترین نوع تاپ دخترانه یا تاپ زنانه است که در همه جای دنیا رایج است. این مدل تآپ ها به عنوان لباس راحتی در منزل، لباس ورزشی و هم به عنوان یک لباس اسپرت برای جمع های دوستانه و خودمانی استفاده می گردد. جنس لباس تآپ زنانه بند دار نیز بیشتر نخ و پنبه و یا تریکو بوده نرمی و لطافت آن باعث می شود فرد بتواند در دراز مدت از آن استفاده نماید.

تاپ مجلسی

تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی مجلسی-min-minتاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی مجلسی-min-min

لباس زنانه از آن جایی که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد برای هر مکان و زمانی لباس خاصی در نظر گرفته می شود. تآپ زنانه مجلسی نیز یکی از انواع تاپ زنانه شیک است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص مجلس و مهمانی های رسمی به شمار می رود. در این مدل تآپ زنانه که تاپ زنانه آستین افتاده هم یکی از انواع آن است،  از تزئیناتی همچون نگین، منجوق، سنگ دوزی و… برای زیباتر کردن و جلوه دادن به تاپ استفاده می شود. بندهای این مدل تآپ نیز بسته به سلیقه ی افراد دارد و می تواند هم با بندهای پهن باشد و یا از بندهای باریک استفاده شود. جنس تآپ زنانه مجلسی و تاپ زنانه آستین افتاده نیز معمولاً از پارچه های گران تر مانند کرپ، ساتن، ابریشم، حریر، گیپور، دانتل و … دوخته می شود که هر کدام بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد.

انواع تاپ زنانه براساس جنس

تاپ زنانه همانطور که تا اینجا گفته شد مدل های متنوعی دارد که هر کدام از این مدل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما بخواهید خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی مورد علاقه ی خود را به درستی انجام دهید باید با انواع جنس تاپ زنانه نیز آشنا شوید .

تاپ نخ و پنبه

تاپ زنانه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و مانع از بروز هرگونه حساسیت در پوست های حساس می گردد. جنس این تآپ ها کشسانی بسیار پایینی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت نمایید که تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی  نخی یا پنبه ای که می خواهید خریداری نمایید زیاد قدرت کشسانی نداشته پس باید کمی آزادتر از سایز خود انتخاب نمایید.

تاپ حریر

تاپ زنانه حریر از پلی استر در آن ها استفاده شده و بیشتر جنبه ی فانتزی و زیبایی دارد. این جنس تآپ به دلیل مواد بکار رفته در پارچه ی آن بهتر است برای مصرف روزانه استفاده نشود و فقط در مواقع خاص مثل دورهمی های دوستانه مورد مصرف قرار گیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذات پارچه ی حریر ظریف و بدن نما می باشد و کشسانی ندارد. پس هنگام خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه آستین افتاده حریر حتماً توجه کنید و اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید.

تاپ ساتن

تاپ زنانه شیک که برای مجلس یا مهمانی بخواهید استفاده کنید می تواند از جنس ساتن باشد. این جنس پارچه بسیار لطیف بوده و نسبتاً گران قیمت است. ساتن به هیچ عنوان کشسانی نداشته ولی یکی از انواع پارچه هاییست که برای انواع تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار شیک و زیبا می باشد. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت کنید که کمی متر را آزادتر از بدن خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تاپ گیپور

تآپ زنانه گیپور یک تآپ کاملاً مجلسی بوده و پارچه ی آن دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه است. این مدل تآپ زنانه برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب است. جنس آن معمولاً از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است پس در هنگام اندازه گیری حتماً به این نکته توجه نمایید. جنس پارچه گیپور اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست شما شود. پس برای خرید تآپ زنانه گیپور و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی از جنس گیپورحتماً به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن بروید.

تاپ ابریشم

تاپ زنانه ابریشمی شباهت بسیاری به تآپ ساتن دارد ولی با این تفاوت که نرمی و لطافت تآپ ابریشمی چندین برابر ساتن است و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابریشم نیز مانند ساتن اصلاً خاصیت کشسانی نداشته و باید کمی آزادتر از بدن پوشیده شود. پس حتماً در هنگام اندازه گیری دقت لازم را داشته باشید که با انتخاب اشتباه پول خود را دور نریزید.

تاپ جرسی

این نوع تآپ زنانه اسپرت از جنس پلی استر و نایلون بوده و کاملاً کشسانی داشته. تآپ زنانه از جنس جرسی بیشتر مناسب ورزش و فعالیت های بدنی می باشد چرا که رطوبت را به خود جذب نمی کند و باعث می شود در هنگام ورزش احساس راحتی و سبکی داشته باشید. اما دقت کنید که از جنس های باکیفیت باشد چرا که در غیر این صورت سبب بروز حساسیت های پوستی می گردد.

ویژگی‌های یک تاپ زنانه خوب

طراحی: تاپ‌های زنانه عمدتاً بدون آستین و بعضا تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی هستند و کل بدن را پوشش می‌دهند. این لباس‌ها معمولاً از موادی مثل نخ، تریکو یا ویسکوز ساخته می‌شوند که باعث خنکی و راحتی در تمام فصول سال می‌شوند.

کیفیت ساخت: تآپ های با کیفیت باید از پارچه‌ های با کیفیت ساخته شوند و امکان شستشوی آسان داشته باشند.

ثبات رنگ: پارچه‌ های با کیفیت باید در طول زمان رنگ خود را حفظ کنند و به سرعت فرسوده نشوند.

همچنین توجه داشته باشید که یک تآپ با حالت چسبیده‌ تر می‌تواند استایل شما را زیباتر کند. در صورتی که تاپ دارای بند است، مطمئن شوید که بندها سرشانه‌ها را اذیت نمی‌کنند.

توجه به جنس و مدل تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی

خرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی-minخرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی-min

تاپ‌های زنانه به سه دسته اصلی مجلسی، کشی، و نخی تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید، جنس پارچه را به دقت انتخاب کنید. تآپ هایی با پارچه نازک و مقاوم می‌ توانند گزینه‌ی عالی برای شما باشند.

انتخاب تاپ مجلسی

این تآپ ها دارای طرح‌ها و نقش‌ های مختلفی هستند و از اکسسوری‌ های مانند نگین و منجوق برای تزئین استفاده می‌شود. معمولاً دارای یقه‌ های گرد و آستین‌ های با بند های باریک هستند. در انتخاب این تآپ ها، به مدل آستین و قد آن دقت کنید.

انتخاب تاپ کشی

تاپ‌ های کشی که نوع تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا، برای استفاده در خانه یا محیط باشگاه مناسب هستند. انتخاب پارچه با کیفیت در تهیه این تآپ ها بسیار مهم است تا پس از چند بار پوشیدن کیفیتشان حفظ بماند.

انتخاب تاپ نخی

تاپ‌ های نخی بسیار خنک و راحت هستند و به عنوان گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم مطرح هستند. آن‌ ها همچنین برای استفاده زیر مانتو یا در باشگاه مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که پارچه انتخابی نخی است، زیرا این تآپ ها بسیار راحت شسته می‌شوند و تغییر رنگ نمی‌دهند.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک تآپ زنانه شیک و زیبا برای روزهای گرم تابستان انتخاب کنید.

به جزییات تاپ زنانه دقت کنید!

اگر در خرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی حساس هستید حتماً باید به مسائلی چون مدل، طرح و رنگ محصول دقت کنید. این نکات مهمی هستند که می‌توانند تجربه خرید شما را بهبود ببخشند و از پشیمانی در آینده جلوگیری کنند. در بازار امروزه، تآپ های زنانه در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی مانند تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی عرضه می‌شوند. بنابراین، بر اساس سلیقه و بودجه خود، یکی از مدل‌های زیبا و رنگارنگ را انتخاب کنید.

تآپ های با رنگ‌ های شاد و جذابیتی ویژه دارند. این رنگ‌ ها نه تنها شما را جوان‌ تر و پرانرژی‌ تر نشان می‌ دهند، بلکه گرمای کمتری هم به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب رنگ‌ های روشن به شما احساس راحتی خواهد داد.

نحوه انتخاب تاپ زنانه

در انتخاب و خرید تاپ دخترانه یا زنانه، حتماً به فرم یقه آن توجه کنید. امروزه تاپ‌های مختلفی با یقه‌ های گوناگون از جمله یقه گرد، هفت، ایستاده، خشتی و بسیاری مدل‌ های دیگر در بازار وجود دارند. بر اساس سلیقه و فرم صورت و گردن خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

مدل حلقه آستین لباس

در زمان خرید، نوع حلقه آستین لباس نیز اهمیت دارد. برخی تآپ ها آستین‌ های رکابی دارند، برخی حلقه‌ ای و بعضی دیگر آستین‌ های بندی و برخی نیز مانند تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی ، از آستین های خاصی برخوردار هستند  با شناخت مدل‌ های مختلف آن، مدل مناسبی را انتخاب کنید.

 سایز و اندازه مناسب

حتماً به اندازه مناسب تاپ و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی توجه کنید. خرید لباسی که بیش از حد بزرگ یا بیش از اندازه تنگ است، جذابیت‌ های ظاهری شما را کم می‌کند. بنابراین، تاپ‌ های زنانه و بخصوص تاپ زنانه آستین افتاده با اندازه متناسب با سایز بدن خود را انتخاب کنید تا در هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید.

امکان شستشوی آسان و راحت تاپ

شستشوی تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی-min

شستشوی تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزیدر زمان شستشوی هر لباسی، از جمله تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی به جنس آن توجه کنید. هر نوع پارچه‌ ای امکان شستشو در آب بسیار گرم یا بسیار سرد را ندارد. برخی تآپ ها مانند تاپ زنانه آستین افتاده نباید با نرم‌ کننده یا مواد شوینده قوی شسته شوند. همچنین، تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی خود را برای جلوگیری از رنگ‌ دهی یا افتادن مروارید دوزی ها درون ماشین لباسشویی نیندازید. اطلاعات مربوط به شیوه شستشوی لباس‌ها معمولاً روی برچسب آن‌ها نوشته می‌شود. به این نکات در هنگام خرید حتماً توجه کنید.

ضمنا به خاطر داشته باشیدکه هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی را به صورت داخلی و با دستها پشت و رو کنید تا از تغییر رنگ آن جلوگیری شود.

تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی نوعی لباس زنانه است که برای هر سن و سالی و با هر سلیقه‌ ای می تواند یک انتخاب مناسب شود. تا جایی که حتی مهم نیست تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی خود را در خانه و به عنوان لباس راحتی می پوشیدیا در خیابان و یا مهمانی های دورهمی و خانوادگی. فقط این مهم است که تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی، زیبایی مخصوص خود را دارد و به جرت می‌توان گفت هیچ خانمی وجود ندارد که با تاپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی جذاب نشود. البته در عین حال کمتر خانمی هم وجود دارد که در کمد لباس هایش حداقل یک یا چند نوع مختلف تآپ زنانه وجود نداشته باشد.

به همین دلیل هم تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی به عنوان یکی از محصولات محبوب بازار شناخته می‌شوند، به ویژه در فصل گرما و تابستان، خرید تآپ زنانه راحتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همین میزان محبوبیت تآپ زنانه است که موجب شده تا تنوع گسترده ای از رنگ و طرح و مدل تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی در بازار به وجود بیاید. چیزی که اگرچه حق انتخاب بیشتری به خانم ها برای خرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی می دهد، با این حال تا حدودی هم خرید تاپ زنانه را سخت می کند.

برهمین اساس دانستن نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی مناسب و خرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی ای که بتواند در شرایظ و موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مهم است.

این روزها انتخاب در گستره شگفت انگیز تنوع در طرح‌ و رنگ‌ تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی موجود در بازار به یک چالش جدی برای خانم ها مبدل شده  است باشد. به خصوص که اگر تصمیم به خرید آنلاین تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی دارید، بد نیست با اصول و ترفندهای مهم خرید این لباس محبوب زنانه آشنا شویم. ابتدا با تعریف تآپ زنانه شروع می کنیم تا بدانیم اساسا درباره چه حرف میزنیم و متعاقب آن بدانیم چگونه انتخاب کنیم.

ملیله‌دوزی یا مروارید دوزی یکی از رودوزی‌های سنتی ایران است. ملیله‌دوزی به دوخت‌هایی گفته می‌شود که از مفتول‌های طلایی، نقره و آلیاژهای مختلف که به شکل فنری درآمده‌اند، برای تزئین سطح پارچه استفاده می‌شود. این دوخت به وسیله تارهای نازک و توخالی از جنس طلا یا نقره و گاهی برنج که به آن نخ ملیله می‌گویند ایجاد می‌شود. امروزه به‌جای رشته‌های فلزی از نخ‌هایی به رنگ طلایی نیز برای ملیله‌دوزی استفاده می‌شود.[۱] دوخت انواع ملیله فلزی روی پارچه‌های نفیس محکم از جمله ترمه انجام می‌شود، به همین دلیل به آن تِرمه‌دوزی و سِرمِه‌دوزی هم گفته می‌شود.

تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی چیست؟

تاپ زنانه آستین افتاده  یک نوع لباس با آستین است که مانند تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی یوکامد از گردن تا پایین کمر را می پوشاند. البته قد این لباس کاملاً سلیقه ایست و در بسیاری مواقع قد تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی تا زیر باسن نیز می رسد. تآپ زنانه از جنس های مختلفی تولید می شود ولی چون ماهیت تاپ و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی برای هوای گرم و به منظور خنک نگه داشتن بدن فرد می باشد معمولاً از جنس نخی، نخی و پنبه، تریکو یا ویسکوز تولید می گردد.

تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی -min-minتاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی -min-min

بسیاری از خانم ها تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی را به عنوان لباس راحتی در منزل و یا یک لباس راحتی در زیر مانتو استفاده می کنند. البته با مدل های متنوع و گسترده ای که در تآپ زنانه وجود دارد موارد مصرف آن نیز می تواند متفاوت باشد که به آن خواهیم پرداخت. لباس تآپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی تولید می شود اما معمول ترین نوع تآپ ها، تآپ بندیست. یعنی به وسیله ی بندهای باریکی عمل آستین را انجام می دهند که یا به دور گردن بسته می شود و یا پشت و جلو تآپ را از قسمت بالا به هم متصل می کند. میزان پهنای این بندها کاملاً سلیقه ایست و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد که در معرفی انواع تآپ به آن خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی

خرید لباس تآپ زنانه همیشه یکی از جذاب ترین نوع خریدها برای بانوان شیک پوش به شمار می رود. چرا که این نوع لباس به دلیل تنوع و گستردگی که در انواع مدل ها با طرح و رنگ های مختلف دارد هر خریداری را سر ذوق می آورد. به همین علت طراحان پوشاک زنانه تاپ های مختلفی را با رنگ و طرح های مختلف و مدل های گوناگون طراحی و به بازار عرضه می کنند. انتخاب مدل تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی هیچ گونه محدودیتی ندارد به جز مورد مصرف آن و در بقیه موارد کاملاً سلیقه ای است. از این رو برای انتخاب صحیح باید ابتدا انواع مدل‌های تاپ زنانه را بشناسید و سپس اقدام به خرید لباس تاپ زنانه نمایید. تآپ زنانه همانطور که گفته شد مدل های بسیار زیادی دارد که این مدل ها عبارتند از:

تی شرت

تآپ دخترانه یا تآپ زنانه در بسیاری از کشورهای دیگر با نام تی شرت نیز شناخته می شود. این مدل تآپ دخترانه مانند تیشرت است که بدون یقه و دکمه است  و آستین بسیار کوتاهی دارد که فقط قسمت باریکی از بازو را می پوشاند. این مدل تآپ دخترانه معمولاً قد کوتاهی داشته و به مدل کراپ شباهت زیادی دارد. کراپ یک لباس دخترانه یا زنانه است که قد آن نهایتاً تا روی خط کمر می باشد. تآپ دخترانه با مدل تی شرت نیز شبیه به کراپ ولی با یک آستین بسیار کوتاه دوخته و ارائه می گردد. جنس آن نیز می تواند بسته به سلیقه ی افراد متفاوت باشد. ولی معمولاً از جنس نخ پنبه و یا تریکو دوخته می شود.

تاپ رکابی

لباس تآپ زنانه در برخی مواقع برای زیر لباس و به عنوان عرق گیر استفاده می شود که در حقیقت مانند زیرپوش عمل می کند. این مدل تآپ با بندهایی به پهنای دو انگشت و به صورت چسبان است و برای این که رطوبت زیر بغل را هم راحت تر جذب نماید معمولاً قسمت حلقه آستین آن تنگ تر و کاملاً چسبیده است. این تآپ نیز مانند مدل قبلی بدون یقه و دکمه و معمولاً با یقه های باز است که از زیر لباس رویی معلوم نشود. جنس آن نیز به دلیل این که باید رطوبت را کاملاً به خود جذب نماید باید نخی یا نخ پنبه باشد و چون در زیر لباس استفاده می شود بهتر است از جنس باکیفیت انتخاب شود تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشود.

تاپ اسپرت

تاپ اسپرت زنانه همانطور که از نامش پیداست با مدل اسپرت و ورزشی تولید می شود. این مدل تآپ زنانه با بندهای مختلفی می تواند باشد. بسته به سلیقه ی افراد این بند می تواند نازک، رکابی یا پهن باشد. در برخی مدل ها، تآپ اسپرت زنانه را با نام تآپ قهرمانی نیز می شناسند که بندهای آن مانند تآپ زنانه رکابی به پهنای دو انگشت است. این مدل تاپ به صورت کاملاً جذب بوده و می توان آن را در سایزهای بزرگ تر نیز استفاده کرد. بیشتر بانوان این تآپ را برای ورزش و فعالیت های بدنی می پوشند ولی برخی از تآپ اسپرت زنانه در جمع های خودمانی و دوستانه نیز استفاده می نمایند. جنس آن معمولاً کشی بوده که بسته به نوع پوست اشخاص می تواند نخ و پنبه، تریکو یا ریون های مخصوص باشد.

تاپ کوتاه

تاپ دخترانه فانتزی که به آن مدل کراپ هم می گویند. این مدل تآپ دخترانه فقط قسمت نیم تنه بالا تا بالای ناف را پوشش می دهد. بیشتر دختران جوان و نوجوان از طرفداران این مدل تآپ هستند و آن را در جمع های خودمانی و دوستانه بسیار استفاده می نمایند. تآپ دخترانه کوتاه می تواند هم مدل چسبان باشد و هم مدل آزاد که کاملاً سلیقه ایست. از این مدل تآپ برای ورزش هم استفاده می‌شود. در برخی مدل های تآپ دخترانه کوتاه بندهای آن پهن و لباس دارای یقه است که در این صورت بهتر است برای ورزش استفاده نشود. جنس آن نیز متفاوت است و بسته به سلیقه ی اشخاص می تواند با هر جنسی انتخاب گردد.

تاپ بدون بند

تاپ زنانه شیک که بیشتر برای مهمانی استفاده می شود. این مدل تآپ زنانه بدون بند بوده و مانند لباس دکلته از قسمت بالای سینه تا پایین کمر را می پوشاند. تآپ زنانه یا تاپ دخترانه بدون بند بیشتر به عنوان تآپ مجلسی نیز شناخته می شود و شما اگر می خواهید خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه داشته باشید می توانید تآپ زنانه بدون بند را نیز جزو لیست خود قرار دهید. قد این لباس مانند سایر مدل ها کاملاً سلیقه ای بوده و می تواند بلند یا کوتاه باشد. به دلیل این که تآپ زنانه بدون بند فاقد هیچ بند و آستینی می باشد، پس برای نگه داشتن لباس روی تن یا باید کاملاً تنگ و چسبان دوخته شود و یا از پارچه های کشی برای نگه داشتن آن استفاده شود که معمولاً جنس چنین تآپ هایی کشی می باشد.

تاپ بنددار

تاپ راحتی زنانه که از دو بند نازک برای نگه داشتن لباس و اتصال قسمت پشت و جلو استفاده می گردد. این مدلبرخلاف تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی ، تآپ بدون یقه و دکمه بوده بیشتر در مدل های آزاد و راحتی استفاده می شود. تآپ دخترانه بند دار یکی از مرسوم ترین و معمول ترین نوع تاپ دخترانه یا تاپ زنانه است که در همه جای دنیا رایج است. این مدل تآپ ها به عنوان لباس راحتی در منزل، لباس ورزشی و هم به عنوان یک لباس اسپرت برای جمع های دوستانه و خودمانی استفاده می گردد. جنس لباس تآپ زنانه بند دار نیز بیشتر نخ و پنبه و یا تریکو بوده نرمی و لطافت آن باعث می شود فرد بتواند در دراز مدت از آن استفاده نماید.

تاپ مجلسی

تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی مجلسی-min-minتاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی مجلسی-min-min

لباس زنانه از آن جایی که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد برای هر مکان و زمانی لباس خاصی در نظر گرفته می شود. تآپ زنانه مجلسی نیز یکی از انواع تاپ زنانه شیک است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص مجلس و مهمانی های رسمی به شمار می رود. در این مدل تآپ زنانه که تاپ زنانه آستین افتاده هم یکی از انواع آن است،  از تزئیناتی همچون نگین، منجوق، سنگ دوزی و… برای زیباتر کردن و جلوه دادن به تاپ استفاده می شود. بندهای این مدل تآپ نیز بسته به سلیقه ی افراد دارد و می تواند هم با بندهای پهن باشد و یا از بندهای باریک استفاده شود. جنس تآپ زنانه مجلسی و تاپ زنانه آستین افتاده نیز معمولاً از پارچه های گران تر مانند کرپ، ساتن، ابریشم، حریر، گیپور، دانتل و … دوخته می شود که هر کدام بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد.

انواع تاپ زنانه براساس جنس

تاپ زنانه همانطور که تا اینجا گفته شد مدل های متنوعی دارد که هر کدام از این مدل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما بخواهید خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی مورد علاقه ی خود را به درستی انجام دهید باید با انواع جنس تاپ زنانه نیز آشنا شوید .

تاپ نخ و پنبه

تاپ زنانه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و مانع از بروز هرگونه حساسیت در پوست های حساس می گردد. جنس این تآپ ها کشسانی بسیار پایینی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت نمایید که تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی  نخی یا پنبه ای که می خواهید خریداری نمایید زیاد قدرت کشسانی نداشته پس باید کمی آزادتر از سایز خود انتخاب نمایید.

تاپ حریر

تاپ زنانه حریر از پلی استر در آن ها استفاده شده و بیشتر جنبه ی فانتزی و زیبایی دارد. این جنس تآپ به دلیل مواد بکار رفته در پارچه ی آن بهتر است برای مصرف روزانه استفاده نشود و فقط در مواقع خاص مثل دورهمی های دوستانه مورد مصرف قرار گیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذات پارچه ی حریر ظریف و بدن نما می باشد و کشسانی ندارد. پس هنگام خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه آستین افتاده حریر حتماً توجه کنید و اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید.

تاپ ساتن

تاپ زنانه شیک که برای مجلس یا مهمانی بخواهید استفاده کنید می تواند از جنس ساتن باشد. این جنس پارچه بسیار لطیف بوده و نسبتاً گران قیمت است. ساتن به هیچ عنوان کشسانی نداشته ولی یکی از انواع پارچه هاییست که برای انواع تآپ زنانه و تاپ زنانه آستین افتاده علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار شیک و زیبا می باشد. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت کنید که کمی متر را آزادتر از بدن خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تاپ گیپور

تآپ زنانه گیپور یک تآپ کاملاً مجلسی بوده و پارچه ی آن دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه است. این مدل تآپ زنانه برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب است. جنس آن معمولاً از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است پس در هنگام اندازه گیری حتماً به این نکته توجه نمایید. جنس پارچه گیپور اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست شما شود. پس برای خرید تآپ زنانه گیپور و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی از جنس گیپورحتماً به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن بروید.

تاپ ابریشم

تاپ زنانه ابریشمی شباهت بسیاری به تآپ ساتن دارد ولی با این تفاوت که نرمی و لطافت تآپ ابریشمی چندین برابر ساتن است و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابریشم نیز مانند ساتن اصلاً خاصیت کشسانی نداشته و باید کمی آزادتر از بدن پوشیده شود. پس حتماً در هنگام اندازه گیری دقت لازم را داشته باشید که با انتخاب اشتباه پول خود را دور نریزید.

تاپ جرسی

این نوع تآپ زنانه اسپرت از جنس پلی استر و نایلون بوده و کاملاً کشسانی داشته. تآپ زنانه از جنس جرسی بیشتر مناسب ورزش و فعالیت های بدنی می باشد چرا که رطوبت را به خود جذب نمی کند و باعث می شود در هنگام ورزش احساس راحتی و سبکی داشته باشید. اما دقت کنید که از جنس های باکیفیت باشد چرا که در غیر این صورت سبب بروز حساسیت های پوستی می گردد.

ویژگی‌های یک تاپ زنانه خوب

طراحی: تاپ‌های زنانه عمدتاً بدون آستین و بعضا تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی هستند و کل بدن را پوشش می‌دهند. این لباس‌ها معمولاً از موادی مثل نخ، تریکو یا ویسکوز ساخته می‌شوند که باعث خنکی و راحتی در تمام فصول سال می‌شوند.

کیفیت ساخت: تآپ های با کیفیت باید از پارچه‌ های با کیفیت ساخته شوند و امکان شستشوی آسان داشته باشند.

ثبات رنگ: پارچه‌ های با کیفیت باید در طول زمان رنگ خود را حفظ کنند و به سرعت فرسوده نشوند.

همچنین توجه داشته باشید که یک تآپ با حالت چسبیده‌ تر می‌تواند استایل شما را زیباتر کند. در صورتی که تاپ دارای بند است، مطمئن شوید که بندها سرشانه‌ها را اذیت نمی‌کنند.

توجه به جنس و مدل تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی

خرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی-minخرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی-min

تاپ‌های زنانه به سه دسته اصلی مجلسی، کشی، و نخی تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید، جنس پارچه را به دقت انتخاب کنید. تآپ هایی با پارچه نازک و مقاوم می‌ توانند گزینه‌ی عالی برای شما باشند.

انتخاب تاپ مجلسی

این تآپ ها دارای طرح‌ها و نقش‌ های مختلفی هستند و از اکسسوری‌ های مانند نگین و منجوق برای تزئین استفاده می‌شود. معمولاً دارای یقه‌ های گرد و آستین‌ های با بند های باریک هستند. در انتخاب این تآپ ها، به مدل آستین و قد آن دقت کنید.

انتخاب تاپ کشی

تاپ‌ های کشی که نوع تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا، برای استفاده در خانه یا محیط باشگاه مناسب هستند. انتخاب پارچه با کیفیت در تهیه این تآپ ها بسیار مهم است تا پس از چند بار پوشیدن کیفیتشان حفظ بماند.

انتخاب تاپ نخی

تاپ‌ های نخی بسیار خنک و راحت هستند و به عنوان گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم مطرح هستند. آن‌ ها همچنین برای استفاده زیر مانتو یا در باشگاه مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که پارچه انتخابی نخی است، زیرا این تآپ ها بسیار راحت شسته می‌شوند و تغییر رنگ نمی‌دهند.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک تآپ زنانه شیک و زیبا برای روزهای گرم تابستان انتخاب کنید.

به جزییات تاپ زنانه دقت کنید!

اگر در خرید تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی حساس هستید حتماً باید به مسائلی چون مدل، طرح و رنگ محصول دقت کنید. این نکات مهمی هستند که می‌توانند تجربه خرید شما را بهبود ببخشند و از پشیمانی در آینده جلوگیری کنند. در بازار امروزه، تآپ های زنانه در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی مانند تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی عرضه می‌شوند. بنابراین، بر اساس سلیقه و بودجه خود، یکی از مدل‌های زیبا و رنگارنگ را انتخاب کنید.

تآپ های با رنگ‌ های شاد و جذابیتی ویژه دارند. این رنگ‌ ها نه تنها شما را جوان‌ تر و پرانرژی‌ تر نشان می‌ دهند، بلکه گرمای کمتری هم به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب رنگ‌ های روشن به شما احساس راحتی خواهد داد.

نحوه انتخاب تاپ زنانه

در انتخاب و خرید تاپ دخترانه یا زنانه، حتماً به فرم یقه آن توجه کنید. امروزه تاپ‌های مختلفی با یقه‌ های گوناگون از جمله یقه گرد، هفت، ایستاده، خشتی و بسیاری مدل‌ های دیگر در بازار وجود دارند. بر اساس سلیقه و فرم صورت و گردن خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

مدل حلقه آستین لباس

در زمان خرید، نوع حلقه آستین لباس نیز اهمیت دارد. برخی تآپ ها آستین‌ های رکابی دارند، برخی حلقه‌ ای و بعضی دیگر آستین‌ های بندی و برخی نیز مانند تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی ، از آستین های خاصی برخوردار هستند  با شناخت مدل‌ های مختلف آن، مدل مناسبی را انتخاب کنید.

 سایز و اندازه مناسب

حتماً به اندازه مناسب تاپ و تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی توجه کنید. خرید لباسی که بیش از حد بزرگ یا بیش از اندازه تنگ است، جذابیت‌ های ظاهری شما را کم می‌کند. بنابراین، تاپ‌ های زنانه و بخصوص تاپ زنانه آستین افتاده با اندازه متناسب با سایز بدن خود را انتخاب کنید تا در هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید.

امکان شستشوی آسان و راحت تاپ

شستشوی تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی-min

شستشوی تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزیدر زمان شستشوی هر لباسی، از جمله تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی به جنس آن توجه کنید. هر نوع پارچه‌ ای امکان شستشو در آب بسیار گرم یا بسیار سرد را ندارد. برخی تآپ ها مانند تاپ زنانه آستین افتاده نباید با نرم‌ کننده یا مواد شوینده قوی شسته شوند. همچنین، تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی خود را برای جلوگیری از رنگ‌ دهی یا افتادن مروارید دوزی ها درون ماشین لباسشویی نیندازید. اطلاعات مربوط به شیوه شستشوی لباس‌ها معمولاً روی برچسب آن‌ها نوشته می‌شود. به این نکات در هنگام خرید حتماً توجه کنید.

ضمنا به خاطر داشته باشیدکه هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، تاپ زنانه آستین افتاده مروارید دوزی را به صورت داخلی و با دستها پشت و رو کنید تا از تغییر رنگ آن جلوگیری شود.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

شلوار زنانه از شلوارهای رسمی تا ساپورت های خودمانی و راحت

[caption id="attachment_7848" align="aligncenter" width="600"]شلوار زنانه ساپورت شلوار زنانه ساپورت[/caption]

شلوار زنانه ساپورت که به اختصار به آن ساپورت هم گفته می شود، نوعی شلوار کشباف و چسبنده است که اغلب، بدن را از کمر تا مچ پا می‌پوشاند. شلوارزنانه ساپورت عموما از مواد گوناگونی مانند نایلون، پنبه، پشم، ابریشم یا مواد دیگر در سبک‌های مختلف  مات، شفاف، ضخیم، نازک تولید می شود و یا این که اساسا ترکیبی از سبک‌های مختلف مواد است.

زمانی‌که این پوشش کشباف که امروزه به شلوارزنانه ساپورت مبدل شده، تنها از ابریشم ساخته می‌شد و به عنوان جوراب ساق بلند مورد استفاده قرار می گرفت. در واقع  هنگامی‌که هر تکه جداگانه جوراب برای هر پا به یک شورت بافته شدند و یک لباس یک‌پارچه خلق شد که تمام پایین‌تنه (از نوک پا) را تا کمر می‌پوشاند. اینجا بود که اصطلاح آمریکایی جوراب شلواری ابداع شد. واژه «جوراب شلواری» (pantyhose) از این واقعیت ناشی می‌شود که یک شورت (panty) به یک جفت جوراب (hose) همه به هم وصل شده‌اند و مانند یک شلوار کاربرد پیدا کرده‌اند؛ بنابراین گاهی شلوارزنانه ساپورت با جوراب شلواری به جای یکدیگر مورد استفاده می گیرند.

اما امروزه بین شلوارزنانه ساپورت و جوراب شلواری علاوه بر آن که شلوارزنانه ساپورت تا مچ پا را می پوشاند و به عنوان یک شلوارزنانه مورد استفاده قرار می گیرد، وزن نخ استفاده شده و تراکم یا سفتی بافت مهمترین وجه تمایز اساسی بین شلوارزنانه ساپورت و جوراب شلواری محسوب می شود. شلوارزنانه ساپورت معمولاً از مواد ضخیم‌تر و مات‌تر از جوراب شلواری ساخته می‌شود، درحالی که جوراب شلواری اغلب از مواد نازک‌تر و شفاف‌تر از شلوارزنانه ساپورت تولید شده‌است. شاید به همین دلیل هم هست که برخی تصور می کنند شلوارزنانه ساپورت،  نوعی جوراب شلواری ضخیم است.

کاربردهای شلوارزنانه ساپورت در گرم نگه داشتن پاها، جلوگیری از سائیدگی در فعالیت‌های پرتحرک مانند ورزش، یا برای زیبایی و مد است. شلوارزنانه ساپورت در ایران به  اختصار به عنوان ساپورت شناخته می‌شود و همچنین گاهی با اصطلاح جوراب شلواری به یک منظور استفاده می‌شوند.

اما در ادبیات انگلیسی بریتانیایی، واژه جوراب شلواری (pantyhose) معمولا کاربرد ندارد و این نوع لباس‌ها با واژه تایتز (Tights)  نام‌برده می‌شوند و جوراب شلواری صرفا در انگلیسی آمریکایی استفاده می‌شود. جالب اینجاست که در ادبیات اروپایی نیز شلوارزنانه ساپورت با عنوان تایتز نام برده می شود و در عمل با جوراب سلواری به یک معناست.

تاریخچه تحول شلوار زنانه

[caption id="attachment_7847" align="aligncenter" width="600"]شلوار زنانه ساپورت شلوار زنانه ساپورت[/caption]

این روزها شلوار زنانه از یک لباس کاری و راحت به یک عنصر اساسی در دنیای مد تبدیل شده است. این تحول نه تنها نشان‌دهنده تغییرات در مدل‌ها بلکه همچنین تغییرات در نگرش‌ها و ارزش‌های اجتماعی و جنسیتی در جوامع مختلف است. تنوع طراحی‌ها و مدل‌های شلوار زنانه امروز از اهمیت بزرگی برخوردار است و به انسان‌ها امکان می‌دهد هویت‌شان را از طریق لباس نمایان کنند. این تحولات نمایانگر تلاش‌های زنان برای انتخاب، تنوع، و تعهد به استقلال در جامعه هستند.

شلوار زنانه ، یکی از پوشاک پرکاربرد زنانه در دنیای مد و پوشاک است که  از زمان ورودش به دنیای مد تا امروز تغییرات چشمگیری را تجربه کرده است. بررسی تحول شلوار زنانه نشان می دهد شلوارزنانه از زمان معرفی آن به عنوان یک بخش از پوشاک زنانه تا به امروز در عین  حفظ ظاهر  بسیار رمانتیک خود، نمایانگر تغییرات عمیق در اجتماع و فرهنگ جوامع مختلف بوده است. شلوار زنانه به عنوان لباسی کاری و راحت برای زنان در اوایل قرون وسطی معرفی شد. این لباس در آغاز به عنوان یک لباس کم‌خرج در جامعه شناخته می‌شد و به عنوان یک نماد تغییرات اجتماعی و حقوق زنان در جوامع مختلف تبدیل شد. در دوران متوسطه، شلوارها معمولاً به شکلی گران‌قیمت و دست‌دوز تولید می‌شدند. اما با گذر زمان، شلوار زنانه  به تنوع بیشتری در طراحی و سبک‌ها دست پیدا کرد.

تحولات در مدل‌های شلوار زنانه

در قرن نوزدهم، شلوار زنانه به مدل‌های مختلفی تغییر کرد. از شلوارهای وسیع با رنگ‌های جذاب تا شلوارهای ضیق و کشیده با طراحی‌های متنوع. این تغییرات نه تنها نشان‌دهنده تغییرات در مدل‌ها بلکه همچنین تغییرات اجتماعی و فرهنگی در جوامع مختلف بودند. به عنوان مثال، شلوارهای پانتالونی که در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به عنوان سبکی از شلوار زنانه معرفی شدند، نمادی از استقلال و تغییر نقش زنان در جوامع غربی بودند. این شلوارها، زنان را از محدودیت‌های شلوارهای وسیع قرون گذشته آزاد کردند و به آنها امکان حرکت آزادانه‌تری داد.

شلوار زنانه در دنیای مد امروز

اکنون، شلوار زنانه به یکی از لباس‌های اصلی و اساسی در دنیای مد تبدیل شده است. از شلوارهای جین به شلوارهای ترنج و پانتالون‌های طراحی‌شده برای مواقع خاص، این لباس گزینه‌های بی‌پایانی ارائه می‌دهد. شلوار زنانه در دنیای مد امروز نه تنها نمایانگر تنوع و تطور در طراحی بلکه همچنین نمایانگر تغییرات در نگرش‌ها و ارزش‌های اجتماعی است. زنان امروزه می‌توانند انتخاب‌های مختلفی در مورد شلوارهای خود داشته باشند؛ از شلوارهای رسمی برای محافل کاری تا شلوارهای راحت برای روزمره یا ورزش.

تغییرات در مدل‌های شلوار زنانه نه تنها به عنوان نمادی از تغییرات در مد بلکه همچنین به عنوان نمایانگر تغییرات اجتماعی و فرهنگی تلقی می‌شوند. برخی از این تغییرات شامل تغییر نقش زنان در جامعه، استقلال آنها، و تغییرات در نگرش به جنسیت‌ها و جلبه‌ها هستند. به عنوان مثال، شلوارهای ترنج ممکن است تبدیل به نمادی از تقارن جنسیتی در جوامع مختلف شوند. زنان امروزه بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ، قدرت انتخاب در مورد پوشش‌شان دارند و این انتخاب‌ها به آنها اعتماد به‌نفس و خودکشف بیشتری می‌دهند.

یکی از تغییرات مهم در مد شلوار زنانه

[caption id="attachment_7849" align="aligncenter" width="600"]شلوار زنانه وزرشی شلوار زنانه وزرشی[/caption]

در دهه‌های اخیر، توجه بیشتر به راحتی و سبک‌های خارج از مدل‌های قدیمی بوده است. این تغییرات به نمایان‌تر شدن نیازهای زنان به شلوار زنانه در زندگی روزمره و در محیط‌های کاری و فضاهای ورزشی مرتبط است. شلوار زنانه به تدریج شلوارهای جین و شلوارهای کتانی را نیز به حیطه خود کشاند . طراحی‌های ساده، کم‌ترین تزئینات، و مواد با کیفیت برای زنانی که از شلوار زنانه  راحتی و کاربردی بودن انتظار دارند، انتخاب‌های معتبری هستند.

تنوع در طراحی‌ها و مدل‌های شلوار زنانه

همچنین از شلوار زنانه اهمیت بزرگی برای مدرنیته جامعه به شمار می‌آید. این تنوع به افراد امکان می‌دهد هویت‌شان را از طریق لباس نمایان کنند. برخی از زنان انتخاب می‌کنند که شلوارهای رسمی و طراحی‌شده را در مواقع ویژه مورد استفاده قرار دهند، در حالی که برخی دیگر به شلوارهای کژوال و راحت تر علاقه دارند. این تنوع از تفاوت‌های اجتماعی، فرهنگی، و شخصی به وجود می‌آید و ماهیت آزادی انتخاب را نمایان می‌کند.

شلوار زنانه از یک لباس کاری و راحتی به یک عنصر مهم در دنیای مد تبدیل شده و نمایانگر تطور جامعه و فرهنگ ما است. تاریخچه و تحول این لباس نه تنها نشان‌دهنده تغییرات در مدل‌ها بلکه همچنین تغییرات در نگرش‌ها و ارزش‌های اجتماعی ما هستند. از قرون وسطی تا امروز، شلوار زنانه نمادی از تغییرات عمیق در نقش زنان در جوامع، استقلال آنها، و تنوع در طراحی مدل‌هاست. تحولات در شلوار زنانه نه تنها از تغییرات در مدل‌ها بلکه همچنین از تغییرات در ارزش‌ها، حقوق زنان، و نگرش‌های جامعه به جنسیت‌ها و جلبه‌ها نشأت می‌گیرند. این تغییرات تا به امروز ادامه دارند و نمایانگر تلاش‌های زنان برای انتخاب، تنوع، و تعهد به استقلال در جامعه می‌باشند.

پیدایش شلوار در استایل زنانه

خانم امیلیا بلومر در سال 1851 با استایل خود باعث تغییر شگرفی در عرصه مد و پوشاک زنانه شد. وی با پوشیدن شلوار گشاد شرقی با پیراهن و یا دامنی کوتاه استایل زنان آن دوره را دچار تغییر بزرگی کرد. بعد از آن بیشتر زنان از این نوع شلوار در مواقع تفریح و گردش استفاده می کردند. با تمامی این اتفاقات، تا اواخر قرن نوزدهم هنوز شلوار جز لباس های اصلی زنان به شمار نمی آمد. حتی در بعضی از جوامع پوشیدن شلوار برای زنان ممنوع بود.

پیدایش شلوار جین

[caption id="attachment_7850" align="aligncenter" width="600"]شلوار جین زنانه شلوار جین زنانه[/caption]

در این دوره از شلوار جین فقط در مواقع کار استفاده می شد و شلوار جین جز لباس کار محسوب می شد. در اواخر قرن بیستم اتفاق بزرگی در سبک های شلوار افتاد و در واقع شلوار جز جدانشدنی پوشاک کلاسیک شد. در این دوره مدلهای زیادی از شلوار زنانه از جمله شلوارهای کوتاه و بلند، شلوارهای دم پا تنگ، شلوار دم پا گشاد زنانه و مردانه و شلوارهایی که بالا تنه گشاد دارند، ترند شدند.

از اولین هنرمندان زنی که با پوشیدن شلوار به رواج آن در صنعت مد کمک کرد می‌توان به کاترین هپبورن (Katharine Hepburn، بازیگر معروف هالیوود) اشاره کرد. کاترین اعتقاد عجیبی به پوشیدن شلوار و برخورداری از راحتی آن داشت. وی فردی بود که به شدت به ازادی زنان در انتخاب لباس اعتقاد داشت و فکر می‌کرد که زنان در شلوار راحت‌تر هستند.

شلوار تا قرن‌ها به عنوان پوششی مردانه محسوب می‌شد ولی برخی اطلاعات تاریخی نشان می‌دهد زنان در شرق همپای مردان از شلوار استفاده می‌کردند ولی در همان زمان در غرب زنان اجازه‌ی پوشیدن شلوار را نداشتند و این امر بسیار غیر عادی تلقی می‌شد، به طوری که در پاریس به مدت ۲۱۳ سال زنان حق پوشیدن شلوار را نداشتند.

الیزابت اسمیت میلر (Elizabeth Smith Miller، فعال حقوق زنان) اولین زنی بود که در سال ۱۸۵۱ در مکان‌های عمومی شلوار پوشید و این تاریخ را به عنوان اولین زمان برای پوشیدن شلوار زنان ثبت کرد.

در دهه‌ی ۱۹۲۰ و همزمان با موج اول فمنیسم پوشیدن شلوار در میان زنان رواج بیشتری یافت، هرچند همچنان بسیاری آنرا هنجار‌شکنی می‌دانستند. در همان زمان کوکوشنل (Coco Chanel) با پوشیدن شلوار و ست‌های مردانه نقش بسیار زیادی در حمایت از حق برابری داشت وی هدف این تابوشکنی را اثبات راحتی پوشیدن شلوار نسبت به دامن می‌دانست.

در دهه ۱۹۵۰ میلادی دختران جوان با پوشیدن شلوار جین در مجامع عمومی اعتراض خود را به قوانین سر سختانه آن زمان نشان می‌دادند.

در دهه ۱۹۶۰ میلادی و همزمان با موج دوم فمنیسم، ایو سن لورن (Yves saint laurent) از طراحان به نام آن زمان طراحی شلوار را آغاز کرد و با طراحی اولین کت و شلوار زنانه نقش بسیار مهمی در تغییر افکار آن زمان داشت. در آن زمان خانم‌ها خیلی سریع به کت و شلوار علاقه‌مند شدند و این حرکت به سرعت در سراسر جهان طرفداران خود را پیدا کرد.



:: برچسب‌ها: شلوار زنانه , شلوار ساپورت زنانه , شلوار ساپورت ورزشی زنانه , ساپورت زنانه , ساپورت ورزشی زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

تیشرت زنانه پنبه ای یقه گرد محبوب خانم ها

[caption id="attachment_7875" align="aligncenter" width="600"]تیشرت زنانه پنبه ای تیشرت زنانه پنبه ای[/caption]

تیشرت زنانه پنبه ای یقه گرد با گلدوزی طرح خرگوش یکی از تازه‌ترین طرح های تولیدی پوشاک یوکامد است که به دلیل استفاده از پارچه پنبه‌ای لباسی راحت، سبک و محبوب برای کاربردهای روزمره و خانگی خانم ها است.

پوشاک روزمره و خانگی خانم ها لزوما باید دارای مشخصات یکسانی باشند که مهمترین آنها، سهولت در استفاده و شستشو، سبکی و لطافت است که تیشرت زنانه پنبه ای یقه گرد یوکامد حائز تمام این شرایظ است.

تیشرت زنانه پنبه ای که با پارچه پنبه ای تولید شده است که با استفاده از نخ‌های متنوع و در بافت‌های گوناگون تولید می‌شود. نوع بافت و به دنبال آن وزن پارچه پنبه متناسب با نوع استفاده‌ای که از آن می‌شود، تغییر می‌کند. تاریخچه پیدایش پارچه‌ها از زمان قدیم تا کنون بسیار طولانی و پیچیده است و این مهم به طور گسترده در سراسر جهان تأثیر گذار بوده است.

به همین دلیل هم تیشرت زنانه پنبه ای یکی از محبوب ترین لباس هاست که نشان‌دهنده تکامل صنعت نساجی و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی روی تولید پارچه‌ها در جوامع مختلف است.

پنبه را بهتر بشناسیم

پَنبِه (به انگلیسی: Cotton) یک نوع محصول کشاورزی است که از الیاف پوشانندهٔ دانهٔ گیاه پنبه (با نام علمی Gossypium) به دست می‌آید. پنبه تشکیل‌شده از الیافی نرم و پف‌دار است که درون کپسولی به دور تخم‌های گیاه پنبه می‌روید. این الیاف از سلولز تشکیل شده‌اند و به دلیل ویژگی پوشانندگی، می‌توانند تخم‌های گیاه را با خود به مناطق دور ببرند و به گسترش گیاه کمک کنند.

[caption id="attachment_7876" align="aligncenter" width="600"]غوزه پنبه غوزه پنبه[/caption]

گیاه پنبه بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری سراسر جهان شامل قاره آمریکا، آفریقا، و هند است. بیشترین تنوع پنبه‌های وحشی نخست در مکزیک، و سپس در استرالیا و آفریقا یافت می‌شود. پنبه توسط ساکنان هر دو بر قدیم و بر جدید اهلی شد. بخش‌هایی از الیاف پنبه در کاوش‌های باستان‌شناسانه مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد در مکزیک و تمدن دره سند (پاکستان امروزی) پیدا شده‌اند.

مروری کوتاه بر تاریخچه پارچه می تواند چشم انداز روشنی از فرایند تولید تیشرت زنانه پنبه ای بدست آورد. آنچه پیش رو دارید مروری کلی و کوتاه بر روندی است که از پیدایش پوشش از دوران پیش از تاریخ تا امروز که تیشرت زنانه پنبه ای را بر تن می کنیم.

پارچه دوران پیش از ‌تاریخ

در دوران‌های قبل از تاریخ نوشتاری، مردم از جیر جنگلی و پوست حیوانات برای ساخت پوشاک استفاده می‌کردند.

پارچه دوران باستان

پارچه‌ها از دوران باستان و در سرتاسر جهان از موادی نظیر پنبه، پشم، پشم شتر و غیره تولید می شدند. این روند توسعه از پشم و و پوست حیوانات تا فیبرهای گیاهی مانند کتان و ابریشم ادامه یافت. تا جایی که تمدن‌های باستانی چون مصر با استفاده از ابریشم پارچه‌های زیبا تولید می‌کردند. در ساختارهای تاریخی مانند مصر باستان، یونان باستان و روم باستان، پارچه‌های پنبه‌ای و پشمی تولید می‌شد.

پارچه در قرون وسطی

در دوران قرون وسطی، تکنولوژی‌های تولید پارچه‌ها بهبود یافت. این شامل تولید پارچه‌های نرم و زبر با استفاده از ابریشم و پشم بود.  پارچه‌های اسلامی با طرح‌ها و نقوش هنری پیچیده معروف بودند و به تجارت جهانی پارچه‌ها کمک کردند. در اروپا، پارچه‌های پنبه‌ای و پشمی به عنوان پارچه‌های اصلی برای لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند.  هنر نساجی به عنوان یک صنعت مهم در این دوره توسعه یافت.

پارچه در عصر اکتشافات

در دوران کاشفان اروپایی، مواد جدید مانند ابریشم از شرق به اروپا وارد شدند. این مواد لوکس به مد و فرهنگ اروپایی‌ها اضافه شدند.

پارچه دوران صنعتی

در قرن 18 و 19، با آغاز دوران صنعتی، تولید پارچه‌ها به شکل گسترده‌تری انجام شد. تکنولوژی‌های جدیدی مانند دستگاه‌های خیاطی مکانیکی و نخ‌های پنبه‌ای به طور معمول استفاده می‌شد. این دوران باعث افزایش تولید و تنوع پارچه‌ها شد. همچنین، صنایع نساجی به یکی از صنایع اساسی در اقتصاد جهانی تبدیل شد. این اتفاق منجر به تولید پارچه‌ها به مقیاس بزرگ و با کیفیت بالا شد.

[caption id="attachment_7874" align="aligncenter" width="600"]تاریخچه پارچه تاریخچه پارچه[/caption]

پارچه از قرن بیستم تا امروز

تکنولوژی‌های پیشرفته تولید پارچه‌ها را بهبود بخشید. مواد جدیدی مانند پلی‌استر و نایلون وارد بازار شدند و جایگزین پارچه‌های طبیعی شدند.  طراحی و نقش‌برداری بر روی پارچه‌ها به عنوان یک هنر و صنعت پرداخته شد. این به ایجاد لباس‌های مدرن و لوکس منجر شد. در قرن بیست و یکم و در دوران مدرن، پارچه‌ها همچنان نقش مهمی در صنعت مد و پوشاک ایفا می‌کنند. علاوه بر مصارف پوشاک، پارچه‌ها در تولید لوازم خانگی، مبلمان، پوشش‌های خودرو و بسیاری از محصولات دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌ها تاریخچه طولانی و جالبی دارند و به عنوان یک جزء مهم در فرهنگ‌ها و صنایع جهانی تأثیرگذار بوده‌اند. از پارچه‌های سنتی گرفته تا پارچه‌های نوآورانه و فناورانه، این مواد از طراحی لباس تا تولید محصولات متنوع را پوشش داده‌اند.

در دنیای مد امروزی، پارچه‌های متنوعی به کار می‌رود. از پارچه‌های طبیعی چون پنبه و ابریشم تا پارچه‌های مصنوعی و مخلوط، همه انواع پارچه‌ها در طراحی و دوخت لباس‌ها و محصولات متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تاریخچه پارچه‌  پنبه‌ای

این پارچه از الیاف پنبه و یا بافتی متشکل از مخلوطی از الیاف پنبه و الیاف شیمیایی ساخته می‌شود. استفاده از الیاف پنبه و یا پارچه‌های دست سازی که از پنبه حاصل شده باشد، چندین قرن پیش در هند و چین رواج داشت. تا زمان جنگ‌های صلیبی، این پارچه در غرب اروپا شناخته شده نبود و پارچه‌های پنبه‌ای از شرق هند وارد اروپا می‌شدند. در سال ۱۷۷۰، ماشین تولید پارچه پنبه در نتیجه پیشرفت حوزه ریسندگی در بریتانیا اختراع شد، اما این پارچه‌ها بسیار ضخیم و سفت بودند و پارچه‌های با کیفیت خوب همچنان وارد می‌شدند. اولین کشت گیاه پنبه برای صنعت ریسندگی در شهر منچستر و در قرن ۱۸ میلادی صورت گرفت.

پارچه پنبه مورد استفاده در تیشرت زنانه پنبه ای  پارچه‌ای بهداشتی، مقاوم و ماندگار برای پوشیدن است، اما خاصیت ارتجاعی آن مانند پارچه های ویسکوز یا انواع پارچه های مصنوعی نیست.

انواع پارچه برای پوشاک پنبه ای

[caption id="attachment_7879" align="aligncenter" width="600"]تیشرت زنانه پنبه ای تیشرت زنانه پنبه ای[/caption]

بسته به هدف استفاده از پارچه، پنبه به دو دسته صنعتی و خانگی طبقه‌بندی می‌شود. پارچه‌های خانگی تقریباً ۸۰ درصد کل انواع پارچه پنبه را تشکیل می‌دهند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به پوشاک اعم از تیشرت زنانه پنبه ای، پیراهن، لباس زیر، لباس زنانه و نیز پارچه‌های جاذب رطوبت و پارچه‌های زینتی اشاره کرد. پارچه پنبه‌ای که برای لباس زیر استفاده می‌شود، عمدتاً از نخ‌های رشته‌ای با بافتی ساده حاصل می‌شود. پارچه‌های سنگین از ۱۰۰ تا ۱۶۵ گرم در متر مربع برای لباس زیر مردانه و ملافه‌های مردانه استفاده می‌شوند.

پارچه های سبک مثل ماداپولام و کالیکو برای لباس تیشرت زنانه پنبه ای، لباس زیر زنانه و کودکانه استفاده می‌شود. این پارچه‌ها از ۷۰ تا ۱۰۰ گرم در متر مربع وزن دارند. پارچه‌های نخی مثل فلانل نیز برای لباس زیر کودکان استفاده می‌شوند. از انواع پارچه‌های مورد استفاده در تیشرت زنانه پنبه ای و پارچه های پیراهنی می‌توان پوپلین، پیکه و رپ را نام برد که از پنبه ویسکوز (۷۵ درصد پنبه و ۲۵ درصد فیبر ویسکوز) و نخ‌های پنبه‌ای رشته‌ای تولید می‌شوند. این نوع پارچه بافت‌هایی کوچک و ابتدایی دارد. پارچه‌های پیراهن از ۱۰۰ تا ۲۵۰ گرم در متر مربع وزن دارند.

پارچه‌های مورد استفاده در لباس‌های زنانه مثل پارچه مورد استفاده در تیشرت زنانه پنبه ای ، ساتن، چیت گلدار و فلانل در انواع بافت‌ها تولید می‌شوند. نخ‌های این نوع پارچه می‌توانند پنبه‌ای، پنبه ویسکوز یا نخ‌های رشته‌ای باشند، همچنین از نخ‌های ویسکوز یا نخ‌های استات هم استفاده می‌شود. بسته به نوع فصلی که لباس استفاده می‌شود، وزن پارچه هم از ۶۰ تا ۲۷۰ گرم در متر مربع تغییر می‌کند.

پارچه‌های کت و شلواری از بافت ساده و یا از بافتی مرکب از پنبه و ۲۵ درصد کاپرون (پلی‌آمید) یا الیاف لاسان حاصل می‌شوند. وزن آن‌ها از ۱۷۰ تا ۴۵۰ گرم در متر مربع متغیر است. پارچه پنبه‌ای جاذب رطوبت برای حوله صورت، حوله پارچه‌ای و دستمال استفاده می‌شود. حوله‌ها از نخ رشته‌ای ساخته شده‌اند و از ۱۵۰ تا ۳۸۰ گرم در مترمربع وزن دارند. این پارچه‌ها به دلیل اثر رطوبت‌پذیری بالای الیاف و بافت وافل مانند یا شمع مانند، رطوبت هوا را به خوبی جذب می‌کنند.

پارچه‌های تزئینی مثل پارچه ملیله، برای استفاده در اثاثیه و مبلمان منزل استفاده می‌شود. این پارچه‌ها از نخ‌های دوقلو و بافت‌های کوچک، ساده و باریک و گاهی با ترکیب با الیاف ویسکوز حاصل می‌شوند.

تولید پارچه پنبه ای در جهان

هند و چین اغلب به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان پنبه در جهان شناخته می شوند. بر اساس گزارش Statista، هند بین سال های 2017 تا 2018 با تولید 6205000 تن پنبه از رقیب آسیای شرقی خود پیشی گرفت. برای مقایسه، چین در همین مدت 5987000 تن الیاف پنبه تولید کرد.

ایالات متحده با 4555000 تن متریک بزرگترین تولید کننده پنبه است. در حالی که این سه کشور اکثریت قریب به اتفاق پنبه جهان را تولید می کنند، کشورهای دیگر مانند برزیل، پاکستان و استرالیا به طور مداوم بیش از 1 میلیون تن از این الیاف را در سال تولید می کنند.

تیشرت زنانه پنبه ای یکی از انواع تیشرت است که همانگونه که گفته شد، به دلایل متعددی از محبوبیت زیادی برخوردار است.



:: برچسب‌ها: تیشرت زنانه , تیشرت زنانه یقه گرد , قیمت تیشرت زنانه , تیشرت زنانه پنبه ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

راهنمای  جامع انتخاب و خرید تاپ زنانه ایده آل

[caption id="attachment_7897" align="aligncenter" width="600"]نحوه انتخاب تاپ زنانه نحوه انتخاب تاپ زنانه[/caption]

تاپ زنانه برای هر سن و سالی و با هر سلیقه‌ ای یک انتخاب مناسب است. چه تصمیم داشته باشید که تآپ زنانه را در خانه و به عنوان لباس راحتی بپوشید چه در خیابان یا مهمانی های دورهمی . مهم این است که تآپ زنانه زیبایی مخصوص خود را دارد و بی اغراق می‌توان گفت هیچ خانمی وجود ندارد که با تاپ زنانه جذاب نشود. البته در عین حال کمتر خانمی هم وجود دارد که در کمد لباس هایش حداقل یک یا چند نوع مختلف تآپ زنانه وجود نداشته باشد.

به همین دلیل هم تآپ زنانه به عنوان یکی از محصولات محبوب بازار شناخته می‌شوند، به ویژه در فصل گرما و تابستان، خرید تآپ زنانه راحتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همین میزان محبوبیت تآپ زنانه است که کموجب شده تا تنوع گسترده ای از رنگ و طرح و مدل تاپ زنانه در بازار به وجود بیاید. چیزی که اگرچه حق انتخاب بیشتری به خانم ها برای خرید تاپ زنانه می دهد، با این حال تا حدودی هم خرید تاپ زنانه را سخت می کند.

برهمین اساس دانستن نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب تآپ زنانه مناسب و خرید تآپ زنانه ای که بتواند در شرایظ و موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مهم است.

این روزها انتخاب در گستره شگفت انگیز تنوع در طرح‌ و رنگ‌ تاپ زنانه موجود در بازار به یک چالش جدی برای خانم ها مبدل شده  است باشد. به خصوص که اگر تصمیم به خرید آنلاین تآپ زنانه دارید، بد نیست با اصول و ترفندهای مهم خرید این لباس محبوب زنانه آشنا شویم. ابتدا با تعریف تآپ زنانه شروع می کنیم تا بدانیم اساسا درباره چه حرف میزنیم و متعاقب آن بدانیم چگونه انتخاب کنیم.

تاپ زنانه چیست؟

تاپ زنانه یک نوع لباس بدون آستین یا آستین دارد مانند تآپ زنانه آستین افتاده یوکامد است که از گردن تا پایین کمر را می پوشاند. البته قد این لباس کاملاً سلیقه ایست و در بسیاری مواقع قد تآپ زنانه تا زیر باسن نیز می رسد. تآپ زنانه از جنس های مختلفی تولید می شود ولی چون ماهیت تاپ برای هوای گرم و به منظور خنک نگه داشتن بدن فرد می باشد معمولاً از جنس نخی، نخی و پنبه، تریکو یا ویسکوز تولید می گردد.

بسیاری از خانم ها تآپ زنانه را به عنوان لباس راحتی در منزل و یا یک لباس راحتی در زیر مانتو استفاده می کنند. البته با مدل های متنوع و گسترده ای که در تآپ زنانه وجود دارد موارد مصرف آن نیز می تواند متفاوت باشد که به آن خواهیم پرداخت. لباس تآپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی تولید می شود اما معمول ترین نوع تآپ ها، تآپ بندیست. یعنی به وسیله ی بندهای باریکی عمل آستین را انجام می دهند که یا به دور گردن بسته می شود و یا پشت و جلو تآپ را از قسمت بالا به هم متصل می کند. میزان پهنای این بندها کاملاً سلیقه ایست و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد که در معرفی انواع تآپ به آن خواهیم پرداخت.

انواع تاپ زنانه براساس مدل

[caption id="attachment_7895" align="aligncenter" width="600"]نحوه انتخاب تاپ زنانه نحوه انتخاب تاپ زنانه[/caption]

خرید لباس تآپ زنانه همیشه یکی از جذاب ترین نوع خریدها برای بانوان شیک پوش به شمار می رود. چرا که این نوع لباس به دلیل تنوع و گستردگی که در انواع مدل ها با طرح و رنگ های مختلف دارد هر خریداری را سر ذوق می آورد. به همین علت طراحان پوشاک زنانه تاپ های مختلفی را با رنگ و طرح های مختلف و مدل های گوناگون طراحی و به بازار عرضه می کنند. انتخاب مدل تاپ زنانه هیچ گونه محدودیتی ندارد به جز مورد مصرف آن و در بقیه موارد کاملاً سلیقه ای است. از این رو برای انتخاب صحیح باید ابتدا انواع مدل‌های تاپ زنانه را بشناسید و سپس اقدام به خرید لباس تاپ زنانه نمایید. تآپ زنانه همانطور که گفته شد مدل های بسیار زیادی دارد که این مدل ها عبارتند از:

تی شرت

تآپ دخترانه یا تآپ زنانه در بسیاری از کشورهای دیگر با نام تی شرت نیز شناخته می شود. این مدل تآپ دخترانه مانند تیشرت است که بدون یقه و دکمه است  و آستین بسیار کوتاهی دارد که فقط قسمت باریکی از بازو را می پوشاند. این مدل تآپ دخترانه معمولاً قد کوتاهی داشته و به مدل کراپ شباهت زیادی دارد. کراپ یک لباس دخترانه یا زنانه است که قد آن نهایتاً تا روی خط کمر می باشد. تآپ دخترانه با مدل تی شرت نیز شبیه به کراپ ولی با یک آستین بسیار کوتاه دوخته و ارائه می گردد. جنس آن نیز می تواند بسته به سلیقه ی افراد متفاوت باشد. ولی معمولاً از جنس نخ پنبه و یا تریکو دوخته می شود.

رکابی

لباس تآپ زنانه در برخی مواقع برای زیر لباس و به عنوان عرق گیر استفاده می شود که در حقیقت مانند زیرپوش عمل می کند. این مدل تآپ با بندهایی به پهنای دو انگشت و به صورت چسبان است و برای این که رطوبت زیر بغل را هم راحت تر جذب نماید معمولاً قسمت حلقه آستین آن تنگ تر و کاملاً چسبیده است. این تآپ نیز مانند مدل قبلی بدون یقه و دکمه و معمولاً با یقه های باز است که از زیر لباس رویی معلوم نشود. جنس آن نیز به دلیل این که باید رطوبت را کاملاً به خود جذب نماید باید نخی یا نخ پنبه باشد و چون در زیر لباس استفاده می شود بهتر است از جنس باکیفیت انتخاب شود تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشود.

[caption id="attachment_7893" align="aligncenter" width="600"]تاپ زنانه رکابی تاپ زنانه رکابی[/caption]

اسپرت

تاپ اسپرت زنانه همانطور که از نامش پیداست با مدل اسپرت و ورزشی تولید می شود. این مدل تآپ زنانه با بندهای مختلفی می تواند باشد. بسته به سلیقه ی افراد این بند می تواند نازک، رکابی یا پهن باشد. در برخی مدل ها، تآپ اسپرت زنانه را با نام تآپ قهرمانی نیز می شناسند که بندهای آن مانند تآپ زنانه رکابی به پهنای دو انگشت است. این مدل تاپ به صورت کاملاً جذب بوده و می توان آن را در سایزهای بزرگ تر نیز استفاده کرد. بیشتر بانوان این تآپ را برای ورزش و فعالیت های بدنی می پوشند ولی برخی از تآپ اسپرت زنانه در جمع های خودمانی و دوستانه نیز استفاده می نمایند. جنس آن معمولاً کشی بوده که بسته به نوع پوست اشخاص می تواند نخ و پنبه، تریکو یا ریون های مخصوص باشد.

کوتاه

تاپ دخترانه فانتزی که به آن مدل کراپ هم می گویند. این مدل تآپ دخترانه فقط قسمت نیم تنه بالا تا بالای ناف را پوشش می دهد. بیشتر دختران جوان و نوجوان از طرفداران این مدل تآپ هستند و آن را در جمع های خودمانی و دوستانه بسیار استفاده می نمایند. تآپ دخترانه کوتاه می تواند هم مدل چسبان باشد و هم مدل آزاد که کاملاً سلیقه ایست. از این مدل تآپ برای ورزش هم استفاده می شود. در برخی مدل های تآپ دخترانه کوتاه بندهای آن پهن و لباس دارای یقه است که در این صورت بهتر است برای ورزش استفاده نشود. جنس آن نیز متفاوت است و بسته به سلیقه ی اشخاص می تواند با هر جنسی انتخاب گردد.

بدون بند

تاپ زنانه شیک که بیشتر برای مهمانی استفاده می شود. این مدل تآپ زنانه بدون بند بوده و مانند لباس دکلته از قسمت بالای سینه تا پایین کمر را می پوشاند. تآپ زنانه یا تاپ دخترانه بدون بند بیشتر به عنوان تآپ مجلسی نیز شناخته می شود و شما اگر می خواهید خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه داشته باشید می توانید تآپ زنانه بدون بند را نیز جزو لیست خود قرار دهید. قد این لباس مانند سایر مدل ها کاملاً سلیقه ای بوده و می تواند بلند یا کوتاه باشد. به دلیل این که تآپ زنانه بدون بند فاقد هیچ بند و آستینی می باشد، پس برای نگه داشتن لباس روی تن یا باید کاملاً تنگ و چسبان دوخته شود و یا از پارچه های کشی برای نگه داشتن آن استفاده شود که معمولاً جنس چنین تآپ هایی کشی می باشد.

بند دار

تاپ راحتی زنانه که از دو بند نازک برای نگه داشتن لباس و اتصال قسمت پشت و جلو استفاده می گردد. این مدل تآپ بدون یقه و دکمه بوده بیشتر در مدل های آزاد و راحتی استفاده می شود. تآپ دخترانه بند دار یکی از مرسوم ترین و معمول ترین نوع تاپ دخترانه یا تاپ زنانه است که در همه جای دنیا رایج است. این مدل تآپ ها به عنوان لباس راحتی در منزل، لباس ورزشی و هم به عنوان یک لباس اسپرت برای جمع های دوستانه و خودمانی استفاده می گردد. جنس لباس تآپ زنانه بند دار نیز بیشتر نخ و پنبه و یا تریکو بوده نرمی و لطافت آن باعث می شود فرد بتواند در دراز مدت از آن استفاده نماید.

مجلسی

[caption id="attachment_7894" align="aligncenter" width="600"]تاپ زنانه مجلسی تاپ زنانه مجلسی[/caption]

لباس زنانه از آن جایی که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد برای هر مکان و زمانی لباس خاصی در نظر گرفته می شود. تآپ زنانه مجلسی نیز یکی از انواع تاپ زنانه شیک است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص مجلس و مهمانی های رسمی به شمار می رود. در این مدل تآپ زنانه از تزئیناتی همچون نگین، منجوق، سنگ دوزی و... برای زیباتر کردن و جلوه دادن به تاپ استفاده می شود. بندهای این مدل تآپ نیز بسته به سلیقه ی افراد دارد و می تواند هم با بندهای پهن باشد و یا از بندهای باریک استفاده شود. جنس تآپ زنانه مجلسی نیز معمولاً از پارچه های گران تر مانند کرپ، ساتن، ابریشم، حریر، گیپور، دانتل و ... دوخته می شود که هر کدام بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد.

انواع تاپ زنانه براساس جنس

تاپ زنانه همانطور که تا اینجا گفته شد مدل های متنوعی دارد که هر کدام از این مدل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اگر شما بخواهید خرید اینترنتی لباس تآپ زنانه مورد علاقه ی خود را به درستی انجام دهید باید با انواع جنس تاپ زنانه نیز آشنا شوید .

نخ و پنبه

تاپ زنانه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و مانع از بروز هرگونه حساسیت در پوست های حساس می گردد. جنس این تآپ ها کشسانی بسیار پایینی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت نمایید که تآپ زنانه نخی که می خواهید خریداری نمایید زیاد قدرت کشسانی نداشته پس باید کمی آزادتر از سایز خود انتخاب نمایید.

حریر

تاپ زنانه حریر از پلی استر در آن ها استفاده شده و بیشتر جنبه ی فانتزی و زیبایی دارد. این جنس تآپ به دلیل مواد بکار رفته در پارچه ی آن بهتر است برای مصرف روزانه استفاده نشود و فقط در مواقع خاص مثل دورهمی های دوستانه مورد مصرف قرار گیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذات پارچه ی حریر ظریف و بدن نما می باشد و کشسانی ندارد. پس هنگام خرید اینترنتی لباس تآپ زنانه حریر حتماً توجه کنید و اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید.

ساتن

تاپ زنانه شیک که برای مجلس یا مهمانی بخواهید استفاده کنید می تواند از جنس ساتن باشد. این جنس پارچه بسیار لطیف بوده و نسبتاً گران قیمت است. ساتن به هیچ عنوان کشسانی نداشته ولی یکی از انواع پارچه هاییست که برای تآپ زنانه علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار شیک و زیبا می باشد. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت کنید که کمی متر را آزادتر از بدن خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

گیپور

تآپ زنانه گیپور یک تآپ کاملاً مجلسی بوده و پارچه ی آن دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه است. این مدل تآپ زنانه برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب است. جنس آن معمولاً از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است پس در هنگام اندازه گیری حتماً به این نکته توجه نمایید. جنس پارچه گیپور اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست شما شود. پس برای خرید تآپ زنانه گیپور حتماً به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن بروید.

ابریشم

[caption id="attachment_7892" align="aligncenter" width="600"]تاپ زنانه ابریشمی تاپ زنانه ابریشمی[/caption]

تاپ زنانه ابریشمی شباهت بسیاری به تآپ ساتن دارد ولی با این تفاوت که نرمی و لطافت تآپ ابریشمی چندین برابر ساتن است و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابریشم نیز مانند ساتن اصلاً خاصیت کشسانی نداشته و باید کمی آزادتر از بدن پوشیده شود. پس حتماً در هنگام اندازه گیری دقت لازم را داشته باشید تا خدایی نکرده با انتخاب اشتباه پول خود را دور نریزید.

جرسی

این نوع تآپ زنانه اسپرت از جنس پلی استر و نایلون بوده و کاملاً کشسانی داشته. تآپ زنانه از جنس جرسی بیشتر مناسب ورزش و فعالیت های بدنی می باشد چرا که رطوبت را به خود جذب نمی کند و باعث می شود در هنگام ورزش احساس راحتی و سبکی داشته باشید. اما دقت کنید که از جنس های باکیفیت باشد چرا که در غیر این صورت سبب بروز حساسیت های پوستی می گردد.

ویژگی‌های یک تاپ زنانه خوب

طراحی: تاپ‌های زنانه عمدتاً بدون آستین هستند و کل بدن را پوشش می‌دهند. این لباس‌ها معمولاً از موادی مثل نخ، تریکو یا ویسکوز ساخته می‌شوند که باعث خنکی و راحتی در تمام فصول سال می‌شوند.

کیفیت ساخت: تآپ های با کیفیت باید از پارچه‌ های با کیفیت ساخته شوند و امکان شستشوی آسان داشته باشند.

ثبات رنگ: پارچه‌ های با کیفیت باید در طول زمان رنگ خود را حفظ کنند و به سرعت فرسوده نشوند.

همچنین توجه داشته باشید که یک تآپ با حالت چسبیده‌ تر می‌تواند استایل شما را زیباتر کند. در صورتی که تاپ دارای بند است، مطمئن شوید که بندها سرشانه‌ها را اذیت نمی‌کنند.

توجه به جنس و مدل تاپ زنانه

تاپ‌های زنانه به سه دسته اصلی مجلسی، کشی، و نخی تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید، جنس پارچه را به دقت انتخاب کنید. تآپ هایی با پارچه نازک و مقاوم می‌ توانند گزینه‌ی عالی برای شما باشند.

انتخاب تاپ مجلسی

این تآپ ها دارای طرح‌ها و نقش‌ های مختلفی هستند و از اکسسوری‌ های مانند نگین و منجوق برای تزئین استفاده می‌شود. معمولاً دارای یقه‌ های گرد و آستین‌ های با بند های باریک هستند. در انتخاب این تآپ ها، به مدل آستین و قد آن دقت کنید.

انتخاب تاپ کشی

تاپ‌ های کشی به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا، برای استفاده در خانه یا محیط باشگاه مناسب هستند. انتخاب پارچه با کیفیت در تهیه این تآپ ها بسیار مهم است تا پس از چند بار پوشیدن کیفیتشان حفظ بماند.

انتخاب تاپ نخی

تاپ‌ های نخی بسیار خنک و راحت هستند و به عنوان گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم مطرح هستند. آن‌ ها همچنین برای استفاده زیر مانتو یا در باشگاه مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که پارچه انتخابی نخی است، زیرا این تآپ ها بسیار راحت شسته می‌شوند و تغییر رنگ نمی‌دهند.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک تآپ زنانه شیک و زیبا برای روزهای گرم تابستان انتخاب کنید.

به جزییات تاپ زنانه دقت کنید!

اگر در خرید تآپ زنانه حساس هستید حتماً باید به مسائلی چون مدل، طرح و رنگ محصول دقت کنید. این نکات مهمی هستند که می‌توانند تجربه خرید شما را بهبود ببخشند و از پشیمانی در آینده جلوگیری کنند. در بازار امروزه، تآپ های زنانه در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند. بنابراین، بر اساس سلیقه و بودجه خود، یکی از مدل‌های زیبا و رنگارنگ را انتخاب کنید.

تآپ های با رنگ‌ های شاد و جذابیتی ویژه دارند. این رنگ‌ ها نه تنها شما را جوان‌ تر و پرانرژی‌ تر نشان می‌ دهند، بلکه گرمای کمتری هم به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب رنگ‌ های روشن به شما احساس راحتی خواهد داد.

توجه به شکل و فرم یقه تاپ

[caption id="attachment_7896" align="aligncenter" width="600"]نحوه انتخاب تاپ زنانه نحوه انتخاب تاپ زنانه[/caption]

در انتخاب و خرید تاپ دخترانه یا زنانه، حتماً به فرم یقه آن توجه کنید. امروزه تاپ‌های مختلفی با یقه‌ های گوناگون از جمله یقه گرد، هفت، ایستاده، خشتی و بسیاری مدل‌ های دیگر در بازار وجود دارند. بر اساس سلیقه و فرم صورت و گردن خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

مدل حلقه آستین لباس

در زمان خرید، نوع حلقه آستین لباس نیز اهمیت دارد. برخی تآپ ها آستین‌ های رکابی دارند، برخی حلقه‌ ای و بعضی دیگر آستین‌ های بندی دارند. با شناخت مدل‌ های مختلف آن، مدل مناسبی را انتخاب کنید.

 سایز و اندازه مناسب

حتماً به اندازه مناسب تاپ توجه کنید. خرید لباسی که بیش از حد بزرگ یا بیش از اندازه تنگ است، جذابیت‌ های ظاهری شما را کم می‌کند. بنابراین، تاپ‌ های زنانه با اندازه متناسب با سایز بدن خود را انتخاب کنید تا در هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید.

امکان شستشوی آسان و راحت تاپ

در زمان شستشوی هر لباسی، به جنس آن توجه کنید. هر نوع پارچه‌ ای امکان شستشو در آب بسیار گرم یا بسیار سرد را ندارد. برخی تآپ ها نباید با نرم‌ کننده یا مواد شوینده قوی شسته شوند. همچنین، تآپ های خود را برای جلوگیری از رنگ‌ دهی یا تغییر رنگ درون ماشین لباسشویی نیندازید. اطلاعات مربوط به شیوه شستشوی لباس‌ها معمولاً روی برچسب آن‌ها نوشته می‌شود. به این نکات در هنگام خرید حتماً توجه کنید.

ضمنا به خاطر داشته باشیدکه هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، این لباس را به صورت داخلی و با دستها پشت و رو کنید تا از تغییر رنگ آن جلوگیری شود.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شمس

معیارهای مهم برای خرید تیشرت زنانه  و دخترانه

[caption id="attachment_7922" align="aligncenter" width="600"]انواع جنس تیشرت زنانه انواع جنس تیشرت زنانه[/caption]

تیشرت‌ زنانه و دخترانه در طول سال‌ها تکامل پیدا کرده‌اند تا به لوازم اصلی کمد لباس‌های همه‌کاره و شیک تبدیل شوند. امروزه مدل های مختلفی از تی شرت ها وجود دارد که به دلیل راحتی و طراحی های مد روز طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

یکی از محبوب ترین انتخاب ها، تی شرت کلاسیک یقه دار است. این طرح جاودانه به دلیل سادگی و توانایی آن برای تکمیل طیف گسترده ای از لباس ها مورد علاقه بسیاری است. تی‌شرت‌های یقه‌رنگی چه یک تی‌شرت سفید معمولی یا یک چاپ گرافیکی مد روز، برای هر فصل مناسب هستند و می‌توان آن‌ها را در تنظیمات مختلف پوشید.

تی شرت های یقه هفت نیز طرفداران قابل توجهی در بین زنان و دختران پیدا کرده است. این تی‌شرت‌ها یقه‌ای زنانه‌تر و جذاب‌تر را ارائه می‌دهند و آن‌ها را برای کسانی که به دنبال اضافه کردن ظرافت به تیپ‌های غیررسمی خود هستند، مورد علاقه قرار می‌دهند.

تی شرت های یقه هفت برای فصول گرم تری مانند بهار و تابستان که می خواهید خنک و راحت بمانید بسیار مناسب هستند. آنها به خوبی با شلوارک، دامن و شلوار جین ست می شوند و آن ها را هم برای مهمانی های غیررسمی و هم برای مجالس نیمه رسمی مناسب می کند.

برای هوای سردتر، تی‌شرت‌های آستین بلند دنباله‌روی اختصاصی دارند. این تی شرت ها گرمای بیشتری را بدون فدا کردن سبک ارائه می دهند. آنها را می توان به تنهایی یا چند لایه زیر ژاکت و کاپشن پوشید و آنها را برای پاییز و زمستان مناسب می کند. تی‌شرت‌های آستین بلند اغلب در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند که به زنان و دختران این امکان را می‌دهد تا در عین راحتی، سبک شخصی خود را بیان کنند.

تاپ های کراپ به یک پدیده مد تبدیل شده است، به ویژه در میان زنان و دختران جوان. این تی‌شرت‌های کوتاه‌تر، قسمت میانی را به نمایش می‌گذارند و ظاهری مدرن و جوان را به هر لباسی اضافه می‌کنند. تاپ‌های برش برای تابستان عالی هستند و ظاهری شاد را ارائه می‌دهند که برای سفرهای ساحلی، جشنواره‌های موسیقی، و پاتوق‌های خودمانی ایده‌آل است.

در نهایت، تی شرت های سایز بزرگ به دلیل راحتی و تناسب راحت، طرفداران اختصاصی دارند. این تی‌شرت‌ها برای تمام فصول مناسب هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را با ژاکت‌ها و کت های کشباف در ماه‌های سردتر پوشید یا به‌عنوان گزینه‌ای گشاد و دلپذیر در تابستان پوشید.

تی‌شرت‌های سایز بزرگ همه کاره هستند و می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلفی طراحی کرد و برای کسانی که به دنبال راحتی و تطبیق‌پذیری مد هستند، آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.

تیشرت زنانه و دخترانه در طیف وسیعی از سبک ها متناسب با فصول و مناسبت های مختلف هستند. فرقی نمی‌کند یقه کلاسیک، یقه V زنانه، گرمی آستین‌های بلند، تاپ مد روز، یا راحتی تی‌شرت‌های سایز بزرگ را ترجیح می‌دهید، یک گزینه مورد علاقه طرفداران برای همه وجود دارد.

این تکه‌های همه کاره را می‌توان در محیط‌های مختلف، از گردش‌های غیررسمی گرفته تا رویدادهای نیمه‌رسمی، پوشید که آن‌ها را در هر کمد لباسی ضروری می‌سازد. بنابراین، سبک شخصی خود را بپذیرید و از راحتی و مدی که این تی شرت ها ارائه می دهند، صرف نظر از فصل یا مکان لذت ببرید.

یک راهنما برای خرید تی شرت زنانه و دخترانه

[caption id="attachment_7934" align="aligncenter" width="600"]انواع تیشرت زنانه -1 انواع تیشرت زنانه -1[/caption]

تیشرت زنانه و  تیشرت دخترانه مدل های متنوعی دارند مانند: آستین کوتاه، آستین بلند، فرم و مدل یقه ی آن ها، تیشرت های آستین حلقه ای، ورزشی، نیم تنه، تونیک و … که شما می توانید مطابق با شرایط خود آن ها را خریداری کنید. دلیل نامگذاری تیشرت ها به دلیل آستین های این نوع پوشاک است که مانند حرف انگلیسی T هستند به همین دلیل به آن ها تیشرت می گویند. تیشرت زنانه و دخترانه اصولا قسمت بالا تنه را می پوشاند و مدل های مختلف مانند نیم تنه و پشت باز و … دارد.

تنوع بالای تیشرت تابستانه زنانه باعث شده اند که شما بتوانید آن ها را به عنوان لباس راحتی در خانه و یا به عنوان یک لباس مهمانی با انواع شلوار و دامن ست کنید. از تیشرت می توان برای استفاده روزمره زیر مانتوها نیز استفاده کرد. تیشرت زنانه و دخترانه با نام برندهای معروف نیز تولید و پخش می شود و قیمتی بالا دارند ولی امروزه شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین تی شرت ها را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

بهتر است برای خرید اینترنتی به سمت سایت های معتبر فروش تیشرت بروید تا بتوانید خریدی رضایت بخش را تجربه کنید. ما به شما سایت معتبر مزون بوروک را پیشنهاد می کنید چرا که بهترین و با کیفیت ترین تیشرت دخترانه و زنانه را می توانید در هر مدلی که مد نظر دارید با بهترین قیمت و تنوع بالا خریداری کنید. برای خرید یک تیشرت خوب باید به نکات مهمی مانند: جنس، کیفیت دوخت، سایز،مدل و طرح آن توجه ویژه ای داشته باشید.

بدنیست بدانید که تی‌شرت‌ها در اصل برای پوشش زیر (زیر لباس) استفاده می‌شدند، اما در حال حاضر اغلب به عنوان لباس و تنهایی بدون لباس‌های دیگر هم استفاده می‌شوند، البته به غیر از سینه‌بند در خانم ها. امروزه تی‌شرت‌ها لباس‌هایی معروف هستند که در سراسر دنیا استفاده می‌شوند. بهتر است برای خرید اینترنتی به سمت سایت های معتبر فروش تیشرت بروید تا بتوانید خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

پیشنهاد ما سایت یوکامد است چرا که بهترین و با کیفیت ترین تی شرت های دخترانه و زنانه را می توانید در مدل های متنوع  بدون واسطه و بطور مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. فراموش نکنید برای خرید یک تیشرت خوب باید به نکات مهمی مانند: جنس، کیفیت دوخت، سایز،مدل و طرح آن را به شکل خاصی مورد توجه قرار داده و مهمتر از آن لازم است تا اطلاعات کافی و بروز درباره این جزییات در اختیار داشته باشید. در ادامه به معرفی انواع تی شرت زنانه  و دخترانه پرداخته و با جزییات بیشتری از آنها آشنا خواهیم شد.

تیشرت ورزشی

تیشرت زنانه  و دخترانه ورزشی مناسب اکثر ورزش ها و بانوان است که می توانند به راحتی در آن حرکات ورزشی انجام دهند. این نوع تیشرت ها از تنوع رنگ و مدل های متنوعی برخوردار هستند و جنس آن ها به صورتی است که عرق بدن را به خود جذب کرده و بوی بد آن را پخش نمی کنند.

تی شرت یقه گرد

[caption id="attachment_7933" align="aligncenter" width="600"]تیشرت زنانه یقه گرد-min تیشرت زنانه یقه گرد-min[/caption]

تیشرت های یقه دار در طرح و مدل های متنوعی هستند که دارای رنگ بندی های بالا بوده و شما می توانید از آن ها برای استفاده روزمره خود زیر مانتو با انواع شلوار و کتونی به راحتی ست کنید. جنس نخی آن ها باعث شده تا طرفداران زیادی را به جذب کنند.

تی شرت یقه هفت

این نوع تی شرت ها که دارای یقه های هفت مانند هستند انتخابی درست برای استفاده روزمره و زیر مانتو و یا شرکت در دورهمی های دوستانه هستند. رنگ بندی آن ها بسیار متنوع بوده و شما می توانید در فصل های گرم سال از رنگ های روشن آن ها استفاده کنید.

تی شرت تونیک

این نوع تی شرت زنانه  و دخترانه را می توانید به عنوان مانتو در بیرون از خانه و محیط های تفریحی و یا مسافرت ها استفاده کنید. این مدل تی شرت در رنگ بندی و مدل های متنوعی تولید می شود که شما می توانید مطابق با سلیقه ی شخصی خود آن ها را خریداری کنید.

پولوشرت ها

پولوشرت های زنانه در پیراهن هایی از جنس نخ هستند که آستین آن ها کوتاه بوده و دارای یقه گرد و سه دکمه در قسمت یقه آن ها تعبیه شده است. این نوع لباس را قدیم ها برای اسب سواری استفاده می کردند که با تقاضای زیاد آن به طور کامل وارد بازار شد و طرفداران زیادی دارد.مدل های ساده، جیب دار و یا نوار دوزی شده نمونه هایی از پولوشرت زنانه و دخترانه هستند.

تی شرت ژاپ دار

این نوع تیشرت زنانه  و دخترانه که امروزه بسیار طرفدار دارد با داشتن چند زاپ در قسمت آستین ها و یا قسمت جلوی تیشرت و یا پشت آن به عنوان لباس مناسب برای شرکت در مهمانی های دوستانه به صورت اسپرت استفاده می شود.

نیم تنه ها

نیم تنه ها یکی دیگر از تی شرت هایی هستند که بسیار محبوب بوده و اکثرا دختران جوان آن ها را انتخاب می کنند این تیشرت ها انتخابی درست برای شرکت در مهمانی ها با استایلی اسپرت است که دارای تنوع مدل و رنگ بالایی هستند.

تی شرت یقه اسکی

[caption id="attachment_7932" align="aligncenter" width="600"]تیشرت زنانه یقه اسکی-min تیشرت زنانه یقه اسکی-min[/caption]

انتخابی مناسب برای فصل زمستان هستند که می توانید آن ها را در زیر انواع کاپشن و پالتوها استفاده کنید همچنین تی شرت زنانه  و دخترانه یقه اسکی در رنگ بندی های متنوعی بوده که مناسب برای تمامی سلیقه ها است.

تی شرت طرح دار

تی شرت های طرح دار را می توانید زیر مانتوهای ساده استفاده کنید. یکی دیگر از کاربردهای این مدل تی شرت ها استفاده آن ها در خانه و یا مهممانی های خودمانی است.

تی شرت نگین دار

تی شرت زنانه  و دخترانه نگین دار یکی از گزینه هایی است که شما می توانید با انواع شلوار و دامن از آن ها برای شرکت در مهمانی های دوستانه و خانوادگی استفاده کنید این نوع تی شرت ها دارای طرح های مختلفی هستند که روی آن ها با انواع مدل نگین طراحی شده است.

تی شرت لانگ

[caption id="attachment_7931" align="aligncenter" width="600"]تیشرت زنانه لانگ-min تیشرت زنانه لانگ-min[/caption]

یکی از پرطرفدارترین تیشرت ها، انواع تیشرت لانگ هستند که اکثرا دختران جوان را به خود جذب می کنند. این نوع تی شرت ها را می توان با انواع شورتک، شلوارک و لگ ها استفاده کرده بسیاری از دختران آن ها را برای شرکت در دورهمی های دوستانه خود استفاده می کنند که با یک کتونی می توان استایلی متفاوت و شیک داشت.

تیشرت گره دار

این نوع تی شرت زنانه  و دخترانه انتخاب بسیاری از بانوان است که با داشتن دو بند در انتهای تیشرت می توانند آن ها را به هم گره زده و با انواع شلوارهای جین ست کنند. به تازگی مدل جدید این تیشرت ها گره ای سر خود در قسمت پایین آن ها طراحی شده است. برخی از مدل های این تیشرت ها در قسمت بالا و وسط سینه ی آن ها گره دارد.

تی شرت شولدر

تی شرت های شولدر یکی از محبوب ترین ها نزد بانوان هستند که در قسمت بازوی آن ها باز بوده و انتخابی هوشمندانه برای شرکت در مهمانی های دوستانه و خودمانی است.

تی شرت اسپرت

تیشرت های اسپرت را معمولا با شلوار جین و زیر مانتوها استفاده می کنند. ست کردن شلوار جین با کفش و یک تیشرت اسپرت می تواند استایلی خاص را برای شما به ارمغان بیاورد. تنوع تی شرت زنانه  و دخترانه اسپرت در رنگ های و مدل های مختلف بسیار است و شما می توانید با هر سلیقه ای نمونه هایی از آن ها را در کمد لباس هایتان جای دهید. این تی شرت ها بسیار راحت و خنک هستند و برای استفاده روزمره پیشنهاد می شوند.

تی شرت چاپ دار

تیشرت های چاپی تنوع بالایی دارند که هر بانویی با هر سنی می تواند به راحتی در هر موقعیتی از آن ها استفاده کند. تیشرت های چاپی در رنگ های متنوع و چاپ طرح های مختلف در بازار موجود می باشد. این نوع تیشرت های زنانه و دخترانه کیفیت بالایی دارند و با شست و شو طرح آن ها از بین نمی رود.

تی شرت آستین سه ربع

تیشرت های آستین سه ربع اکثرا دارای یقه های گرد هستند و آستین های آن ها اصولا تا آرنج دست می باشد این تیشرت زنانه  و دخترانه انتخابی درست برای استفاده روزمره در فصل های بهار و پاییز می باشند و می توان از آن ها زیر مانتو هم استفاده کرد.

تی شرت آستین بلند

برخی از این مدل تیشرت ها مناسب برای فصل های سرد سال می باشند چرا که جنسی ضخیم و پشمی دارند. مدل های متنوع آن ها باعث شده تا شما بتوانید در محیط های مختلف به راحتی از آن ها استفاده کنید. تیشرت های آستین بلند از پارچه های نازم و ضخیم تولید می شوند.

تیشرت راه راه

این نوع تیشرت زنانه  و دخترانه با طرح راه راه ی که دارند را می توانید در هر محیطی با هر استایلی به راحتی ست کنید. این مدل ها دارای رنگ بندی در زمینه پارچه و یا راه راه های آن هستند. برای خرید آن ها دقت داشته باشید که راه راه های آن در امتداد هم باشند و بالا و پایین دوخته نشده باشند چرا که فرم و زیبایی تیشرت از بین می رود.

تی شرت فانتزی

این مدل از تیشرت، دارای رنگ بندی های متنوع و طرح های جذاب هستند که طرفداران زیادی دارند و می توانید از آن ها در استایل های مهمانی استفاده کنید.

تی شرت بندی و پشت باز

این مدل تی شرت زنانه  و دخترانه دارای بند در قسمت آستین هستند که برخی از آن ها از پشت تی شرت باز می باشند این مدل تی شرت ها را می توان با انواع شلوار و دامن های کوتاه ست کرد که انتخابی درست برای شرکت در مهمانی نیز هستند.

انواع جنس‌‌های تیشرت زنانه

[caption id="attachment_7935" align="aligncenter" width="600"]انواع جنس تیشرت زنانه -1 انواع جنس تیشرت زنانه -1[/caption]

لباس‌‌ها و تی شرت ها، از انواع پارچه هایی تولید می‌شوند که الیاف مورد استفاده در آنها ممکن است، منشاء شیمیایی یا طبیعی داشته باشد. هر کدام از این مواد شیمیایی و طبیعی، خواص مختص به‌ خود را دارند. اما تی شرت ها اساسا از لحاظ جنس پارچه به دو دسته کلی نخی و پلی استر تقسیم بندی می ‌شوند که هرکدام از این دو نوع انواع مختلفی از متریال را در زیرشاخه های هود جای می‌دهند. در ادامه در مورد خصوصیات جنس برخی از پارچه‌‌های تی شرت زنانه صحبت ‌‌‌می‌کنیم.

تی شرت های نخی

محبوبیت تی شرت زنانه نخی در مقایسه با سایر تیشرت‌‌های موجود در بازار بیشتر است. در تولید این نوع تی شرت زنانه از انواع  الیاف نخی و طبیعی استفاده ‌‌‌می‌شود. در بیشتر موارد در تولید این نوع تی شرت از هیچ گونه ماده‌ی شیمیایی استفاده نمی‌شود، لذا آن دسته از افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت نشان ‌‌‌می‌دهند، بیشتر به استفاده از لباس‌‌ها و تی شرت های نخی رغبت نشان ‌‌‌می‌دهند. این لباس‌‌ها در انواع رنگ‌‌ها و شکل‌‌های مختلف توسط شرکت‌‌ها و کارخانه‌‌های تولید کننده لباس و تی شرت زنانه تولید شده و روانه‌ی بازار ‌‌‌می‌شوند.

تی شرت های پلی استر

نوع دیگری از نخ‌‌ها که از آن‌‌ها در تولید تی شرت زنانه استفاده ‌‌‌می‌شود، نخ‌‌های پلی استر ‌‌‌هستند. این نخ‌‌ها که در تولید آن‌‌ها علاوه بر مواد طبیعی از مواد شیمیایی نیز استفاده شده است، از جمله نخ‌‌های نرم به شمار ‌‌‌می‌روند که از نر‌‌‌می‌ و لطافت زیادی برخوردار هستند. نخ‌‌های پلی استر، نسبت به نخ‌‌های طبیعی و پنبه ای نرم تر هستند و این موضوع باعث شده است تا افراد در هنگام پوشیدن تی شرت های پلی استر حس راحتی بیشتری داشته باشند. نخ‌‌های پلی استر در برابر حرارت مقاومت بالاتری دارند که این موضوع نیز‌ یکی دیگر از خصوصیات و مزیت‌‌های نخ‌‌های پلی استر است

به علاوه تی شرت هایی که در تولید آن‌‌ها از نخ‌‌های پلی استر استفاده شده است، عمر بالاتری نسبت به تی شرت های نخی دارند و در برابر شستشو مقاومت بیشتری را از خود نشان ‌‌‌می‌دهند. لازم به ذکر است که علاوه بر جنس‌‌هایی که در بالا به آن‌‌ها اشاره شد، امروزه در صنعت تولید لباس از انواع نخ‌‌های مختلف دیگری نیز استفاده ‌‌‌می‌شود که از جمله‌ی آن‌‌ها ‌‌‌می‌توان به نخ‌‌های ویسکوز و نخ‌‌های بامبو اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: تیشرت یقه گرد , تیشرت زنانه , خرید تیشرت پنبه , خرید بی واسطه تیشرت پنبه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1402 | نظرات ()